abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80676660
De makelaar waar ik zomer 2009 een huis van huurde is een klootzak. Na mijn twee Heilige Birmanen van ieder ruim 1000 euro vrij te laten, mijn gouden sieraden te stelen, mijn huis afgebroken te hebben én een poging tot stelen van mijn boxspring van ruim 2000 euro heeft gedaan, probeert ie nu mijn vriendin op te lichten met een enorm hoge energierekening.

Klacht: ik word agressief van die vent die denkt dat hij alles kan maken.
Subklacht: Hij doet ook nog eens stoer
love, passion & obsession
pi_80676684
Doe wat je naam al kenbaar maakt!
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:00:37 #3
167595 mirved
Infobesitas
pi_80676685
Ik zou eens bij hem langs gaan..
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80676705
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef mirved het volgende:
Ik zou eens bij hem langs gaan..
Ruiten ingooien of zijn huis met eieren bekogelen?
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:03:24 #5
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_80676755
allebei natuurlijk!
pi_80676807
Jij opent best wel kuttopics he
pi_80676816
en om hem terug te pakken open je 2 topics op Fok!
pi_80676835
aangeven bij de politie?
pi_80676858

met een rekening waar het huis van is afgebroken

[ Bericht 12% gewijzigd door dusty220 op 24-04-2010 21:12:41 ]
pi_80676930
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef Gotyoubystring het volgende:
De makelaar waar ik zomer 2009 een huis van huurde is een klootzak. Na mijn twee Heilige Birmanen van ieder ruim 1000 euro vrij te laten, mijn gouden sieraden te stelen, mijn huis afgebroken te hebben én een poging tot stelen van mijn boxspring van ruim 2000 euro heeft gedaan, probeert ie nu mijn vriendin op te lichten met een enorm hoge energierekening.

Klacht: ik word agressief van die vent die denkt dat hij alles kan maken.
Subklacht: Hij doet ook nog eens stoer
Uit een willekeurig kuttopic van je:
"So, here's the deal. Ik heb nu bijna 5 maanden een vaste relatie met een jongen. Ik ken hem al bijna 2 jaar, en we hebben ook een erg turbulent verleden. "

Ik neem aan dat de operatie geslaagd is?
pi_80676932
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef nicknicknickname het volgende:
en om hem terug te pakken open je 2 topics op Fok!
Eentje om te klagen en eentje voor advies. Als je in beide topics niks zinnigs te zeggen hebt moet je ook niet reageren jongeman.
pi_80676960
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:09 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Uit een willekeurig kuttopic van je:
"So, here's the deal. Ik heb nu bijna 5 maanden een vaste relatie met een jongen. Ik ken hem al bijna 2 jaar, en we hebben ook een erg turbulent verleden. "

Ik neem aan dat de operatie geslaagd is?
Haha rotkind. Met mijn vriendin bedoel ik mijn beste vriendin, kan ik het beter formuleren als 'een' vriendin dan?
pi_80676980
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef zoefschildpad het volgende:
aangeven bij de politie?
Voor wat? Van de diefstal van de gouden sieraden heb ik overigens geen bewijs.
pi_80676997
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef _DaNi_ het volgende:
allebei natuurlijk!
Nahh, ruiten ingooien is niet handig. Hij is vast verzekerd...
pi_80677080
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:09 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Eentje om te klagen en eentje voor advies. Als je in beide topics niks zinnigs te zeggen hebt moet je ook niet reageren jongeman.
je maakt er zelf een puinhoop van en gaat hier lopen klagen? Als huisbaas had ik precies hetzelfde gedaan, die man heeft alleen maar gezeik van je gehad. Pak je verlies en begin opnieuw.
pi_80677122
Misschien een beetje vreemde en vergezochte oplossing, maar ehm, aangifte doen?
pi_80677124
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

je maakt er zelf een puinhoop van en gaat hier lopen klagen? Als huisbaas had ik precies hetzelfde gedaan, die man heeft alleen maar gezeik van je gehad. Pak je verlies en begin opnieuw.
In welk opzicht heb ik er volgens jou een puinhoop van gemaakt? Als je mijn topic goed zou lezen zou je gezien hebben dat ik mijn huur elke maand keurig betaalde. Read before you speak, sucker.
pi_80677152
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Haha rotkind. Met mijn vriendin bedoel ik mijn beste vriendin, kan ik het beter formuleren als 'een' vriendin dan?
Niet dat het wat uitmaakt, maar je snapt de verwarring. Toch?
Verder: Pic's van vriendin?
pi_80677153
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien een beetje vreemde en vergezochte oplossing, maar ehm, aangifte doen?
As I said ; van de diefstal van gouden sieraden heb ik geen bewijs.
En ik kan moeilijk aangifte doen van het vrijlaten van mijn poezen
pi_80677168
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Niet dat het wat uitmaakt, maar je snapt de verwarring. Toch?
Verder: Pic's van vriendin?
Ik snap de verwarring. Verder ; verwachte reactie.
pi_80677209
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

In welk opzicht heb ik er volgens jou een puinhoop van gemaakt? Als je mijn topic goed zou lezen zou je gezien hebben dat ik mijn huur elke maand keurig betaalde. Read before you speak, sucker.
Door je huur niet op tijd volledig te betalen. En je meterstanden niet op te nemen dus geen bewijs te hebben.
Hadden jullie allebei apart een huurcontract of samen een huurcontract?
pi_80677273
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Door je huur niet op tijd volledig te betalen. En je meterstanden niet op te nemen dus geen bewijs te hebben.
Hadden jullie allebei apart een huurcontract of samen een huurcontract?
Nogmaals ; ik betaalde mijn huur volledig op tijd. Mijn deel was 300 euro en hiervoor hadden wij allebei een apart contract.
Verder, dat ik mijn meterstanden niet opneem ondervind hij geen hinder van he, nu hij in zijn wintermaanden gratis lekker warm zat. Waarom denk je niet na voor je typt? Je begint vervelend te worden.
pi_80677397
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Nogmaals ; ik betaalde mijn huur volledig op tijd. Mijn deel was 300 euro en hiervoor hadden wij allebei een apart contract.
Verder, dat ik mijn meterstanden niet opneem ondervind hij geen hinder van he, nu hij in zijn wintermaanden gratis lekker warm zat. Waarom denk je niet na voor je typt? Je begint vervelend te worden.
Als jullie allebei apart een contract hadden waarom kon jij er dan niet blijven? Dit was simpel te voorkomen door gewoon netjes je huur te betalen.
En nee hij ondervind er geen hinder van, sterker nog hij maakt er gewoon gebruik van. Moet je maar nadenken voordat je denkt een huis te kunnen huren.
pi_80677522
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Als jullie allebei apart een contract hadden waarom kon jij er dan niet blijven? Dit was simpel te voorkomen door gewoon netjes je huur te betalen.
En nee hij ondervind er geen hinder van, sterker nog hij maakt er gewoon gebruik van. Moet je maar nadenken voordat je denkt een huis te kunnen huren.
Ik had kunnen blijven, maar dat wilde ik niet zonder mijn beste vriendin . Dat zal jij waarschijnlijk niet begrijpen.
Wanneer jij met mij erover eens bent dat hij er geen hinder van ondervind, moet je niet in de eerste instantie zeggen dat ik een slechte huurder ben geweest en dat je zoals de makelaar gedaan zou hebben.
Daarbij wil ik zeggen dat wanneer jij in jouw opinie hetzelfde bent als de makelaar en zou handelen zoals hij deed, dat erop neerkomt dat jij een lelijke, stelende en vooral zielig persoon bent.

Oh en even ontopic: ook al hebben wij de meterstanden niet opgenomen, je zou er toch vanuit gaan dat de makelaar bij de volgende huurders de beginstanden (en tevens onze eindstanden) wel opgenomen zou hebben en een nieuw leveringscontract had afgesloten. Profiteren van iemand anders en lekker aan het eind van de wintermaanden opzeggen is gewoon ronduit gierig.
pi_80677633
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef Gotyoubystring het volgende:

[..]

Ik had kunnen blijven, maar dat wilde ik niet zonder mijn beste vriendin . Dat zal jij waarschijnlijk niet begrijpen.
Wanneer jij met mij erover eens bent dat hij er geen hinder van ondervind, moet je niet in de eerste instantie zeggen dat ik een slechte huurder ben geweest en dat je zoals de makelaar gedaan zou hebben.
Daarbij wil ik zeggen dat wanneer jij in jouw opinie hetzelfde bent als de makelaar en zou handelen zoals hij deed, dat erop neerkomt dat jij een lelijke, stelende en vooral zielig persoon bent.

Oh en even ontopic: ook al hebben wij de meterstanden niet opgenomen, je zou er toch vanuit gaan dat de makelaar bij de volgende huurders de beginstanden (en tevens onze eindstanden) wel opgenomen zou hebben en een nieuw leveringscontract had afgesloten. Profiteren van iemand anders en lekker aan het eind van de wintermaanden opzeggen is gewoon ronduit gierig.
Jullie probeerden te profiteren van hem. Je wist voordat je tekende dat betalen wel eens een probleem zou kunnen worden zonder vast inkomen. Mensen die hun huur niet betalen zijn ook lelijke stelende zielige personen om het maar in je eigen woorden te zeggen
En de huurder is zelf verantwoordelijk voor zijn meterstanden, niet de verhuurder dat zou je toch moeten weten als je bij Nuon (of wat was het?) werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')