Dat model S4 is er niet met een 6cylinder.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef BOPE het volgende:
Sorry er is iets niet helemaal goed gegaan denk ik.
Nogmaals:
[ afbeelding ]
Eerste auto. Een VW golf3 vr6 uit 1991
[ afbeelding ]
Huidige auto ( maar dat in het grijs )
Audi S4 3.2 V6
Wil je hem anders ff komen bezichtigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dat model S4 is er niet met een 6cylinder.
Heb je wat meer info voor mij? Wat ik zover kan vinden is dat er geen Audi S4 B6 met een 6 cylinder is, alleen met een 8 cylinder.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef BOPE het volgende:
[..]
Wil je hem anders ff komen bezichtigen.
Hij is heel uniek en is geimporteert vanuit Duitsland.
Ze bestaan wel aangezien ik er eentje heb.
Naar mijn weten bestaat die ook niet, dus is het of een V8 en dus een S4, of het is een V6 en dus geen S4 (maar nog steeds een leuke Audi).quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Heb je wat meer info voor mij? Wat ik zover kan vinden is dat er geen Audi S4 B6 met een 6 cylinder is, alleen met een 8 cylinder.
Misschien heb je een gewone A4 6 cylinder met een S-line pakket?
Sowieso teveel! Wat een onderstuurde prutwagens zijn die Ibiza's zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef ScarFace- het volgende:
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag boswachter?
En nu moet ik zeker gaan reagerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Dumpiej het volgende:
[..]
Sowieso teveel! Wat een onderstuurde prutwagens zijn die Ibiza's zeg!
8.5quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef ScarFace- het volgende:
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag boswachter?
Das een flink bedrag.quote:
Ik lever een auto niet zonder reden na een paar duizend km weer in. ik had een 1.9TDI, das best een zwaar blok (fysiek) dus dat zal er flink aan mee hebben gewerkt. De auto is niet wat ik zou noemen een slechte auto, want technisch is het allemaal wel ok. Maar de wegligging, kwaliteit van het interieur en de kwaliteit van de opties vond ik gewoon beroerd. Zeker met nat weer is het glibberen, de auto is compleet niet gebouwd om met het koppel van die motor om te gaan. Mijn huidige auto heeft hetzelfde vermogen maar is een stuk gemakkelijker te besturen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker gaan reageren?
Obvious troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |