Was je vorige bedorven danquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Hahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Oh Nick, als het goed is krijg ik vandaag nieuw internetKunnen we van de week eindelijk Splinter Cell co-op doen!
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, ik heb het gevoel dat ik dik aan de drugs ben ofzo.
Zware ontgroening gehad ooit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je eens 5 dagen zonder slaap doen
Dan wordt het pas erg. Ga je echt dingen zien die er niet zijn enzo.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kwam afgelopen week de buurvrouw tegen, zo'n echt kattenwijf, alle katten van de buurt lopen bij haar naar binnen. Ik had altijd al het idee dat mijn kleine speklapje ergens anders eten vandaan haalde, dus ik snij zo subtiel het onderwerp aan dat ons dikzakje op dieet is blablabla dus zij heeft nu beloofd geen eten meer te geven aan het monstertje...
Wat dat dus betekent, is dat het beest nu iedere ochtend om 5 uur al voo rmn deur staat te krijsen dat ze eten wil, en als ik ook maar één geluidje maak, ik draai me bijvoorbeeld om, dan weet ze dat er wat te halen valt en gaat met vernieuwde inzet verder.....
Leuk beestje
Ik was om 7.00 al wakker, ritmequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morning! Te vroeg voor een zaterdag :/
ik ookquote:
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.quote:
Werken op je normaal vrije zaterdag is ook kutquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeur niet, wakker zijn om te werken is prima, wakker zijn op je vrije dag is kut.
Pfff, wat een mietjes hier zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Werken op zo'n mooie zaterdag al deze? Dan mag je van mij zeuren.
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebtquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
Kreeg ik nog maar stufiquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, wat een mietjes hier zegIk zou prima willen werken vandaag. Als je niet bereid bent af en toe wat moeite te doen, dan moet je maar leven van de stufi of zo. Werken is leuk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met studeren en een fulltime baan hebt
Neequote:Op zaterdag 24 april 2010 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MogguhNog potentiële inbrekers neergesabeld vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |