Nee, dat zeker niet. Hoofdschuld ligt bij die mensen zelf.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:22 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dus of jij je als een volwassen persoon gedraagt ligt volledig aan hoe je team presteert? Logisch man.
De schuld ligt altijd bij de persoon zelf als hij of zij overgaat tot dit soort acties. En ja, Ajax is simpelweg beter maar de bal is rond en elke wedstrijd staat op zichzelf. Serieus, als Been het goed neerzet en het meezit kan je zomaar met een gelijkspel of 0-1 daar wegkomen. Had jij het verwacht dat we AZ, Twente en PSV zouden uitschakelen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Hoofdschuld ligt bij die mensen zelf.
Maar hoe zuurder/gefrustreerder supporters worden, hoe eerder ze tot acties als die van vorige week over gaan.
Op dit moment zijn ze wat beter ja, vooral voorin. Maar de afgelopen 5 jaar waren ze nou niet zo extreem veel beter dat je zelf met 200 % inzet met 5-1 vernedert wordt. Zoals ik al eerder opmerkte, dat zijn uitslagen die te verdedigen zijn tegen Barcelona, niet tegen fucking Ajax. Verliezen kan een keer, maar NOOIT met zulke cijfers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:45 schreef Happel het volgende:
Ajax is gewoon beter, is niet zo moeilijk om toe te geven toch? Vanuit Feijenoordkant was dat zeker de afgelopen jaren, gewoon onmacht. Slechte tot middelmatige spelers, spelers op hun retour en een slechte mentaliteit tegenover een team dat barst van het talent, de wil heeft om te winnen en daar naar handelt.
In de Kuip zie ik ons nog wel winnen hoor, maar ook Twente en PSV hadden we niet 2 keer verslagen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De schuld ligt altijd bij de persoon zelf als hij of zij overgaat tot dit soort acties. En ja, Ajax is simpelweg beter maar de bal is rond en elke wedstrijd staat op zichzelf. Serieus, als Been het goed neerzet en het meezit kan je zomaar met een gelijkspel of 0-1 daar wegkomen. Had jij het verwacht dat we AZ, Twente en PSV zouden uitschakelen?
En dan zelf bloedgefrustreerd Twente die titel zien pakken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:03 schreef Gert het volgende:
De druk ligt in ieder geval bij ajax.
Over twee wedstijden gezien horen ze die beker gewoon te pakken. Lukt dat niet, dan is het een blamage voor de a'dammers en een geweldige prestatie van Feyenoord.
Ze zijn op dit moment gewoon beter (ik wil het niet verkleinen tot wat). Ik ben het wel met je eens dat de laatste jaren de wedstrijden beide kanten op hadden kunnen gaan. Met name omdat er aan beide zijden een kaartenhuis stond. De eerste die viel kreeg het hard te pakken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze wat beter ja, vooral voorin. Maar de afgelopen 5 jaar waren ze nou niet zo extreem veel beter dat je zelf met 200 % inzet met 5-1 vernedert wordt. Zoals ik al eerder opmerkte, dat zijn uitslagen die te verdedigen zijn tegen Barcelona, niet tegen fucking Ajax. Verliezen kan een keer, maar NOOIT met zulke cijfers.
Kijk de samenvattingen nog eens terug en zie hoe de goals voorkomen uit een Gio die staat te slapen, Bahia die zich makkelijk laat wegzetten en El Ahmadi die weer eens balverlies lijdt op het middenveld. Als je echt alles geeft gebeuren dat soort dingen niet.
Het gaat me ook om de eerdere jaren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ze zijn op dit moment gewoon beter (ik wil het niet verkleinen tot wat). Ik ben het wel met je eens dat de laatste jaren de wedstrijden beide kanten op hadden kunnen gaan. Met name omdat er aan beide zijden een kaartenhuis stond. De eerste die viel kreeg het hard te pakken.
Zelfs dan wordt het lastig, maar dan kan het in elk geval nog spannend worden ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we een uitgoal scoren en met maximaal 2 goals verschil verliezen pakken we die beker gewoon. En dat zie ik best wel gebeuren.
Het verschil is niet groot,het thuisvoordeel is de factor waardoor Feyenoord als kansloos wordt beschouwd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:56 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het ook belachelijk om Feyenoord bij voorbaat als kansloos te beschouwen, inderdaad, we spelen niet tegen Barcelona. Natuurlijk is Ajax beter en zijn ze favoriet, maar zo groot is het verschil niet hoor.
Het wordt over twee wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Het verschil is niet groot,het thuisvoordeel is de factor waardoor Feyenoord als kansloos wordt beschouwd.
Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet het gehele bekerfinale.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt over twee wedstrijden gespeeld.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet de gehele bekerfinale.
Feyenoord neemt deze wedstrijd zeker aan als serieus,alleen de supporters niet.Heeft er allemaal mee te maken dat het over 2 wedstrijden wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef GradusJansen het volgende:
man ik snap nie da we deze wedstijrd nie wta meer seireus neemen is een van de belangriekste wedstrijdne van het jaar
Jij reageerde op mij, hè?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:03 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over de wedstrijd van morgen,niet het gehele bekerfinale.
Laten we hopen dat het gewoon twee goede wedstrijden worden zonder gezeik van supportersquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Het verschil is niet groot,het thuisvoordeel is de factor waardoor Feyenoord als kansloos wordt beschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |