abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80664172
Hierbij ruil ik mijn Just Cause 2 voor de xbox360. Ik wil hem graag ruilen omdat ik hem inmiddels toch al heb uitgespeeld.

Ik ruil hem enkel tegen nieuwe spellen (Battlefield Bad company 2 etc.)
pi_80670829
niet te koop?
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_80687467
Ligt eraan wat je ervoor geeft
pi_80699954
25 euros geboden
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_80706102
hehe al uitgespeeld? Hoeveel uur heb je er wel niet inzitten dan als je hem op 100% weet te krijgen
pi_80725060
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef consio het volgende:
hehe al uitgespeeld? Hoeveel uur heb je er wel niet inzitten dan als je hem op 100% weet te krijgen
100% is vrijwel onmogelijk.. Dan zal je echt diehard moeten gaan spelen ofzo..

Maar ik zit nu op 62,3% en ik vind het wel welletjes.. (als je het spel hebt, dan weet je dat 62,3% al veel is)

Maar het spel is goed voor vele uren spelplezier omdat de wereld eindeloos groot is Ik heb het spel nu ruim 32 uur gespeeld
pi_80735210
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef Dutchskill het volgende:

[..]

100% is vrijwel onmogelijk.. Dan zal je echt diehard moeten gaan spelen ofzo..

Maar ik zit nu op 62,3% en ik vind het wel welletjes.. (als je het spel hebt, dan weet je dat 62,3% al veel is)

Maar het spel is goed voor vele uren spelplezier omdat de wereld eindeloos groot is Ik heb het spel nu ruim 32 uur gespeeld
pi_80736429
Als jij daarvan Battlefield Bad Company 2 kan regelen en die dan met mij ruilt hebben we een deal

Maar vind het een beetje te weinig voor een spel wat me 64,95 heeft gekost
pi_80738771
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Dutchskill het volgende:
Als jij daarvan Battlefield Bad Company 2 kan regelen en die dan met mij ruilt hebben we een deal

Maar vind het een beetje te weinig voor een spel wat me 64,95 heeft gekost
ik kan er battlefield niet voor regelen, maar je moet natuurlijk niet uitgaan van de prijs die jer zelf voor betaald hebt, op tweakers pricewatch is hij nu 40 euro, en dan heb je wel een nieuwe dusja verschil moet niet te groot zijn...
pi_80739089
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef ooge het volgende:

[..]

ik kan er battlefield niet voor regelen, maar je moet natuurlijk niet uitgaan van de prijs die jer zelf voor betaald hebt, op tweakers pricewatch is hij nu 40 euro, en dan heb je wel een nieuwe dusja verschil moet niet te groot zijn...
Dat snap ik, maar 25 euro vind ik sowieso veel te weinig. Al helemaal omdat ik er Battlefield dan ook nog isn iet voor kan krijgen, dus wacht ik maar gewoon totdat iemand Battlefield (of ander leuk/nieuw spel) op bied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')