Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
Veel onderwerpen die dicht gaan met onder andere "Plaatjes" als reden. Het is dus nu de verantwoordelijkheid van de onderwerpbeginner om te voorkomen dat gebruikers afbeeldingen in zijn onderwerp zetten en als het de onderwerpbeginner niet lukt om dat te voorkomen komt er een slot op zijn onderwerp?
Ik weet niet wie je bent, maar als ik jou was zou ik dimmen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef am1b het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet, aub. Ik besta trouwens sinds 1990, iets langer dan deze regel.
99% van de topics werden verkloot door plaatjes.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Fortitude het volgende:
Wat is überhaupt de rede dat er geen plaatjes gepost mogen worden? Dat lees ik nergens. Volgens mij heeft het meer toegevoegde waarde dan dat het kwaad doet.
Waar ligt nu het nadeel voor jullie dan? Het is en blijft helpen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen helpen en iedereen erbij lappen
Dit dus. Ik snap de achterliggende gedachte ook echt niet. Straks wordt het het zoveelste saaie forum.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef Fortitude het volgende:
Wat is überhaupt de rede dat er geen plaatjes gepost mogen worden? Dat lees ik nergens. Volgens mij heeft het meer toegevoegde waarde dan dat het kwaad doet.
Ik denk er anders overquote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar ligt nu het nadeel voor jullie dan? Het is en blijft helpen.
Bron?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
99% van de topics werden verkloot door plaatjes.
Drogreden.quote:
Alhoewel ik het niet eens ben met de regel (dwz: alle plaatjes) kan ik me het met oog op de 'Gefeliciteerd'-plaatjes de afgelopen week wel enigszins indenken.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap de achterliggende gedachte ook echt niet. Straks wordt het het zoveelste saaie forum.
Bron?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Bron?
Tevens is 'verkloten' zeer subjectief.
[..]
Drogreden.
Maar wat jij als verkloot ziet, zien veel anderen denk ik als een toegevoegde waarde van KLB. Kunnen we anders geen poll starten ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n vorige "plaatjes"topic ook nog meegemaakt, dus je kent het klappen van de zweepquote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alhoewel ik het niet eens ben met de regel (dwz: alle plaatjes) kan ik me het met oog op de 'Gefeliciteerd'-plaatjes de afgelopen week wel indenken.
Maar dat kan net zo goed door middel van tekst.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik trouwens wel even opmerken dat je een groot gebrek hebt aan redeneringsvermogen?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bron?
Iig niet usertjes die pas sinds 2009 user zijn...
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef am1b het volgende:
[..]
Maar wat jij als verkloot ziet, zien veel anderen denk ik als een toegevoegde waarde van KLB. Kunnen we anders geen poll starten ofzo?
Maar even serieus, wie heeft deze regel bepaald? Heb jij dat gedaan of is het na langdurig overleg gebeurd? Want zo te zien zijn er meer mensen tegen dan voor. Het lijkt wel een beetje op een soort rookverbod in de horeca, als je begrijpt wat ik bedoel.
Welke was datquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n vorige "plaatjes"topic ook nog meegemaakt, dus je kent het klappen van de zweep
Ga alstublieft even inhoudelijk in disccusie. Want aan '2009 usertjes hebben geen inspraak' of 'Ik vind van niet' reacties kan niemand echt een bepaalde discussiewaarde ontlenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bepaalt hier niet het beleid, gelukkig maar.
Admins die op autoriteit geilen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef yvonne het volgende:
Ik voel opeens de 3-maandelijkse KLB banspree aankomen, raar hè?
Half jaar/jaar geleden?quote:
Oh, dat zou best eens kunnen, jaartje geleden zat ik net op FOK. Herinner me er alleen vrij weinig van.quote:
Nee, maar je ziet toch dat er veel mensen tegen zijn? Is er dan geen overweging mogelijk ofzo? In plaats van alles wat ik zeg metquote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bepaalt hier niet het beleid, gelukkig maar.
Was ik niet van plan,quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga alstublieft even inhoudelijk in disccusie. Want aan '2009 usertjes hebben geen inspraak' of 'Ik vind van niet' reacties kan niemand echt een bepaalde discussiewaarde ontlenen.
Omdat ik waarschijnlijk niet zo opval nogmaals quotenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat kan net zo goed door middel van tekst.
Is het trouwens voor de TS wel toegestaan plaatjes in zijn/haar OP te gebruiken?
So?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef am1b het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch dat er veel mensen tegen zijn? Is er dan geen overweging mogelijk ofzo? In plaats van alles wat ik zeg metaf te doen, zou je (bij wijze van voorbeeld voor de overige users etc.) ook inhoudelijk kunnen reageren
???quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef TheKC het volgende:
Ik heb trouwens nog een onduidelijkheid in de nieuwe oude regel:
Mogen er wel plaatjes (en daarmee bedoel ik voornamelijk screencaps) gepost worden in de Zondagavond SBS6 SC? Want deze dragen daadwerkelijk bij aan het topic...
Niet kutten met plaatjesquote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk niet zo opval nogmaals quoten
@ a: Oké.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was ik niet van plan,
a) geen gekut met plaatjes
b) jij bepaalt het beleid hier niet
c) wat is er zo moeilijk aan:?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |