Ja, maar zulk soort dingen mogen op Fok! niet gezegd worden, want dan wordt 95% hysterisch.quote:Op zondag 25 april 2010 08:16 schreef Flammie het volgende:
Wereldtop die verliest van australie... nee het wordt weer niks
Al-Qaida kijkt meequote:Al-Qaeda-strijder dreigt met aanslag Nederland op WK
AMSTERDAM - Een in Irak opgepakte Al-Qaeda-strijder zegt dat hij tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika een aanslag op de teams van Nederland en Denemarken wilde plegen om beledigingen van de profeet Mohammed te wreken.
De Iraakse autoriteiten maakten de aanhouding van de Saudiër Abdullah Azam Saleh al-Qahtani maandag bekend.
In een door Iraakse veiligheidsfunctionarissen gearrangeerd vraaggesprek met Associated Press deed Al-Qahtani dinsdag bijzonderheden van het complot uit de doeken. Hij zei dat het wereldkampioenschap als een belangrijk doelwit wordt beschouwd.
Het zou wel een geheel andere, bittere dimensie geven aan het spreekwoord "twee vliegen in 1 klap".quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef MafLander het volgende:
[..]
Per speler 3 bodyguards op het veld dan maar
Misschien kunnen zij een speler als Van Bronckhorst dan eens leren hoe hij een mannetje moet dekken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef MafLander het volgende:
[..]
Per speler 3 bodyguards op het veld dan maar
Nederland heeft al tijden geen wedstrijd meer gespeeld waarbij sprake is geweest van serieuze tegenstand en waar het echt ergens om ging. Dat gaat ze als opbreken. Ploegen die groeien in een kampioenschap kunnen dat wel managen, maar Nederland niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar zulk soort dingen mogen op Fok! niet gezegd worden, want dan wordt 95% hysterisch.
Je hoeft geen glazenbol te hebben om te weten dat Nederland er weer vroegtijdig uitgeflikkerd zal worden en dus ben ik het helemaal met je eens.
Nederland is niet zo goed als veel mensen op Fok! hier denken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Misschien kunnen zij een speler als Van Bronckhorst dan eens leren hoe hij een mannetje moet dekken.
Zorgen dat de bodyguards een flinke conditie hebben is in ieder geval een vereistequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe.Hoe stel je dat dan voor?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Misschien kunnen zij een speler als Van Bronckhorst dan eens leren hoe hij een mannetje moet dekken.
De conditie zal vast beter zijn dan de conditie van opa Gio.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:
[..]
Zorgen dat de bodyguards een flinke conditie hebben is in ieder geval een vereiste
Dat is dan idd ook niet bepaald een prestatie hehe..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
De conditie zal vast beter zijn dan de conditie van opa Gio.
Hehe, dat zowiezo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef MafLander het volgende:
[..]
Zorgen dat de bodyguards een flinke conditie hebben is in ieder geval een vereiste
'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, dat zowiezo.![]()
Het veld wordt dan een beetje overbevolkt he en de combinaties zullen niet al te vlot verlopen.![]()
Een beetje Nederlander is wel gewend aan overbevolkte gebieden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, dat zowiezo.![]()
Het veld wordt dan een beetje overbevolkt he en de combinaties zullen niet al te vlot verlopen.![]()
Weer? Wanneer vlogen ze er vroegtijdig uit dan? Als ze meedoen overleven ze altijd de groepsfase.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Je hoeft geen glazenbol te hebben om te weten dat Nederland er weer vroegtijdig uitgeflikkerd zal worden en dus ben ik het helemaal met je eens.
Hehe, maar niet aan daaraan gekoppelde voetbalcombinaties op een voetbalveld van om en nabij de 80 bij 120 meter.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje Nederlander is wel gewend aan overbevolkte gebieden.
Voor een groot voetballand ( hoe klein we in oppervlakte dan ook mogen zijn ) is er in de 1/8e of kwartfinale eruit geflikkerd worden alsnog vroegtijdig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weer? Wanneer vlogen ze er vroegtijdig uit dan? Als ze meedoen overleven ze altijd de groepsfase.
Alsof dat gezien het deelnemersveld zo'n prestatie is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weer? Wanneer vlogen ze er vroegtijdig uit dan? Als ze meedoen overleven ze altijd de groepsfase.
flikker op, in deze topics mag je alleen als je denkt dat we wereldkampioen worden, ga maar een serieus topic aanmaken als je sceptisch wil doen over Nederland zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Voor een groot voetballand ( hoe klein we in oppervlakte dan ook mogen zijn ) is er in de 1/8e of kwartfinale eruit geflikkerd worden alsnog vroegtijdig.
Ik geef mijn mening en blijf dat ook doen. Of jij daar nu moeite mee hebt of niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
flikker op, in deze topics mag je alleen als je denkt dat we wereldkampioen worden, ga maar een serieus topic aanmaken als je sceptisch wil doen over Nederland zijn kwaliteiten.
Ik krijg nu al kippenvel bij het idee dat Nederland kampioen kan worden
Wat een falende, Holland Heineken Huis-achtige post.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
flikker op, in deze topics mag je alleen als je denkt dat we wereldkampioen worden, ga maar een serieus topic aanmaken als je sceptisch wil doen over Nederland zijn kwaliteiten.
Ik krijg nu al kippenvel bij het idee dat Nederland kampioen kan worden
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Wat een falende, Holland Heineken Huis-achtige post.
http://nl.soccerway.com/n(...)to-be-fit-for-dutch/quote:But the Denmark camp are hoping Robben fails in his fitness bid.
"That would clearly be an advantage for us," said Danish defender Lars Jacobsen.
"He can decide games on his own and is absolute world class.
"Holland will be missing something if he really can't play."
But Danish coach Morten Olsen, said the Oranje still have world-class players like Van der Vaart and Inter Milan's Wesley Sneijder to call upon.
"Even without Robben, Holland are an outstanding team.
"And if he does not play, they will just call up another class player, so it won't necessarily make things easier for us if he pulls out."
Ik verwacht 3-1 voor NLquote:De blessure van Arjen Robben kwam hard aan bij iedereen, ook bij Rafael van der Vaart. Toch heeft de middenvelder van Real Madrid veel vertrouwen in een snelle rentree.
Van der Vaart verwacht een snel herstel. 'Ik heb namelijk heel goede ervaringen met fysiotherapeut Dick van Toorn', aldus de middenvelder in gesprek met De Telegraaf. 'Ik scheurde laatst ook mijn hamstring. Dick had me binnen vijf dagen fit. Ik sluit daarom zelfs niet uit dat Robben al tijdens het eerste duel met de Denen inzetbaar is. Al zal dat misschien moeilijk worden.'
'Dick heeft een grote fitnesszaal bij zijn huis', vervolgde hij. 'Daar laat hij je met je geblesseerde been krachttraining doen. Hij werkt ook met acupunctuur. Hoe hij het doet, doet hij het. Maar bij meneer Van Toorn ben je snel weer fit. Dat weet Arjen Robben ook. Hij heeft zich al eens eerder op mijn aanraden in Rotterdam laten behandelen. Ook toen stond hij weer snel op het veld.'
'Ik heb begrepen dat Robben vrijdag of zaterdag hier in Johannesburg arriveert. Dat zou ook heel goed voor de groep zijn. We zaten er na de wedstrijd tegen Hongarije echt even doorheen. Robben is heel belangrijk voor ons. Hij kan als geen ander een wedstrijd beslissen. Daarom hoop ik ook echt dat de behandeling van meneer Van Toorn nu ook weer snel aanslaat.'
'Het afgelopen seizoen heb ik heel veel gehoord over de Servische wonderdokter Mariana Kovacevic die iedereen fit krijgt met behandelingen met placenta's. Maar ik voel me goed bij meneer Van Toorn. Hopelijk Arjen ook weer.'
quote:World Cup 2010: Denmark Duo Nicklas Bendtner & Simon Kjaer Doubtful For Netherlands Clash
Bendtner and Kjaer are being plagued by injury and could miss the match against Holland...
By Stefan Coerts
Jun 7, 2010 2:32:00 PM
Share
Photo Gallery Zoom
Simon Kjaer - Denmark (Getty Images)
Related Links
Teams
Denmark
Denmark coach Morten Olsen may have to make do without the services of star players Simon Kjaer and Nicklas Bendtner in his side's World Cup opener against Netherlands on June 14.
Both players are being troubled by injury and are doubtful for the match in Johannesburg, despite taking part in a training session on Monday.
"We must decide whether to risk them in the first game. Should we bet everything? We have come a long way with them but the question is whether it is far enough," said Olsen to Jyllands-Posten.
Palermo defender Kjaer sustained a knee injury in Denmark's international friendly against Senegal on May 27 and has since been struggling to return to full match fitness.
Bendtner is being plagued by a thigh injury, and the Arsenal attacker's recovery is not going as speedy as initially expected.
Laatste wedstrijden van Nederlandquote:South Africa - Denmark 1 - 0
Australia - Denmark 1 - 0
Denmark - Senegal 2 - 0
Austria - Denmark 2 - 1
Denmark - Hungary 0 - 1
Denmark - Sweden 1 - 0
Albania - Denmark 1 - 1
Denmark - Portugal 1 - 1
Gezien de resultaten zou Nederland dit moeten kunnen winnen. Denemarken kan scoren, maar ze doen het niet zo vaak. Ik denk 4 -1 voor Nederland.quote:Netherlands - Hungary 6 - 1
Netherlands - Ghana 4 - 1
Netherlands - Mexico 2 - 1
Netherlands - United States 2 - 1
Scotland - Netherlands 0 - 1
Netherlands - Norway 2 - 0
Iceland - Netherlands 1 - 2
Netherlands - FYR Macedonia 4 - 0
Juist. Hij is maar één speler van de zogenaamde 'grote-4'.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef knnth het volgende:
Ik begin die uitingen van afhankelijkheid onderhand wel moe te worden. Kom op, het is een geniale speler maar zijn VDV, RvP en Sneijder dat niet dan?
Oh, ik dacht dat je het belachelijk vond dat Kuyt in de basis stond ipv vd Vaart? Als het toch maar één speler is, dan moet dat ook niet uitmaken.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist. Hij is maar één speler van de zogenaamde 'grote-4'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |