quote:Op maandag 26 april 2010 01:14 schreef Jojoke het volgende:
Ronaldo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beckham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronaldoquote:
quote:
Hij is een beetje onzeker over kleine Ronaldoquote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]!
Vandaar dat hij op eerdere foto'sde inhoud van zijn broekje checkt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Gitank2 het volgende:
Ik weet niet of ze mee doen maar ik vind Del piero en Toni ook nog steeds leuk
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
je hebt smaak jongenquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Gitank2 het volgende:
Ik weet niet of ze mee doen maar ik vind Del piero en Toni ook nog steeds leuk
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 04:00 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk hoor, mannen die hier nu lelijke mannen gaan posten
Dank jequote:
de andere fokkers (ja de jongens) posten alleen maar lelijke voetballersquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dank je
Ik krijg een smile op mijn gezicht van die foto van Del piero, mooie uitstraling
Haha, komt ook omdat ik op mannen valquote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de andere fokkers (ja de jongens) posten alleen maar lelijke voetballers![]()
en jij doet dat niet
Sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Haha, komt ook omdat ik op mannen val
Toni heeft me ooit uit de kast geholpen (werd er plots verliefd op en dacht "ja nu weet ik het zeker" )
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Toni ziet er niet slecht uit![]()
Maar Del Piero vind ik toch knapper
hij heeft een leuke lach op die fotoquote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een leukere uitstraling als je het mij vraagt
Who cares about karakter als ie er zo lekker uit ziet.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te jongensachtig, bovendien heeft hij zijn karakter niet mee.
En wat is er aan de hand met het eerste plaatjequote:Op maandag 26 april 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja
Beetje gelikt, maar gewoon even de olie wegdenken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de meest lekkere, op Cannavaro en Blasi na, maar de lijven zijn er iig allemaal wel naar.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een beest die Cannavaro
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goeie vraag, daar moest een foto uit die serie van de Azzuri's staanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef Pulu het volgende:
[..]
Wie is die dame in een van je vorige posts?
vind je ze lelijk dan ?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het echt niet, mannen die hier lelijke mannen komen posten.Is het spiegeling?
Spiegelbeeld vertel eens even....quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap het echt niet, mannen die hier lelijke mannen komen posten.Is het spiegeling?
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zijn oudjes, mag wel, maar leuker is van de mannen die nu spelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
Ey wat vinden jullie van deze mannen?
Nou voor jou dan nog een lekkere griek erbij!!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hè.En wij zijn altijd zogenaamd jaloers als we ook maar 1 kreetje in B&H bij een vrouw plaatsen. Maar oh wéé als er 1 topic over leuke mannen is, dan zijn ze er als de kippen bij
niet mijn typesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
Ey wat vinden jullie van deze mannen?
[ afbeelding ]
Carlos Valderrama
[ afbeelding ]
Slaven Bilic
[ afbeelding ]
Ivanov![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |