Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Woensdag antislipcursus. Wie van hier is er nog meer bij?
Nee daar ben ik al een tijd niet meer geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?
Tis net 1 dag na m'n laatste tentamen, dus vooruit. Nu nog ff bedenken hoe ik er naartoe ga, mss met de E30.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al een tijd niet meer geweest.
@ Maharbal.. Ga je de cursus toch doen? Hebben ze je zover gekregen
Ik ben erook.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Ik met de 306quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tis net 1 dag na m'n laatste tentamen, dus vooruit. Nu nog ff bedenken hoe ik er naartoe ga, mss met de E30.
Ik heb hem ook woensdag.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Ik was daar vrijdag wel, heb zo'n vermoeden dat ik jou dan ben tegen gekomenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?
Moet morgen ook weer naar Koopman, kom er regelmatig. Dat andere depot ben ik nog maar een paar keer geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Mallet het volgende:
Dat is zo chill.. Lekker 2 uur toeren in een fijne auto. Ik kom zelden in Born helaas. In het begin wel. Niet bij Koopman maar bij dat andere depot. Moeten jullie daar ook nog steeds naartoe?
Haha jij was met die Golf 5 (geloof ik) dan zeker? Leuk!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:35 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik was daar vrijdag wel, heb zo'n vermoeden dat ik jou dan ben tegen gekomen.
Koopmanquote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Mallet het volgende:
Dat is zo chill.. Lekker 2 uur toeren in een fijne auto. Ik kom zelden in Born helaas. In het begin wel. Niet bij Koopman maar bij dat andere depot. Moeten jullie daar ook nog steeds naartoe?
Ja dat was ik inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 20:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha jij was met die Golf 5 (geloof ik) dan zeker? Leuk!
[..]
Oké, bij deze dan: aangenaamquote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef enpe het volgende:
[..]
Ja dat was ik inderdaad.
Dat andere depot (waar ik dan naartoe moest) is het Born Car Center, idd niet van Koopman.
Aangenaam!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, bij deze dan: aangenaam
Huh jij kwam toen toch niet uit Born?
Ooh zo, nee ik begreep er even uit dat jij vrijdag vanuit Born kwam gereden. Maargoed, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef enpe het volgende:
[..]
Aangenaam!
Nee ik kom niet uit Born maar heb weleens tijden dat ik er regelmatig naartoe gestuurd wordt.
Je vertrekt nu pas uit Breda? Dan heb je nog wel even te gaan. Maar dan ben jij privéchauffeur neem ik aan, gezien je tijd?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Zit in de trein naar Groningen.
Had door stomme wegwerkzaamheden en 9292 bijna trein gemist in Breda. Lang leve vrienden met een auto, stapte net in de trein en toen ging fluit.
Ritjes van 10 km ofwa?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vrijdag had ik ook weer eens gewerkt de schade was:
- 2x BMW 5-Serie
- 1x BMW 3-Serie Coupe (M-uitgevoerd)
- 1x Chrysler Crossfire
- 1x Kia rotzooi
- 1x Rover van 20jaar oud
- 1x Subaru oud rot ding
Huilie, try Groningen - Born (en terug).quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is best wel een pokke-eind van Breda naar Groningen. Echt. Heel erg lang.
Soort van prive chauffeur. Soms 2km soms 200kmquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ritjes van 10 km ofwa?
[..]
Huilie, try Groningen - Born (en terug).
Je werkt toch bij een verhuurbedrijf? Hoe is dat een privé chauffeurquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Soort van prive chauffeur. Soms 2km soms 200km
Hehe. Hoe lang zit je dan in de bus vanuit Zitterd?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ritjes van 10 km ofwa?
[..]
Huilie, try Groningen - Born (en terug).
Ik heb wel 's ritjes gehad vanuit Groningen naar Born, en dan weer vanuit Born naar Groningen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hehe. Hoe lang zit je dan in de bus vanuit Zitterd?
Absoluutquote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch hadden Keuzer en ik de primeur van een forum-meeting
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en mensen die denken dat Hoofddorp bij Gouda ligt
Laatste keer dat ik in Born was, is eeuh...bijna 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Sta nu @ klant. Dus @ kroeg, komen al die gastjes naar me toe over de auto. Het is geen auto die je dagelijks ziet.
Marhaarbal, heb ik jou dan toevallig ook gespot?
Tijdje geleden een spoedritje gehad van Born naar Groningen. Toen géén rit terug. Dan zit je gewoon 4,5 uur terug in de trein naar Sittard.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ritjes gehad vanuit Groningen naar Born, en dan weer vanuit Born naar Groningen.
Als ik zelf vanuit Born terug naar huis (Leeuwarden) moet, dan duurt het ongeveer 4.5/5 uur als ik pech heb met aansluitingen
Laat me raden, in Eindhoven? 2 minuten overstaptijd en je had vertraging?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef Keuzer het volgende:
Vanochtend met 10 seconden de overstap van intercity gehaald.. Daarnet met 10 sec gemist -.- die mini cooper s was wel chill, was nog automaat ook.. Toch weer wat uurtjes gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |