Dat Ronja opeens bi wordtquote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Ronja haar exit ?
Ronja met Isabella mee en Dex zou er wel op uitgestuurd worden door Ludo denk ik.
Tsja, dat kan zomaar tegenwoordig.quote:
Is de nieuwe mode idd..quote:Op donderdag 29 april 2010 01:30 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Nu doet hij het..
Irritant trouwens die reclame van dat wijf dat door het bos loopt
Waar komt dit ineens vandaan!?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Syb.ren het volgende:
Oh, voor de mensen die via RTL gemist willen kijken. Hier staat het vaak eerder dan op de gewone RTL gemist site...! En zonder reclame
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Spoiler:Goede reden om RTL 4 weer eens op de tv in te programmeren en de komende tijd toch GTST maar weer es te gaan volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jawel!!!!quote:
Dat was briljant.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
"Nee met mij gaat het niet goed!"
"O gelukkig"
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GTST lijkt steeds meer op Spangas daar had je ook homo's lesbis en dat soort onzin om maar actueel te zijn
Onder wat voor steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GTST lijkt steeds meer op Spangas daar had je ook homo's lesbis en dat soort onzin om maar actueel te zijn
Tja, kind van Charley hè...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef James1988 het volgende:
Van die Valentijn begin ik trouwens te vermoeden dat hij een chromosoompje teveel heeft... echt snugger ziet hij er i.i.g. niet uit.
Niets mis met lesbiennes en homo's!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat..quote:
Ik ook. En deed me denken aan Jacqueline Govaert.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:17 schreef verleiding het volgende:
Ik vind het haar van Isabella wel mooi zo.
Zeker wel inderdaad, tot mijn ontzetting zwemelen er hier mensen als 2 kerels het met elkaar doenquote:
Daar weet je niets van. Als je nou bedoelt, sletterig, dan snap ik je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan had ik toch liever Lorenna en Isabella gezien.
Ronja is zo niet geil..
Precies! Zoveel meer sfeer dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt dus oorlog.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Frey het volgende:Let the games begin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt dus oorlog.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |