QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Bing is ook een gefrustreerde kloothommel
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Hogendoorn het volgende:Wat een tenenkrommend niveau zeg:
Als je het zo samenvat is het toch gewoon ronduit belachelijk?Net een parodie op het echte GTST.
Ludo reageert z'n agressie nu op een andere manier afquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
sinds wanneer heeft huize Sanders een playstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen Danny nog![]()
en niet alleen zn shirtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Countess het volgende:
Danny en Maxime, wat een excuus om Danny iedere dag zijn shirt uit te laten trekken
Vindt ze wel hot samen eigenlijk..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Countess het volgende:
Danny en Maxime, wat een excuus om Danny iedere dag zijn shirt uit te laten trekken
Ow, volgens mij is hij nooit zo een rokkenjager geweest. Ik vond Lonera wel een goed lijf hebben, niets mis mee, maar vind haar een beetje sletterig en goedkoop. Bah, jezelf zo te grabbel gooien aann iedere vent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Jeff zijn glorie tijd had hij nu zelf achter Lorena aangezeten..
Vergis je niet. Bartho Braat heeft eens in een interview gezegd dat Jef zelfs meer vrouwen heeft versleten dan Robert in de serie. En dat waren er behoorlijk veel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, volgens mij is hij nooit zo een rokkenjager geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |