Zijn nu eenmaal de regels, anders wordt het een eeuwigdurend slowchattopic en daar zijn de slowchattopics voor en die zijn minder specifiek qua onderwerp. Meer 'anything goes'.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef _daphne het volgende:
Waarom kunnen er hier maar zo weinig reacties in een topic?
Oeh, dat is best een goed idee eigenlijk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Bij Heaven? Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
Ding heeft me meer dan 130 euro gekost, gaat ie niet op krassen die Lambert.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
"Faber-castell Multimark permanent" werkt perfect op glas, plastic, metal, CD, etc. ik denk dat het ook op I-pod zal werkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Glambert het volgende:
Ik weet alleen niet wat voor stift ik moet gebruiken
misschien is het ook wel leuk om een fijne skin voor je I-pod the kopen. kan Adam op die skin signeeren. http://www.oriongadgets.c(...)reen-protector-1.jpgquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Glambert het volgende:
Weet niet of ik het nog ga doen, ik bedenk me opeens dat de garantie dan ook weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |