Ben bang dat hij wat tè snel wil. Straks heeft hij geen inspiratie meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef CrustyClown het volgende:
DJZatox
The new track is finish! Now chilling mode on!!
Chilled die man nog?? Ik dacht dat die nog-stop nummers maakte man! :|
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhemquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef NLS04 het volgende:
Morgen en overmorgen lekker in arnhem weer loos
OK, dat wordt kaarten bestellen op dag 1.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef ElDani het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
Q-Base is dit jaar op 11 september.
Scherp scherp!quote:
Ik las het net ja. Veel plezier man!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Wij knijpen er ff tussenuit en doen een weekje Mallorca
Kom we gaan met z´n allen rellen daar om te bewijzen dat juist het ontbreken van harde muziek problemen veroorzaakt!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!
Doettie gewoon ff, we knijpen er ff tussenuit voor een weekkie Mallorcaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
+ vliegveld op 500 meter afstand, Daar moet Q toch iets mee doen...:Pquote:
Jezus wat een onzin... snoeiharde beats is juist sfeer verhogend! (mits je er van houdt) Zie meer rotzooi op andere feestjes dan op hardstyle feesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)d-op-beukplaten.html
[..]
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De demonisatie van hardstyle en -core neemt belachelijke vormen aan.
Zatox,Alpha twins,B-front... en zulks...quote:
We gaan je missen hoor! 1 week mod-loos..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Vind deze melo niet te moeilijk, verandert alleen mee met de akkoorden. Dat is op zich wel prima. Lekker plaatje!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
Helaas...te langdradige melodie voor mijZonde...had hele goede hoop voor dit label
![]()
Nee, geef mij maar Damned of Protect & Serve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |