Wahahaha, volgens mij lag je onder de tafel toen je die paint maaktequote:Op zaterdag 24 april 2010 04:32 schreef ausweiss het volgende:
Klacht : word niet dronken van vodka
Heb bijna een liter op en loop nog recht.
paint incl ( mijn eerste)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
U ook Proost !quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wahahaha, volgens mij lag je onder de tafel toen je die paint maakte![]()
Proost, ik neem er ook nog eentje
En wat kan ik voor jou inschenken, hebben we lekker met ons drietjes een privéfeestjequote:Op zaterdag 24 april 2010 04:38 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu naar buiten de kou in, lekker wandelen, meter of 100. Hoor ik straks wel hoe dronken je blijkt te zijn
Dan zou ik net bij de parkeerplaats zijn,quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:38 schreef Biogarde het volgende:
Ja, en nu naar buiten de kou in, lekker wandelen, meter of 100. Hoor ik straks wel hoe dronken je blijkt te zijn
You bent echt niet nuchter meer na een liter wokda. Ga maar eens op je hoofd staanquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:42 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Dan zou ik net bij de parkeerplaats zijn,
* ausweiss woont in grote flat(maisonette)
sterker nog, u heeft een alocholvergiftiging. kom maar eens achter de laptop vandaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 05:19 schreef remlof het volgende:
[..]
You bent echt niet nuchter meer na een liter wokda. Ga maar eens op je hoofd staan
Dit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:21 schreef Ezio het volgende:
TS' moeder heeft stiekem de Wodka voor water vervangen en hij heeft dit niet eens door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |