Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heerlijke bass, vind de rest maar niks eerlijk gezegd. Van dat gelul van die MC vind ik dan meestal ook wel kut, zet dan of gewoon een mooie passende zang break eronder of gewoon helemaal niets.
Dan mag jij mij helpen m'n kwaliteiten op te krikken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahaha).
Wat Gezicht denk ik bedoeld; althans, zo heb ik het geinterpreteerd.... is dat de 'vocal' klinkt als een MC die een aankondiging doet en niet als een movie-sample of ingezongen lyrics... Dat het wel om de bij de track horende vocal gaat weet ik.. Maar t is geen movie-sample, geen stuk (opnieuw ingezongen) cover-lyric, maar iets wat lijkt op een MC..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahaha).
Robin's Revenge!
Edit: Waar hebben jullie het over met gelul van de Mc? Dat hoort bij die track..
Precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat Gezicht denk ik bedoeld; althans, zo heb ik het geinterpreteerd.... is dat de 'vocal' klinkt als een MC die een aankondiging doet en niet als een movie-sample of ingezongen lyrics... Dat het wel om de bij de track horende vocal gaat weet ik.. Maar t is geen movie-sample, geen stuk (opnieuw ingezongen) cover-lyric, maar iets wat lijkt op een MC..
Dat ben ik helemaal met je eens..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het een vette plaat, met of zonder stemmetje
GMTAquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Echt waar?..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
De laatste tijd veel geluisterd, idd heerlijk zomers plaatje. Die zang doet het hem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Volgens Discogs wel. Maar heb ook weer ergens gehoord dat het WS was. Maar niet door haarzelf in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Je zou t niet zeggen... plaatjes lijken niet echt op elkaar...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
jammer dat dat dan weer gejat isquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Da's het origineel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:14 schreef Gezicht het volgende:
De hierboven geposte remix is ook heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |