Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ding zal wel aardig groot zijn? te doen met een portie patat erbij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Sander, gister voor het eerst de wienerschnitzel gegeten bij Gerard.. Superlekker!!!
quote:Scheidsrechter Vink 'bestraft' voor blunder
ZEIST - Scheidsrechter Pieter Vink komt dit seizoen niet meer in actie.
De leidsman uit Noordwijkerhout krijgt geen wedstrijden meer toegewezen na zijn blunder in de competitiewedstrijd van 13 april tussen AZ en FC Twente.
Hij zag een duidelijke handsbal van AZ-verdediger Simon Poulsen over het hoofd en onthield Twente, de koploper van de eredivisie, daarmee een strafschop.
Henk Kesler, de directeur betaald voetbal van de KNVB, liet in het tv-programma Voetbal International weten dat Vink daarvoor bestraft is.
''Die handsbal die Vink miste, kon je op de Afsluitdijk nog zien. Als scheidsrechters hele essentiële fouten maken die wij kwalificeren als blunders, volgen maatregelen.'' Voor Vink betekent dit dat hij bij twee speelronden niet in actie komt.
Nominatie
Vink stond op de nominatie om de wedstrijd tussen Hamburger SV en Fulham in de halve finale van de Europa League te fluiten. Op aandringen van de scheidsrechterscommissie heeft de Europese voetbalbond UEFA hem van deze wedstrijd afgehaald.
''Iemand die in de Nederlandse competitie niet fluit, gaan we ook niet aanwijzen voor Europa'', aldus Kesler.
Wegereef
De KNVB geeft ook Jan Wegereef dit seizoen geen wedstrijden meer. De leidsman vergat na de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax een gele kaart voor Ajacied Demy de Zeeuw op het wedstrijdformulier te zetten.
© ANP
De verveling slaat toe?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee wat ik nu met mn vrije tijd ga doenAmersfoort in hek geen zin an, in Enschede gaat ook alles om 17u dicht, en ga nu echt niet schoonmaken (tis mijn beurt weer)
Dat doe ik morgen wel...
Mja, ik kan wel gaan gamen ofzo, maar dat gaat ook snel saai wordenquote:
We gaan met z'n allen naar de bioscoop..quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, wat doen jullie vanoamd? Ik heb zin om naar Twente te komen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen naar de bioscoop..
Was jij niet uitgenodigd?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
dat hoofdquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer men ABSOLUUT niks beters te doen heeft:
Jammer van die overbelichting, dit krijg ik niet snel meer voor elkaar met m'n mafkees
Morgen Marathon Enschedequote:Op zaterdag 24 april 2010 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, wat doen jullie vanoamd? Ik heb zin om naar Twente te komen.
quote:
Dat was alleen voor jou - haakon - ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Joepie, marathonquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Morgen Marathon Enschede
dus als je nu schoonmaakt
en hier komt
heb jij morgen plezier
Dan gaan wij toch gezellie samen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja wat ''''? Weet je wel hoe gepikeerd ik net was?
![]()
Volgende week is het heel rustig op 't werk dus dan heb ik weinig verder te doen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hebt verder toch niks te doen?
Dus?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daardoor is het toch druk op de terrassen, duh
Haha, het was een grapschen hoor, er is helemaal geen bios-meetquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja wat ''''? Weet je wel hoe gepikeerd ik net was?
![]()
veel plezier met de Bataquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug, en gelijk al weer eten, klaarmaken en weg richting feest op de UT.
Ik heb echt geen tijd om te Fokken de laatste tijd
Ik wil ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanaamd naar oldenzaal flink toeteren overal
dat is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik wil ook, verdomme 50 jarige verjaardag feest dinges
.
Oldenzaal is ook niet meer zo geweldig, veels te jong allemaalquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja kan heel gezellig zijn, maar kan niet op tegen Oldenzaal.
Kleding is over het algemeen een goede keuze.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet dooooeeen
Geen last van hoor, Bar Gezellig kan ik me altijd wel vermaken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oldenzaal is ook niet meer zo geweldig, veels te jong allemaalhoewel koning enzo altijd wel mooi is
Whehequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kleding is over het algemeen een goede keuze.
NIks.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi, ga vanavond mee uit!quote:
Ik wel. Simpel optelsommetje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja is goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoi, ga vanavond mee uit!ik ben rond 9 u nog op de essen trouwens
zou bij god niet weten waar
vanaamd bier drinkenquote:
Wat wil je dr anders gaan doen dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat moet jij in weerselo.
naast gigantisch zuipen, feesten, neuken en dergelijke
Inddquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat wil je dr anders gaan doen dan?
Mij stiekem opzoekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat wil je dr anders gaan doen dan?
Neuhquote:
Vet!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik gaat naar Zak! Lekker hakkuh met neophyte!
Wie is het ookalweer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
South Park
Eric cartman's vader eindelijk bekend
Da's pas net bekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Whehe
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zo, oranje!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Whehe, check mn reply onderaan pag. 1 in dat topic ook
Godver, maagzuur
heu net weer, oldenzaal - de kelder was kut, allemaal mooi-boys![]()
maarja wel vermaakt, dat wel
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Terug!
Niet naar Bata geweest door omstandigheden. Wel uit na 12 shotjes tequila. Ja, dat tikt aan
Slapen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Goedemorgen
waarom zijn sommigen oranje?
ik wil ook oranje zijn
Iedereen leuk uit geweest undso?
vertel, roddels etc![]()
Mensen zonder leven die op zaterdag avond online zijn hadden de mogelijkheid om 'Oranjefan' te worden, tot aan het einde van het WKquote:Op zondag 25 april 2010 08:39 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
waarom zijn sommigen oranje?
ik wil ook oranje zijn.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2Nee, verjaardag die zwaar ruk was, gemiddelde leeftijd 45 ofzo en alles fatsoenlijke familie stond in de tent te Weerselo, zat ik daar tussen die ouwe lui met mn goede gedragquote:Op zondag 25 april 2010 08:39 schreef Assiej het volgende:
Iedereen leuk uit geweest undso?
vertel, roddels etc!
![]()
Ik ga misschien straks ookquote:
maar dan alleen terras zitten vrees ik
meiden van miss overijssel lopen de eerste 10 meter op hakken
en moeten 5 km lopen dacht ik![]()
Ik kijk wel gewoon vanuit huis.quote:Op zondag 25 april 2010 10:10 schreef Assiej het volgende:
Ik ga misschien straks ook
maar dan alleen terras zitten vrees ik.
![]()
Lees maar terug ouwe, ik was eerder alleen op de zaterdag avondquote:Op zondag 25 april 2010 09:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mensen zonder leven die op zaterdag avond online zijn hadden de mogelijkheid om 'Oranjefan' te worden, tot aan het einde van het WK.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2
[..]
Nee, verjaardag die zwaar ruk was, gemiddelde leeftijd 45 ofzo en alles fatsoenlijke familie stond in de tent te Weerselo, zat ik daar tussen die ouwe lui met mn goede gedrag!
en ging vroeg naar bed
haha wil je niet oranje zijn?
Waarom ben je dan naar die verjaardag gegaan als er alleen maar oudere mensen zaten
neem aan dat het vrienden/familie van je is![]()
Ja dat heb ik wel gelezen, je wou nog op de fiets naar Weersloquote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef Assiej het volgende:
Lees maar terug ouwe, ik was eerder alleen op de zaterdag avond
en ging vroeg naar bed.
Jawel hoor, maar normaal ben ik er niet op de zaterdag dus het is 'toeval' voor zover dat bestaat.quote:Peettante werd 50 dus moest er wel heen, er van uitgaande dat er wel meer neven/nichten zouden zijn, en dat viel dus zwaar tegen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef Assiej het volgende:
Waarom ben je dan naar die verjaardag gegaan als er alleen maar oudere mensen zaten
neem aan dat het vrienden/familie van je is![]()
Ja nou niet serieus dat ik daar naar toe ga fietsen ofcoursequote:Op zondag 25 april 2010 10:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gelezen, je wou nog op de fiets naar Weerslo.
[..]
Jawel hoor, maar normaal ben ik er niet op de zaterdag dus het is 'toeval' voor zover dat bestaat.
[..]
Peettante werd 50 dus moest er wel heen, er van uitgaande dat er wel meer neven/nichten zouden zijn, en dat viel dus zwaar tegen.
Hmm, nu ben je lekker oranje
Naja heb je iig je plicht gedaan
Was er taart ?
waarom ben je daarna niet uit gegaan dan want je was rond half 1 thuis oid zag ik![]()
Nope, vatte het al weer onder een van je vele (nutteloze) uitspattingen in deze seriequote:Op zondag 25 april 2010 10:21 schreef Assiej het volgende:
Ja nou niet serieus dat ik daar naar toe ga fietsen ofcourse!
Inderdaad, ja er was taart maar niet gehad, was daar weer eens te laat voor ofzo, bier stond op tafel toen ik binnen kwam, ja half 1 idd, geen idee eigenlijk, kameraden stonden in Weerselo en mocht niet meer rijden dus kon ook niet in Oldenzaal ofzo komen + Cafe hier zag er niet heel druk uitquote:Op zondag 25 april 2010 10:21 schreef Assiej het volgende:
Naja heb je iig je plicht gedaan
Was er taart ?
waarom ben je daarna niet uit gegaan dan want je was rond half 1 thuis oid zag ik.
![]()
Aaaah, wat ben ik brak
Zo uitbrakken in t Aquadrome
Zwemmen , dat is wel een heel goed plan, zo is even wat rond bellen , Twentebadquote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaaah, wat ben ik brak
Zo uitbrakken in t Aquadrome![]()
.
![]()
Ich weissquote:Op zondag 25 april 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze starten om half 11. Dus ik denk niet dat je dat nog redt..
Kan er met 15 min zijn![]()
![]()
Oja, ik heb 2 oranje dwergkreeftjes en 15 vuurgarnalen gekocht. Beestjes hebben de bak al bijna helemaal schoongegeten..
![]()
Patat?quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef Kreator het volgende:
Oja, ik heb 2 oranje dwergkreeftjes en 15 vuurgarnalen gekocht. Beestjes hebben de bak al bijna helemaal schoongegeten..
![]()
Ben echt in lange tijd niet meer zo brak geweest![]()
Goed, ik ben naar t zwembad
Zwemze.quote:Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben echt in lange tijd niet meer zo brak geweest![]()
Goed, ik ben naar t zwembad![]()
Morguh.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
1 haarbal en een pizza olifantenvlees alstublieft!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
quote:, waar ben je heen geweest gister?
Dat wordt dan 19.45 euro, pinnen?quote:Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
1 haarbal en een pizza olifantenvlees alstublieft!![]()
Dat is ons doel toch ook , fuck die andere seriesquote:Op zondag 25 april 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En voor het eind van het jaar de nummer 1 van STA!
![]()
Groningenquote:Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
, waar ben je heen geweest gister?
[..]
Dat wordt dan 19.45 euro, pinnen?!
![]()
Oja dat lag nogal voor de handquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja, volgens mij ben ik afgelopen halfjaar buiten tent-feesten enz. niet ergens anders geweest dan Oldenzaal.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hamburgers
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
SODEJUDiep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Zak was mooi
Jammer dat we Neophyte en Partyraiser niet mee hebben kunnen maken.
De bob had gigantisch last van z'n knie en wou naar huis. Nouja, hij heeft het voor 't zeggen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Old School feestje?quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Zak was mooi
Jammer dat we Neophyte en Partyraiser niet mee hebben kunnen maken.
De bob had gigantisch last van z'n knie en wou naar huis. Nouja, hij heeft het voor 't zeggen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
jow
ik stap maar eens in de auto richting Beilen. Er zal natuurlijk wel allemaal van dat klootjesvolk op de weg rijden dat veelste langzaam rijdt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ik krijg morgen taartquote:Op zondag 25 april 2010 10:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nope, vatte het al weer onder een van je vele (nutteloze) uitspattingen in deze serie!
[..]
Inderdaad, ja er was taart maar niet gehad, was daar weer eens te laat voor ofzo, bier stond op tafel toen ik binnen kwam, ja half 1 idd, geen idee eigenlijk, kameraden stonden in Weerselo en mocht niet meer rijden dus kon ook niet in Oldenzaal ofzo komen + Cafe hier zag er niet heel druk uit.
Hmm als je echt heel graag wou
was je wel gaan kruipen![]()
![]()
nergens last van. zonet nog gevoetbaldquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
En waarom krijg jij morgen taart? Goedemiddag trouwens Assiequote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik krijg morgen taart
Hmm als je echt heel graag wou
was je wel gaan kruipen
pafipo!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Oude school en nieuwe school.quote:
Lomp hard
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bonken en zagenquote:Op zondag 25 april 2010 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oude school en nieuwe school.
Lomp hard
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik zit binnen met de gordijnen dicht.Balkondeur staat wel open voor de katten.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
zo terras en bekerfinale kijken.
latah
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
zo terras
Lekker toch? En 't wordt straks nog véél drukker.quote:Is het ook zo weer avond.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik zit hier in me korte broek weer voor 't eerst dit jaar![]()
Idd lekker zagen en bonken Ratelspatel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jeuj zonnetje breekt nu ook hier door
Deur van mn dakterras zit inmiddels dicht.Buren zijn aan het BBQen, vette rookontwikkeling.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Dat is wel lelijk.
Kun je niet lekker mee bbq'en
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeu, lekker schoonmaken
Zoooo, lekker uitgebrakt. Nu richting werk. Zal wel druk zijn met die marathonkijkers
En weer klaar
Omdat mijn zus morgen jarig isquote:Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En waarom krijg jij morgen taart? Goedemiddag trouwens Assie
pafipo!
[ afbeelding ]
Goedemiddag*is weer terug uit duitsland
![]()
Zo, koken(Rijst met kip, boontjes en saus)
Wij eten volgens mij Kip (hele)quote:Op zondag 25 april 2010 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, koken(Rijst met kip, boontjes en saus)
en met sla en gebakken aardappelen
eetsmakelijk alvast
of is het al op![]()
Zeu, net patat gehad
Ik deed er welgeteld 8 minuten over om 100gr rijst, 350gr kip en een halve pot boontjes weg te werkenquote:Op zondag 25 april 2010 17:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wij eten volgens mij Kip (hele)
en met sla en gebakken aardappelen
eetsmakelijk alvast
of is het al op
Ja, saai onnie?quote:Op zondag 25 april 2010 18:33 schreef Mdrop het volgende:
Nu die KNVB beker al zat, wat een klote wedstrijd ook , BIER?!Ik ga gamen
Oud voetballer van hen, gestorven op 81 jarige leeftijd dacht ik.quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef Assiej het volgende:
Waarom dragen ze bij Feyenoord zwarte banden, is er een overleden![]()
Ah vandaarquote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oud voetballer van hen, gestorven op 81 jarige leeftijd dacht ik.
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef Assiej het volgende:
wat een leuke wedstrijd
wie haalt voor mij een magnum op ?
Diana-5-Magnum.![]()
![]()
ik rij *nu* weg!quote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef Assiej het volgende:
wat een leuke wedstrijd
wie haalt voor mij een magnum op ?
quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alleen als ik daarmee op jou mag schieten.![]()
![]()
ja want die zijn het lekkerst, pm je adres maar evenquote:
Hmm gehaktcordonbleu op, gebakken aardappels en sla...
Nu de rest van ajax-feyenoord kijken
Doet maar wat..![]()
Stuur je het dan op?quote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja want die zijn het lekkerst, pm je adres maar even
![]()
nee voor tomtomquote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Je zou een eigen bezorgings-site moeten onderhouden!quote:
Zet je het bij mensen af
en mag je weer weg
en ik ben test persoondeal?
![]()
ook zo heel ielie-ielie stukje sla eronderquote:
Hoe minder hoe beter, Broodje + Shoarma + Cocktail saus =quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ook zo heel ielie-ielie stukje sla eronder.
![]()
knoflookquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe minder hoe beter, Broodje + Shoarma + Cocktail saus =.
Truequote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe minder hoe beter, Broodje + Shoarma + Cocktail saus Knoflook saus =.
![]()
Knoflook is altijd kloten dat je dan direct de hele dag nog naar die zooi stinkt, niet handig tijdens uitgaan enzo.quote:![]()
Dan moet je het juist doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Knoflook is altijd kloten dat je dan direct de hele dag nog naar die zooi stinkt, niet handig tijdens uitgaan enzo.
alle gore kerels uit je buurt![]()
![]()
Die blijven toch wel bij je wegquote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen
alle gore kerels uit je buurt
Doet maar wat..![]()
zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef Redbaron het volgende:
Btw knoflook en whiskeysaus is ook erg lekker
![]()
+1, maar heb soms tijdens het uitgaan wel eens de behoefte met mensen te pratenquote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Assiej het volgende:
Dan moet je het juist doen
alle gore kerels uit je buurt.
![]()
tandjes poetsenquote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1, maar heb soms tijdens het uitgaan wel eens de behoefte met mensen te praten.
mondspoel water
kauwgom
veel parfum
and you're ready to go.
- al komt het ook uit je porien -![]()
quote:
maar ik ben pleite jongens/meisjes/kinderen, fijne voortzetting nog!That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
En ipv al die dingen kun je ook gewoon cocktail saus nemenquote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Assiej het volgende:
tandjes poetsen
mondspoel water
kauwgom
veel parfum
and you're ready to go.
- al komt het ook uit je porien -.
![]()
IS, als je het samen eet is het is.quote:
Als je het apart neemt is het zijn...drupkutDoet maar wat..![]()
Dat verpest hetquote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En ipv al die dingen kun je ook gewoon cocktail saus nemen.
Shoarma moet met! knoflook ...
zelfde als sla, dat moet er ook niet op want dat valt onder gezond![]()
![]()
quote:Sla is gewoon niet lenger, gezond is goed zolang het lekker is.quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef Assiej het volgende:
Dat verpest het
Shoarma moet met! knoflook ...
zelfde als sla, dat moet er ook niet op want dat valt onder gezond![]()
Zoals jij het formuleerde was het Knoflooksaus en whiskeysaus Zijn lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
IS, als je het samen eet is het is.
Als je het apart neemt is het zijn...drupkut
Schelden doet niet pijn![]()
![]()
Shoarma met knoflook is tha bestquote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Sla is gewoon niet lenger, gezond is goed zolang het lekker is.
zullen we dat gaan eten ?
Al wil ik nog steeds mijn ijs.![]()
Andere keer ook goedquote:Op zondag 25 april 2010 20:10 schreef Assiej het volgende:
Shoarma met knoflook is tha best
zullen we dat gaan eten ?
Al wil ik nog steeds mijn ijs., ga douchen en dan 'Bruinsen' , morgen half 12 beginnen dus wordt ene latertje gok ik zo...
![]()
terwijl ik morgenvroeg, vroeg naar school moetquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Andere keer ook goed, ga douchen en dan 'Bruinsen' , morgen half 12 beginnen dus wordt ene latertje gok ik zo...
sure, andere keer is ook goed
doen we fok meet, shoarma-knoflook eet party
en voor de vega's een andere maaltijd
of gewoon keiharde subway![]()
![]()
Eens en dan in Oldenzaal, kun je me eindelijk die shoarma boer is tonen want die heb ik nog steeds niet gevonden :p.quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Assiej het volgende:
terwijl ik morgenvroeg, vroeg naar school moet
sure, andere keer is ook goed
doen we fok meet, shoarma-knoflook eet party
en voor de vega's een andere maaltijd
of gewoon keiharde subway![]()
Wat ken je wel in oldenzaal dan, Rouwhorst toch wel?quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens en dan in Oldenzaal, kun je me eindelijk die shoarma boer is tonen want die heb ik nog steeds niet gevonden :p.
Carnaval shizzle is daar, weetjewel![]()
We gaan niet weer beginnen, heb je al eerder geprobeerdquote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat ken je wel in oldenzaal dan, Rouwhorst toch wel?
Carnaval shizzle is daar, weetjewel.
![]()
Voetbalquote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn mensen oranje, voor de Koningin?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Stomme vraag...quote:
Kleuren we allemaal ook Oranje met het WK hockey, paardrijden en basketbal? Nee he.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jawelquote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme vraag...
Kleuren we allemaal ook Oranje met het WK hockey, paardrijden en basketbal? Nee he.![]()
![]()
kom net weer van het teraas zat er eom kk 3 uur
Laat het ons hopenquote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Redbaron het volgende:
Weltrusten![]()
Met een beetje mazzel 5dagen geen posts meer van mij![]()
Nee grapje, moet je werken?
quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat het ons hopen![]()
Nee grapje, moet je werken?
![]()
ws halverwege deze week naar France, maar beginnen bij de oosterburenDoet maar wat..![]()
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
ws halverwege deze week naar France
Ik heb wa een tof weekje voor de boeg... maandag werken, dinsdag vrij, woensdag werken en trainen, donderdag werken. Daarna vrijdag t/m woensdag vrij![]()
Heu.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
quote:
ik ben weer pleite!That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
![]()
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
WTF spamgeitn
![]()
\m/quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Joa joa...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat jij dat niet bent, betekent niet dat anderen dat niet zijn.quote:
Was ist loss?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In groep 3 op de Casimirschool in Borne he, mochten we allemaal een pietenpak aan, maar ik was de Sintquote:Heb er nog foto's van
Pics!quote:Op zondag 25 april 2010 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In groep 3 op de Casimirschool in Borne he, mochten we allemaal een pietenpak aan, maar ik was de SintHeb er nog foto's van
![]()
San, er heeft zich een Sint aangemeld![]()
![]()
Hij is oranjequote:Op zondag 25 april 2010 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pics!![]()
San, er heeft zich een Sint aangemeldAfgewezen.
Ik ben m'n serie kijken![]()
Discriminatie op mn haarkleur! Kreng!quote:Op zondag 25 april 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is oranjeAfgewezen.
Ik ben m'n serie kijken![]()
En op je oranje naamquote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Discriminatie op mn haarkleur! Kreng!
Je voldoet niet aan onze eisen, please do not try again
Over het algemeen wel ja. Maar Rammstein nietquote:
Ooh, okequote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Maar Rammstein niet
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: