quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef Frey het volgende:
Het mag dan de zoveelste keer zijn, maar toch kreeg ik weer kippenvel bij de hereniging. Deze was trouwens ook vele malen mooier dan de vorige.
Het mag dan de zoveelste keer zijn, maar toch kreeg ik weer kippenvel bij de hereniging. Deze was trouwens ook vele malen mooier dan de vorige.
Dat.quote:
Viel me ook op. Ach, je bent een baas of je bent een Baas. Toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De aflevering van gisteren gekeken:
-wat is Charlie weer weerzinwekkend manisch irritant-tuthola-achtig![]()
-Ludo en Janine zijn geniaal, vooral Ludo die Janines jas gewoon aan een wildvreemde vrouw gaf
Goh, wat was die Rick nog een broekie zeg, maar hij is leuk opgedroogd.quote:
Vond het toen echt een lekker ding..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, wat was die Rick nog een broekie zeg, maar hij is leuk opgedroogd.
Ik vind hem nu ook lekker hoor. Die mond met die lachrimpels aan de hoeken, die glimlach.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen was Rik nog echt een broekie
Maar Ferri was toen ook 23 ofzo, hij is nu 37
De klassieker tussen Helen en Martine. Super om dit terug te zien!quote:
Vergeet niet het feit dat ze alleen maar op de bank seks hebben!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat hebben Rik en Charlie een rare relatie zeg... het draait alleen maar om kleine beschamende en "grappige" situaties die binnen 1/2 afleveringen zijn opgelost. Bijv. die scenes in de bioscoop met Rikki, het oranje haar van Charlie, het huwelijksaanzoek, taart bakken voor Anita's verjaardag, en nu het kapotte servies..... enzovoortsch.
Vervolgens hebben ze even een schaamtemomentje, durven ze elkaar niet aan te kijken, en even later vallen ze elkaar lachend in de armen.
Ze kunnen er net zo goed een lachband onder zetten en het "Rik en Charlie: De sitcom" noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |