Wil je echt een antwoord?quote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
Zo te zien zijn er sinds kort weer een aantal vaste stamgasten verdwenen. Hoe kan dat?
woahquote:
Vooral zo doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het prachtige van alles is dat die reacties helemaal niet zijn bedoelt om uit te lokken.
quote:
"And if we take a look at the left, we see the Domtoren. And if we look over here, we see the verloedering van GAM SC..."quote:
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.quote:
Ik wil ook graag een leuke SC.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
Op dit moment verziek jij de SC met je uitdagende gedrag. En nu ga ik slapenquote:
Wel als je een pittig lopend buffet hebquote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig niet meer, want eigenlijk staat mijn toilet / douche deur altijd open. En aangezien ik tegenwoordig steeds meer mensen over de vloer heb is dat niet echt handig.
Mensen krijgen een naam en komen daar niet eenvoudig van af. Vooral niet als die mensen zelf doorgaan met hun 'baggerige' of 'nep-interesante' nieuwtjes.quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is het man! Ik wil gewoon een leuke SC hier in GAM zonder dat er steeds naar het verleden wordt gekeken. Als iemand zijn post je niet aanstaat negeer diegene dan gewoon. Gaat het echt te ver dan zullen wij het beoordelen en waar nodig ingrijpen.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel als je een pittig lopend buffet heb
Loop dan niet zo te zieken!!!quote:
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou jij het dan ook leuk voor de anderen? Thanks
poëzie diep in de nachtquote:Op zondag 25 april 2010 00:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Donkere wolken pakten zich samen in de GAM SC. Het silhouet van een schimmige admin verscheen na een bliksemschicht, waarna de nodige members ruim baan maakte of er spontaan vandoor gingen om te gaan slapen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |