Dat dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik een kankerlijer was had ik echt geen zin om met van die randdebielen te praten.
Meer is er ook eigenlijk niet te zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 09:48 schreef Interloper het volgende:
[..]
Wie wil er nou geinterviewd worden door zo'n uit de baarmoeder geslingerde bio-blunder van een klapjosti?
En gedrag beinvloed je niet dóór te straffenquote:omdat ze het gedrag van de jongens willen beïnvloeden in plaats van straffen
Denk dat dat wel mee valt, er zijn namelijk zat bio-blunder klapjosti's die kanker krijgen, en die hebben niet bepaald een gelijkwaardige gesprekspartner aan de meeste anderen in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Van de FP.
[..]
Meer is er ook eigenlijk niet te zeggen
Mijn favoriete scheldwoord sinds een jaar of driequote:Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef RealizeMe het volgende:
sjezus. Kanker heeft als woord gewoon goede kwaliteiten. Zo gaat er veel kracht in de K's en sluit het woord af met er wat vaak wordt gebruikt om agressie in kwijt te kunnen. Ook bestaat het woord uit 2 letter grepen waardoor 'kanker' gewoon uitermate geschikt is als krachtwoord.
de betekenis heeft hier niks mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |