Ik weet niet waar jij besteld hebt maar via teleticketservice.com kan je inloggen.quote:
Nope, Ticketmaster/servicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef lipjes het volgende:
maar voor de ahoy, gaan ze toch via livenation?
Mijn verhaal ging dan ook over Antwerpenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:49 schreef lipjes het volgende:
maar voor de ahoy, gaan ze toch via livenation?
Niet bepaald, maar dat dringt bij Ticketmaster niet echt door... Want als je vroeger voor het postkantoor stond, werd je ook niet uit de rij gegooid en weer achteraan neergepleurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die wachtrij, heeft dat zin? Ik wordt telkens weer naar voren gegooid.
ah okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mijn verhaal ging dan ook over Antwerpen
zitplaatsen neem ik aan? want sta was het snelst uitverkochtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Maar een blinde gok voor Antwerpen gedaan...
Live Nation is de producent, die verkoopt geen kaarten. Als je inlogt via Live Nation kom je uiteindelijk altijd bij Ticketmaster terecht.quote:
quote:Following error occurred during your reservation:
Het gekozen aantal plaatsen is niet meer beschikbaar, of uw gekozen prijscategorie is reeds uitverkocht. Gelieve het aantal te verminderen of een andere prijscategorie te kiezen
Try again
¤60 seatedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
¤ 50,00 standing SOLD OUT
¤ 50,00 seat SOLD OUT
¤ 60,00 standing SOLD OUT
welke wilde je
Ze leren het ook nooit...quote:Interne Server Fout/Internal Server Error
De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.
Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250 of info@ticketservice.nl
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact Customer Services:0900-3001250 or info@ticketservice.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |