quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 10 cm ontsluiting of ze staat open voor Dinand
Van voor of van achteren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze 10 cm ontsluiting of ze staat open voor Dinand
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:lekkere TT zeg
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?page=13&from=6&jonr=2077774 wie wil?
Ik denk dat beide het prima vinden. Ze zijn net ff te lief tegen elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van voor of van achteren?
Of van links naar rechts![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat beide het prima vinden. Ze zijn net ff te lief tegen elkaar.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nu gaat vragen of we vanavond ff kunnen overleggen krijg je klappen
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, Alice met de taart.....en een rond wit hoofdquote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef Muis006 het volgende:
Ll met zijn Llekkere kontje.
Ik ga slapen!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen!
Zie bekendenquote:
Hoe weet jij dat dat Ll en Greys zijn dan?quote:
Ik ga slapen!
Misschien omdat jij dat net zegt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat Ll en Greys zijn dan?
Ik ga slapen!
Truste muis en geniet bij de kapper hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga slapen!
Die van Elies was een Ingetje-tietentaart en die op de foto was een Elies-tietentaart hadden Elies en ik bedachtquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik zie mezelf ook in de verte ja
En da's heul niet de tietentaart toch?
Die van Elies was de tietentaart!
Ik dacht dat dat haar vriend/man wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Deed Sarina's vader nou een rock-on gebaar?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat Ll en Greys zijn dan?
Moet jij ook nog iedere verjaardag je bevallingsverhaal aanhoren?quote:
quote:
Nou, gelukkig niet! Ik weet er niet al teveel van gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet jij ook nog iedere verjaardag je bevallingsverhaal aanhoren?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Goodbye het volgende:
Nog precies vijf uur en dan word ik 22
Oh, min één minuut![]()
Huh? Meer van op die foto, zo duidelijk is die toch niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit vroeg je een week of wat terug ook al
Ieder jaar standaard "Nou, voor * insert leeftijd Ingetje* jaar terug lag ik er wel heel anders bij"quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, gelukkig niet! Ik weet er niet al teveel van gelukkig
Of ik serieus 22 word? Mijn profiel liegt nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je profiel zegt dat je 22 wordt, serieus?
Okay, ik had je ouder ingeschat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of ik serieus 22 word? Mijn profiel liegt niet
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Goodbye het volgende:
Nog precies vijf uur en dan word ik 22
Oh, min één minuut![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh? Meer van op die foto, zo duidelijk is die toch niet?
Jong blompje nog hierquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL z'n kapsel spreekt boekdelenen Greys haar haarkleur herkende / gokte ik. Foto heeft wel eens in de Asieltopics gestaan denk ik
Het is al afquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Hoooi Greysie!![]()
O, jullie kijken natuurlijk Eks Fector. Dan houd ik het toch maar bij Top Gear. Kan ik nog lachen.
Oh, deze ken ik ook al!!!! vossenjacht!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Hoooi Greysie!![]()
O, jullie kijken natuurlijk Eks Fector. Dan houd ik het toch maar bij Top Gear. Kan ik nog lachen.
Wat een afgang. En dan hebben mensen het wel eens over Pierre Kartner, nee DIT is lekker zuiver.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hoor, pop gaat door, zei ik toch. Zo gaat het (bijna) altijd.
Bah.
Nou kan ze volgende week naar huis, dit is al de 2e slipper.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een afgang. En dan hebben mensen het wel eens over Pierre Kartner, nee DIT is lekker zuiver.
Ik kijk nog eentje eerder. Vrachtwagen rijden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, deze ken ik ook al!!!! vossenjacht!
Ja, vind het echt belachelijk. Ik snap Gordon ook niet. Bleghquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer ook, er zit al zoveel vrolijke pop bagger in.
heb je de tv uit?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik dan de enige die de TV uit heeft?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vind het echt belachelijk. Ik snap Gordon ook niet. Blegh
Hier staat hij nog aan.quote:
Die ene Boy zingt wel beter dan de ander, maar samen tweestemmig klinkt toch wel erg lekker meestal hoor. Dus hij kan best zingen, maar het is niet de beste solo zangerttt iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het blijft natuurlijk X-factor, daar zoeken ze ook dit meer. Kijk naar Bad Boyz, de ene kan niet eens zingen, als de gimmick maar populair en lacherig is, tja.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene Boy zingt wel beter dan de ander, maar samen tweestemmig klinkt toch wel erg lekker meestal hoor. Dus hij kan best zingen, maar het is niet de beste solo zangerttt idd
En commercieel gezien zijn ze gewoon interessant. Meisjes vinden ze leuk, maar ook Heer G vond ze verreweg de beste act hebben vanavond bv. Niet dat die nou gaat smsen, maar toch
Ik denk net zo hoor. De jury doet het ook zo over komen, maar die engerd zegt het ene en doet het ander.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
Maar misschien heb ik dan het idee van het programma verkeerd begrepen en is het idd X-factor, iets speciaals een act enzo, ik denk altijd gewoon aan recht-toe-recht-aan, een goeie zanger(es) of bandIets waar ik een cd van wil kopen.
Wat leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier staat hij nog aan.![]()
Ik ga trouwens auditie doen voor een musicalklas!Niet dat ik kan dansen, maar dat schijnt geen probleem te zijn.
Axel Foleyquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik vraag het gewoon weer, weet iemand waar dat deuntje van is, van die radiodude, die de gehoortest in die bus doet?![]()
Iets van vroegah, maar wat?
quote:
Zie editquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomd ja, ik hoor het, ik dacht dat het een tune was van een tv-programma uit de jaren 80.
Hoest met je accu? Of wil je er alleen maar zacht en vrouwelijk mee uitzien?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Moet ik mijn roze netbookje ook nog meenemen?
Voor de zekerheid?
Is ie al droog dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Voor de zekerheid?
Nou Dirk, als jij geen goeie partner hebt om mee te gaan dan weet ik het niet hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Dirk, moeten we nog dingen afspreken voor morgen?
Of zeg je van... we zien het allemaal wel?
Ik heb nog even iets genoteerd over de loting, wie er voor en na haar moeten optreden de 27e enzo.
Geen idee of we er iets aan hebben, maar dan heb ik het idee dat ik ook nog iets nuttigs heb gedaan behalve wat vragen in mijn Geweldig Mooie Roze Kladblok te krabbelen.
Het is alleen een intern knoopcelletje ofzo dat leeg is. Dat zorgt dat de tijd en datum goed blijven als de computer uit is. Maar de accu zelf doet het gewoon nog prima hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoest met je accu? Of wil je er alleen maar zacht en vrouwelijk mee uitzien?
Wifi...whehehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Voor de zekerheid?
Jaaaaaaaa! Alleen als ik hem heel hard schud komt er nog wel eens een druppel uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dirk heeft verreweg het meeste werk gedaan!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Dirk, als jij geen goeie partner hebt om mee te gaan dan weet ik het niet hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja dag, het is nu 12 uur, welke afspraken wil je nu nog maken? MSN heb ik nu een half uur uit, leek me wel voldoende gewacht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Dirk, moeten we nog dingen afspreken voor morgen?
Of zeg je van... we zien het allemaal wel?
Het kost vast geen geld om hem mee te nemen. Dus ja, neem gewoon mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Voor de zekerheid?
Ik heb er echt zin in! Een vriendin van me geeft zich ook op.quote:
Trust mop!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wifi...whehehehe![]()
![]()
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten.
Mijn lijfje doet vervelend, dus ik moet maar es ff plat gaan liggen![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Dirk heeft verreweg het meeste werk gedaan!
PM me dan ff pipo, als je zit te wachtenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dag, het is nu 12 uur, welke afspraken wil je nu nog maken? MSN heb ik nu een half uur uit, leek me wel voldoende gewacht.
Nou goed, McMopper!quote:Het kost vast geen geld om hem mee te nemen. Dus ja, neem gewoon mee.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
PM me dan ff pipo, als je zit te wachten
Okay, welke afspraken had je dan nog in gedachte?quote:Ik dacht omdat we vanavond eerder al wat heen en weer gePMd hadden dat we het daarbij lieten.
Nou weet ik veel, dat vroeg ik juist, of we nog wat moesten afspreken verder, iets dat ik over het hoofd zie ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Okay, welke afspraken had je dan nog in gedachte?
Trust!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga naar bed, zie jullie morgen weer. Wel meelezen op Twitter he, anders zitten we daar echt voor de kat z'n kut.
Wie?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust!
En we duwen onze verslagen daarna ook door hun strot hoor.
Vreten zullen ze het.
Ik ga stadten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust!
Vreten zullen ze het.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
JIJ!
JULLIE!
ALLEMAAL!
We lopen daar niet voor Jan Lul!
Pfff hoor datquote:
Nou, bibber ende beef.quote:
[..]
JIJ!
JULLIE!
ALLEMAAL!
[..]
JIJ!
JULLIE!
ALLEMAAL!
Jeetje ja nog een sneer toe ook althans lijkt soms ..quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een romantisch aanzoek, een half uur kleppen over het cadeau'tje
Oehh bah!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
Yay! Bonbons met drankvulling gevonden!![]()
Houdbaar tot... december 2007.En dat is ze aan te zien ook.
Witte uitslag, anyone?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
Yay! Bonbons met drankvulling gevonden!![]()
Houdbaar tot... december 2007.En dat is ze aan te zien ook.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje ja nog een sneer toe ook althans lijkt soms ..
Je bent te bewaarderigquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:23 schreef Cat22 het volgende:
Poging 2: doos belgischebonbons. Houdbaar tot september 2009.
Ja mijn Mr zei net hij werkt amper en zij werkt zich gek.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo is die hele relatie, alleen elke keer een sneer over en weer, beh.
Hihi verhuizenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
Nope, fabrieksbonbons, zeker als ze over de datum zijn gaan het ook niet worden.![]()
Ruimt lekker op zo.
Shocking he? Zeker als het over chocola gaat. Maar zo'n doos maak ik voor mezelf niet open (allebei krijgertjes trouwens) en als ik bezoek heb vergeet ik hem. Nu gaan ze de prullenbak in. De rest van mijn snoeplade is wel binnen de datum.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi verhuizendat ruimt nog meer op.
Je mag het woord duwen niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust!
Vreten zullen ze het.
Oh wat lief!quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen Wapperaars![]()
, ik ben even wat vroeger komen kijken op jullie al op pad waren/zijn
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:19 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb nog wel enige renovatie nodig voordat ik de deur uit kan vandaag![]()
Echt wel, sta nu ff bij de mac voor koffie. Als ik later zou weg gaan dan red ik tien uur niet.quote:
Is dat eigenlijk een beetje te drinken die koffie daar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt wel, sta nu ff bij de mac voor koffie. Als ik later zou weg gaan dan red ik tien uur niet.
Ik pieker d'r niet overquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Doe je je SATC jurk aan, het wordt mooi weer![]()
Ik ga zo braaf de Twittert activeren
Prima te doen. Lekker heet. Oh ik ben ter plaatse, wat een bouwput zeg.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een beetje te drinken die koffie daar?
er hangt geen haar in mijn gezichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
Meurning Ml-etjeHoe is het wakker worden met je nieuwe korte coupe?
Schijnt het zonnetje daar ook?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prima te doen. Lekker heet. Oh ik ben ter plaatse, wat een bouwput zeg.
Dat lijkt me echt heerlijk aan kort haar, idd geen haar in je gezichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
er hangt geen haar in mijn gezicht
Hoe is het weer daar? Hier bewolkt
Volop, lekker hoor. Ben nu ff aan de wandel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schijnt het zonnetje daar ook?![]()
+12
Ik wilde nog vragen of jij, of Greys, niet de camera vergeet, maar we hebben MissBlissquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volop, lekker hoor. Ben nu ff aan de wandel.
Helleu!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier begon de buurman om 8 uur vanochtend met een cirkelzaag de goot eruit te slijpen....hemelsbreed op 1 meter van mijn hoofd vandaan
Senk joe!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:Goodbye, gefeliciteeeeeeeeeeerd
![]()
En Dirkh, Greys en MB![]()
Doe Sien ff de groetjes![]()
Hier begon de buurman om 8 uur vanochtend met een cirkelzaag de goot eruit te slijpen....hemelsbreed op 1 meter van mijn hoofd vandaan
Ik had al zo'n angstig vermoeden toen ie gisteravond een grote steigert ging opbouwen, maar dat het feest al zo vroeg zou beginnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu!![]()
Fanatieke buren in het weekend
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n angstig vermoeden toen ie gisteravond een grote steigert ging opbouwen, maar dat het feest al zo vroeg zou beginnen.
Het ergste is dat de katten direct in de vensterbank springen en tussen de lamellen gaan meekijken.
Lig je daar in vol ornaat....dus ik ben er maar uit gegaan.
Weekend![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips in de tram![]()
Haalt Greys je strakkies op?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein
fijne dag allemaal!
Ja en als je er verder ook nooit last van hebt is het niet heel erg nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En een goot vervangen is best een flinke klus, dus ik kan me voorstellen dat ie op tijd wil beginnen.
Goedemorgen Jarigequote:Op zaterdag 24 april 2010 09:30 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen, bedankt voor de felicitaties!![]()
Ik heb van Ll en Greys echt de meest grappige kaart ever gekregen![]()
![]()
![]()
Zo te zien krijg ik zonquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk aan kort haar, idd geen haar in je gezicht![]()
Hier is het erg zonnig, ben benieuwd of ik straks de wolken uit jouw kant krijg of jij mijn zonnetje
Hmm geen communicatiemiddelen ter beschikking gehad?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:Goodbye, gefeliciteeeeeeeeeeerd
![]()
En Dirkh, Greys en MB![]()
Doe Sien ff de groetjes![]()
Op zich is het natuurlijk ook niet zo erg, maar het zou wel weer fijn zijn als ie het even zou komen melden misschien?quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, ik vind het op zich niet erg heur.
Verder hebben we nooit last van hem, hij is weinig thuis en volgens mij doet ie niet aan stofzuigen.
En een goot vervangen is best een flinke klus, dus ik kan me voorstellen dat ie op tijd wil beginnen.
De buren die hiervoor in zijn huis woonden waren 100x erger; die was iedere weekend aan het klussen vanaf een uur of half 8. En dan miepen dat wij om half 1 's nachts een keer te hard de achterdeur dichtdeden of buiten zaten met vrienden.
Zooooo blij dat die eikels weg zijn
Jupquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als je er verder ook nooit last van hebt is het niet heel erg nee.
Slaapt MrIng er dwars doorheen?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Terwijl ik in 1 klap rechtop in bed zit mompelt hij "oooh, dat is een cirkelzaag...snuuurrrrrrk"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Terwijl ik in 1 klap rechtop in bed zit mompelt hij "oooh, dat is een cirkelzaag...snuuurrrrrrk"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee
![]()
Ga ook eens uit bed maar heb al wel iets van 7 sollicitaties verstuurd
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef Cat22 het volgende:
@Dirk: je test doet het heur. Maar ik ga geen twitter account hiervoor aanmaken.
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Meurning vissie.Ik wapper mee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu wapper ik naar buiten. Later!
Ja hequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:51 schreef Goodbye het volgende:
Dit is al je derde felicitatie vandaag!Niettemin bedankt
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar tis ook zo asociaal om niks te zeggen hier.
Ik zal het zo ook nog ff via Facebook en Hyves doen
Goodmorning!quote:
Eh nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier fan van Nederlandstalige paupermuziek ala de Toppers, Joling, Frank Duijts, en weetikwat?
Ja héquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:50 schreef Goodbye het volgende:![]()
Wat een gedoe is het toch altijd om je verjaardag te vieren. Ik ga liever naar andermans verjaardag
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier fan van Nederlandstalige paupermuziek ala de Toppers, Joling, Frank Duijts, en weetikwat?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je kort en [s]hitsig pittig?[/s]
Ik zit op Bol.com te kijken. Wel echt een paar toppertjes erbij hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal hip, ik zeg doen
Oh en dat is toch die CD? Die heb ik 'm al een keer gegevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal hip, ik zeg doen
heb je de foto's gemist?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en dat is toch die CD? Die heb ik 'm al een keer gegeven![]()
Ja dat heeft iequote:
zonde joh...quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik was er gisteravond niet he
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik twijfel tussen 'Stout en nieuw' () van Joling of dit:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het nl. ook echt die foute schlagermuziek waar hij van houdt en vind hij de 'wat betere' NL muziek al niks (3J's, Nick & Simon e.d.)
Jij denkt dat ik de foto's van Ml opgeslagen heb ofzo?quote:
Dat laatst wil ik niet weten, ik hoop het niet. Nogal lullig voor m'n moeder als ze al >30 jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
En de nieuwe van Jan Smit, das geen optie, of is hij niet van de palingen?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
'want je hebt toch zo'n abonnement op die nieuwsgroepen, daar kan je het vast wel gratis downlooooien'![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de foto's van Ml opgeslagen heb ofzo?
Ja ik zag hem net al, maar dat zijn 4 DVD's, en ik heb alleen van die normale pauper 1 DVD doosjes, dus dan moet ik 't in 4 doosjes doen, 4 covers printen, 4x knippenquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
zo, Dirk kan ook niet echt scherpe foto's maken trouwens...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net al, maar dat zijn 4 DVD's, en ik heb alleen van die normale pauper 1 DVD doosjes, dus dan moet ik 't in 4 doosjes doen, 4 covers printen, 4x knippen![]()
Nee want dan word m'n moeder boos omdat ik het ook had kunnen 'downloooooien'quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hallo, dan doe je een orisjineeeltje
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee want dan word m'n moeder boos omdat ik het ook had kunnen 'downloooooien'![]()
![]()
En ik het dan WEL zonde vind als ze het nooit kijken trouwens
Ja... uuhmmm neequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan doe je een kopie van de Nick & Simon cd, kost het niks en kunnen ze op deze leeftijd mooi wennen aan een nieuwe sound
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja... uuhmmm nee![]()
Want dat is weer meer iets voor m'n moederDie zit ook N&S helemaal te pluggen bij haar koor waar ze sinds kort in de liedjescommissie zit. En zij krijgt al KEVBDD, en heb nog wel iets als De Storm of die film van Linda de Mol ofzo. Dus dan wil ik m'n vader wel echt iets geven wat hij zelf gewoon leuk vind.
Manmanman wat een zware beslissingen zo op de zaterdagochtend. Heb ik nog hulplijnen?
Ja het is ook z'n eigen schuld. Hij heeft amper hobby's, luchtjes heeft hij altijd genoeg van staan, Electronica of speelfilms vind hij niks. Dus echt IEDEREEN geeft hem altijd dit soort dingenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar Joling doen![]()
En nee ik weet genoeg vaderspul, maar niet in dit straatje nee
Hihi als ik je niet ietsje denk te kennen deed ik je een linkje naar de FAQquote:
Een 'nieuwe' computaahquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
En wat is die extraspeesjul surprijss dan wel niet?
Staan daar de foto's dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi als ik je niet zou kennen deed ik je een linkje naar de FAQ
Ooh wat gaaf voor ze..geen lappert?quote:
quote:
Best lastig ja als ik dat zo hoor..en iets van een weekendje weg ofzo?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar Joling doen![]()
En nee ik weet genoeg vaderspul, maar niet in dit straatje nee
quote:
Nee die heb ik tijdje geleden al gegeven maar aangezien ze geen draadloos internet hebben ligtie in de kast te verstoffenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh wat gaaf voor ze..geen lappert?
De mijne loopt al heel de dag " ooooooh heb een nieuw meisjequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt gaan bij de mannen de remmen los
Hij is voor beide, maar mams gebruikt 'm meer. paps snapt daar echt heul niks van. Die weet na 5 jaar net hoe die aan moet en hoe hij naar een website moet. Maar er hoeft dan maar 1 venstertje of popupje te komen wat er normaal niet staat en het is dramaquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die voor hun beide of echt voor den paps alleen in het gebruik?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne loopt al heel de dag " ooooooh heb een nieuw meisje"
Das hier al 10 jaar een drama, ik hou het op de leeftijd, zodra je boven 50 gaat geeft het troubles.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is voor beide, maar mams gebruikt 'm meer. paps snapt daar echt heul niks van. Die weet na 5 jaar net hoe die aan moet en hoe hij naar een website moet. Maar er hoeft dan maar 1 venstertje of popupje te komen wat er normaal niet staat en het is drama
Ze worden beide 60 hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das hier al 10 jaar een drama, ik hou het op de leeftijd, zodra je boven 50 gaat geeft het troubles.
Mijn stiefvader is ook zo iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das hier al 10 jaar een drama, ik hou het op de leeftijd, zodra je boven 50 gaat geeft het troubles.
quote:
Ja of ook echt helemaal vasthouden aan ouwe troep. 10 jaar terug ofzo op de eerste PC had m'n broer Eudora als mailprogramma gezet, terwijl het volgens mij al jaren niet meer gemaakt word en dus niet meer werkt op Vista en 7 en je echt naar zo'n ouwe onwijs onhandige interface zit te kijken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
"Nee hoor, ik heb niks gedaan, hoe bedoel je, ik heb nergens geklikt hoor, ineens zijn al die vensters er............................oh ja ik heb wel één keer ergens geklikt, weet niet meer wat, maar verder niet hoor".![]()
Spyware ting-ting-ting
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat ook ja... of dat er ineens 48x tetris op het bureaublad staat, maar dat heeft ook NIEMAND ooit gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
"Nee hoor, ik heb niks gedaan, hoe bedoel je, ik heb nergens geklikt hoor, ineens zijn al die vensters er............................oh ja ik heb wel één keer ergens geklikt, weet niet meer wat, maar verder niet hoor".![]()
Spyware ting-ting-ting
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ook ja... of dat er ineens 48x tetris op het bureaublad staat, maar dat heeft ook NIEMAND ooit gedaan
Oh fijn dat ik nog een kans krijg om m op te slaan!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
Nou nogmaals..belabberde zelfgemaakte make-uploze foto
Vanmorgen heb ik de trukenbox pen getrokken en dat oogt wel beter.
Vanmiddag eens om zalmroze oogschaduw
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn dat ik nog een kans krijg om m op te slaan!
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
Nou nogmaals..belabberde zelfgemaakte make-uploze foto
Vanmorgen heb ik de trukenbox pen getrokken en dat oogt wel beter.
Vanmiddag eens om zalmroze oogschaduw
[..]
Ik luister nooit!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het leukJe komt er goed mee weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |