100% is vrijwel onmogelijk.. Dan zal je echt diehard moeten gaan spelen ofzo..quote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef consio het volgende:
hehe al uitgespeeld? Hoeveel uur heb je er wel niet inzitten dan als je hem op 100% weet te krijgen
quote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
100% is vrijwel onmogelijk.. Dan zal je echt diehard moeten gaan spelen ofzo..
Maar ik zit nu op 62,3% en ik vind het wel welletjes.. (als je het spel hebt, dan weet je dat 62,3% al veel is)
Maar het spel is goed voor vele uren spelplezier omdat de wereld eindeloos groot isIk heb het spel nu ruim 32 uur gespeeld
ik kan er battlefield niet voor regelen, maar je moet natuurlijk niet uitgaan van de prijs die jer zelf voor betaald hebt, op tweakers pricewatch is hij nu 40 euro, en dan heb je wel een nieuwe dusja verschil moet niet te groot zijn...quote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Dutchskill het volgende:
Als jij daarvan Battlefield Bad Company 2 kan regelen en die dan met mij ruilt hebben we een deal
Maar vind het een beetje te weinig voor een spel wat me 64,95 heeft gekost
Dat snap ik, maar 25 euro vind ik sowieso veel te weinig. Al helemaal omdat ik er Battlefield dan ook nog isn iet voor kan krijgen, dus wacht ik maar gewoon totdat iemand Battlefield (of ander leuk/nieuw spel) op biedquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef ooge het volgende:
[..]
ik kan er battlefield niet voor regelen, maar je moet natuurlijk niet uitgaan van de prijs die jer zelf voor betaald hebt, op tweakers pricewatch is hij nu 40 euro, en dan heb je wel een nieuwe dusja verschil moet niet te groot zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |