Ik dacht dat jij anders was, nikkitaa. Anders dan alle anderen hier. Maar je bent gewoon weer zo'n misbruiker. Je misbruikt mijn gevoelens en stelt me achter. Juist op het moment dat ik dacht dat wij een band hadden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:50 schreef nikkitaa het volgende:
idd kellogs heheh en sorry maar ik studeer toevallig psychologie aan de universiteit duss ik praat nu gewoon msn taal !! ik denk dat meer over zulke zaken begrijp dan dat jij doet
Uit het land zonder leestekens?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef nikkitaa het volgende:
jongee tha sou gamisouuuu pali malkaaaa !!!! Zooo daar kom ik dus vandaan!! als je het niet intreseerd ken je opzouten byby
Je begrijpt niet dat ik opzettelijk een post zonder leestekens plaats, om jou te laten zien hoe vervelend dat leest? En jij doet psychologie?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:52 schreef nikkitaa het volgende:
hahahahahha k ga helemaaaaaaaaaal plat ga jezelf wat betere bekijken voordat je je vingertjes naar iemand anders wijst!! doeiiiiiiiiiiii jordy ik ga je lekker negeren!! Iedereen die verder geintreseerd is in mijn topic daar sta ik 100 procent geschikt voor
Dit is leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:59 schreef Henkdenktank het volgende:
Bestaan hier geen mods? Gewoon ff op delete drukken. Die paupert van een Nikita moet even kijken voordat ze een topic opent.
Ik heb daar ook soms last van omdat ik oorspronkelijk uit Engeland kom, maar goed die taalnazi's snappen verder toch niks.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:53 schreef nikkitaa het volgende:
ik ben half Nederlands half Grieks vind het soms moeilijk om Nederlands te schrijven maar goed.. Deze topic gaat daar niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |