Oh myquote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ie al ergens staat
Jesus Navas, nummer 22 van Spanje
[ afbeelding ]
Was ik net onder de indruk van de eerste foto, maar deze... beetje Ronaldo, met dat haar, nee jammer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ie al ergens staat
Jesus Navas, nummer 22 van Spanje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ik net onder de indruk van de eerste foto, maar deze... beetje Ronaldo, met dat haar, nee jammer.
Wel ultieme mooie combo van lichte ogen en donker haar
Mwahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Sergio Aguero, Argentinië
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch cute as a button?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch cute as a button?
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).quote:
Je mag wel een ei van mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).
Zit er ook een speeltje in?quote:
Na negen maanden misschienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit er ook een speeltje in?
[ afbeelding ]
Nee ik wist dus niet of je cute voor de voetballer bedoelde of cute voor vader-kindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkend dat ik ooit wel kinderen zou willen (en het zo jammer vind dat een kind van het vlees en bloed van mezelf en mijn wederhelft niet mogelijk is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |