abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80672759
Ik haat links. Ik haat mensen die geloven in 'kansjongeren'. Ik haat vegetariers. Ik haat veganisten. Ik haat krakers en ik haat mensen die krakers supporten. Ik haat hippies, gothics en al die andere subculturen die zo links zijn. Ik haat 'Earth Day', dierenactivisten en Bono. Ik haat zweefteven die denken dat hun kinderen van een nieuwe orde zijn.
God, wat haat ik ze.

Ik haat Wilders ook, maar de mensen die op hem stemmen pretenderen niet zo slim te zijn.
pi_80672806
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:34 schreef Dugtrio het volgende:
Ik haat Wilders ook, maar de mensen die op hem stemmen pretenderen niet zo slim te zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 24 april 2010 @ 18:36:44 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_80672823
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_80672827
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80672836
Ik haat mensen die gaan zoeken naar spelfouten omdat ze niks nuttigs weten te zeggen ook, maar minder dan links.
  zaterdag 24 april 2010 @ 18:37:49 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_80672849
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef Dugtrio het volgende:
Ik haat mensen die gaan zoeken naar spelfouten omdat ze niks nuttigs weten te zeggen ook, maar minder dan links.
Dát is een terechte klacht.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_80672850
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:36 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Moppersmurf is mijn held
pi_80672852
Ik haat rechts. Ik haat mensen die geloven in 'vrijheid van meningsuiting'. Ik haat liberalisme. Ik haat liberalen. Ik haat kakkers en ik haat mensen die kakkers supporten. Ik haat 'Domino Day', moslimactivisten en Bon Jovi. Ik haat zweefteven die denken dat hun kinderen van een nieuwe orde zijn.
God, wat haat ik ze.

Ik haat Bos ook, maar de mensen die op hem stemmen pretenderen niet zo slim te zijn.
Feyenoord Rotterdam
pi_80672859
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef Dugtrio het volgende:
Oh, het was goed gespeld, hoor.

Het is alleen een beetje pretentieus taalgebruik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_80672874
ok
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')