abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81591077
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:16 schreef Flammie het volgende:
Wereldtop die verliest van australie... nee het wordt weer niks
Ja, maar zulk soort dingen mogen op Fok! niet gezegd worden, want dan wordt 95% hysterisch.

Je hoeft geen glazenbol te hebben om te weten dat Nederland er weer vroegtijdig uitgeflikkerd zal worden en dus ben ik het helemaal met je eens.

Nederland is niet zo goed als veel mensen op Fok! hier denken.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81592192
quote:
Al-Qaeda-strijder dreigt met aanslag Nederland op WK

AMSTERDAM - Een in Irak opgepakte Al-Qaeda-strijder zegt dat hij tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika een aanslag op de teams van Nederland en Denemarken wilde plegen om beledigingen van de profeet Mohammed te wreken.

De Iraakse autoriteiten maakten de aanhouding van de Saudiër Abdullah Azam Saleh al-Qahtani maandag bekend.

In een door Iraakse veiligheidsfunctionarissen gearrangeerd vraaggesprek met Associated Press deed Al-Qahtani dinsdag bijzonderheden van het complot uit de doeken. Hij zei dat het wereldkampioenschap als een belangrijk doelwit wordt beschouwd.
Al-Qaida kijkt mee
pi_81592295
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Al-Qaida kijkt mee
Het zou wel een geheel andere, bittere dimensie geven aan het spreekwoord "twee vliegen in 1 klap".
pi_81592621
tis wel een mooie combi ja, nederland en denemarken op 1 veld

Geeft ook de term risico wedstrijd weer een andere dimensie
hardcoholic
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:25:00 #55
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_81593214
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Al-Qaida kijkt mee
Per speler 3 bodyguards op het veld dan maar
pi_81593299
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef MafLander het volgende:

[..]

Hehe. Hoe stel je dat dan voor?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81593425
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef MafLander het volgende:

[..]

Misschien kunnen zij een speler als Van Bronckhorst dan eens leren hoe hij een mannetje moet dekken.
pi_81593450
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, maar zulk soort dingen mogen op Fok! niet gezegd worden, want dan wordt 95% hysterisch.

Je hoeft geen glazenbol te hebben om te weten dat Nederland er weer vroegtijdig uitgeflikkerd zal worden en dus ben ik het helemaal met je eens.

Nederland is niet zo goed als veel mensen op Fok! hier denken.
Nederland heeft al tijden geen wedstrijd meer gespeeld waarbij sprake is geweest van serieuze tegenstand en waar het echt ergens om ging. Dat gaat ze als opbreken. Ploegen die groeien in een kampioenschap kunnen dat wel managen, maar Nederland niet.
pi_81593466
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Misschien kunnen zij een speler als Van Bronckhorst dan eens leren hoe hij een mannetje moet dekken.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:30:03 #60
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_81593524
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe. Hoe stel je dat dan voor?
Zorgen dat de bodyguards een flinke conditie hebben is in ieder geval een vereiste
pi_81593593
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef LosPollos het volgende:

[..]

No resentment ever evened out a weaker hand
pi_81593642
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:

[..]

Zorgen dat de bodyguards een flinke conditie hebben is in ieder geval een vereiste
De conditie zal vast beter zijn dan de conditie van opa Gio.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:34:01 #63
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_81593758
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

De conditie zal vast beter zijn dan de conditie van opa Gio.
Dat is dan idd ook niet bepaald een prestatie hehe..
pi_81593790
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:

[..]

Hehe, dat zowiezo.
Het veld wordt dan een beetje overbevolkt he en de combinaties zullen niet al te vlot verlopen.
pi_81594097
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe, dat zowiezo.
Het veld wordt dan een beetje overbevolkt he en de combinaties zullen niet al te vlot verlopen.
'
Het zou wel zorgen voor de nodige body achterin, die Nederland momenteel nog zo mist.
pi_81594189
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe, dat zowiezo.
Een beetje Nederlander is wel gewend aan overbevolkte gebieden.
pi_81603944
Speciaal vrij genomen voor deze wedstrijd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:22:44 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_81604104
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Weer? Wanneer vlogen ze er vroegtijdig uit dan? Als ze meedoen overleven ze altijd de groepsfase.
pi_81604119
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een beetje Nederlander is wel gewend aan overbevolkte gebieden.
Hehe, maar niet aan daaraan gekoppelde voetbalcombinaties op een voetbalveld van om en nabij de 80 bij 120 meter.
pi_81604156
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Weer? Wanneer vlogen ze er vroegtijdig uit dan? Als ze meedoen overleven ze altijd de groepsfase.
Voor een groot voetballand ( hoe klein we in oppervlakte dan ook mogen zijn ) is er in de 1/8e of kwartfinale eruit geflikkerd worden alsnog vroegtijdig.
pi_81685246
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Alsof dat gezien het deelnemersveld zo'n prestatie is.
pi_81696008
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Voor een groot voetballand ( hoe klein we in oppervlakte dan ook mogen zijn ) is er in de 1/8e of kwartfinale eruit geflikkerd worden alsnog vroegtijdig.
flikker op, in deze topics mag je alleen als je denkt dat we wereldkampioen worden, ga maar een serieus topic aanmaken als je sceptisch wil doen over Nederland zijn kwaliteiten.

Ik krijg nu al kippenvel bij het idee dat Nederland kampioen kan worden
pi_81697963
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

flikker op, in deze topics mag je alleen als je denkt dat we wereldkampioen worden, ga maar een serieus topic aanmaken als je sceptisch wil doen over Nederland zijn kwaliteiten.

Ik geef mijn mening en blijf dat ook doen. Of jij daar nu moeite mee hebt of niet.
pi_81698617
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Wat een falende, Holland Heineken Huis-achtige post.
pi_81701162
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Wat een falende, Holland Heineken Huis-achtige post.
pi_82448733
quote:
But the Denmark camp are hoping Robben fails in his fitness bid.

"That would clearly be an advantage for us," said Danish defender Lars Jacobsen.

"He can decide games on his own and is absolute world class.

"Holland will be missing something if he really can't play."

But Danish coach Morten Olsen, said the Oranje still have world-class players like Van der Vaart and Inter Milan's Wesley Sneijder to call upon.

"Even without Robben, Holland are an outstanding team.

"And if he does not play, they will just call up another class player, so it won't necessarily make things easier for us if he pulls out."
http://nl.soccerway.com/n(...)to-be-fit-for-dutch/

Denemarken is in ieder geval al een beetje bang.
pi_82449597
4 - 0

Nu geen tegen goal aub
pi_82449669
Denk 1-1.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_82449745
2-1 voor Nederland
  maandag 7 juni 2010 @ 16:52:25 #80
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_82449821
3 punten voor Denemarken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_82449887
5-0 zonder Robben
7-0 met Robben

pi_82449893
Een magere uitslag schat ik... 5-2
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_82449949
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Waaghals het volgende:
3 punten voor Denemarken
hehe
  maandag 7 juni 2010 @ 16:55:23 #84
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_82449992
quote:
De blessure van Arjen Robben kwam hard aan bij iedereen, ook bij Rafael van der Vaart. Toch heeft de middenvelder van Real Madrid veel vertrouwen in een snelle rentree.

Van der Vaart verwacht een snel herstel. 'Ik heb namelijk heel goede ervaringen met fysiotherapeut Dick van Toorn', aldus de middenvelder in gesprek met De Telegraaf. 'Ik scheurde laatst ook mijn hamstring. Dick had me binnen vijf dagen fit. Ik sluit daarom zelfs niet uit dat Robben al tijdens het eerste duel met de Denen inzetbaar is. Al zal dat misschien moeilijk worden.'

'Dick heeft een grote fitnesszaal bij zijn huis', vervolgde hij. 'Daar laat hij je met je geblesseerde been krachttraining doen. Hij werkt ook met acupunctuur. Hoe hij het doet, doet hij het. Maar bij meneer Van Toorn ben je snel weer fit. Dat weet Arjen Robben ook. Hij heeft zich al eens eerder op mijn aanraden in Rotterdam laten behandelen. Ook toen stond hij weer snel op het veld.'

'Ik heb begrepen dat Robben vrijdag of zaterdag hier in Johannesburg arriveert. Dat zou ook heel goed voor de groep zijn. We zaten er na de wedstrijd tegen Hongarije echt even doorheen. Robben is heel belangrijk voor ons. Hij kan als geen ander een wedstrijd beslissen. Daarom hoop ik ook echt dat de behandeling van meneer Van Toorn nu ook weer snel aanslaat.'

'Het afgelopen seizoen heb ik heel veel gehoord over de Servische wonderdokter Mariana Kovacevic die iedereen fit krijgt met behandelingen met placenta's. Maar ik voel me goed bij meneer Van Toorn. Hopelijk Arjen ook weer.'
Ik verwacht 3-1 voor NL
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_82451103
Ook blessures bij de Denen:
quote:
World Cup 2010: Denmark Duo Nicklas Bendtner & Simon Kjaer Doubtful For Netherlands Clash
Bendtner and Kjaer are being plagued by injury and could miss the match against Holland...

By Stefan Coerts
Jun 7, 2010 2:32:00 PM
Share

Photo Gallery Zoom
Simon Kjaer - Denmark (Getty Images)
Related Links
Teams
Denmark
Denmark coach Morten Olsen may have to make do without the services of star players Simon Kjaer and Nicklas Bendtner in his side's World Cup opener against Netherlands on June 14.

Both players are being troubled by injury and are doubtful for the match in Johannesburg, despite taking part in a training session on Monday.

"We must decide whether to risk them in the first game. Should we bet everything? We have come a long way with them but the question is whether it is far enough," said Olsen to Jyllands-Posten.

Palermo defender Kjaer sustained a knee injury in Denmark's international friendly against Senegal on May 27 and has since been struggling to return to full match fitness.

Bendtner is being plagued by a thigh injury, and the Arsenal attacker's recovery is not going as speedy as initially expected.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_82451136
Ik begin die uitingen van afhankelijkheid onderhand wel moe te worden. Kom op, het is een geniale speler maar zijn VDV, RvP en Sneijder dat niet dan?
pi_82451188
Ik heb er zin in!!
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82451266
Laatste wedstrijden van Denemarken
quote:
South Africa - Denmark 1 - 0
Australia - Denmark 1 - 0
Denmark - Senegal 2 - 0
Austria - Denmark 2 - 1
Denmark - Hungary 0 - 1
Denmark - Sweden 1 - 0
Albania - Denmark 1 - 1
Denmark - Portugal 1 - 1
Laatste wedstrijden van Nederland
quote:
Netherlands - Hungary 6 - 1
Netherlands - Ghana 4 - 1
Netherlands - Mexico 2 - 1
Netherlands - United States 2 - 1
Scotland - Netherlands 0 - 1
Netherlands - Norway 2 - 0
Iceland - Netherlands 1 - 2
Netherlands - FYR Macedonia 4 - 0
Gezien de resultaten zou Nederland dit moeten kunnen winnen. Denemarken kan scoren, maar ze doen het niet zo vaak. Ik denk 4 -1 voor Nederland.
pi_82451377
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef knnth het volgende:
Ik begin die uitingen van afhankelijkheid onderhand wel moe te worden. Kom op, het is een geniale speler maar zijn VDV, RvP en Sneijder dat niet dan?
Juist. Hij is maar één speler van de zogenaamde 'grote-4'.
pi_82451565
3 - 1 denk ik. Dat ene puntje opnieuw door een stomme fout van oranje.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 juni 2010 @ 17:39:35 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_82452247
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_82452594
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Juist. Hij is maar één speler van de zogenaamde 'grote-4'.
Oh, ik dacht dat je het belachelijk vond dat Kuyt in de basis stond ipv vd Vaart? Als het toch maar één speler is, dan moet dat ook niet uitmaken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_82452626
Vi Danmark!!
pi_82452653
3-0. 2 keer Van Persie en een knal van Sneijder.
pi_82452782
nederland-denemarkn 3-1, ze krijgen altijd doelpunt tegen, maar zijn wel beter
[img]http://i358.photobucket.com/albums/oo28/Pokemonkanto/Firmas%20y%20userbar/arsenal.png[/img]
[img]http://i113.photobucket.com/albums/n231/The___Truth___/Userbars/iTunesUser.gif[/img]
[img]http://www.signaturebar.com/uploads/images/1577.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:57:38 #97
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_82453070
4-0 voor Nederland denk ik!
Beamer hangt en het bier etc.... staan al klaar.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:58:03 #98
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82453085
2-1 voor de onzen
Intelligent, but fucked up.
pi_82453426
Nah de nul houden ze niet meer in de meeste wedstrijden denk ik, dat was eerder in veel gevallen te danken aan Van der Sar die nadat de verdediging al gefaald had de bal met een of andere onmogelijke sprong er toch nog uit hield.

Dus eh... 4-1 voor Nederland.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82453469
NL 1-2 DK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')