Oh ja Jaap, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik vond Bad Boyz en Jaap echt heel goed
En wat doen ze Jan Kooiman goed bij TV kantine
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze begint weer ietsje te krabben soms dus miss weer even ja.
ping pong!quote:
quote:
Zat even in een ander schermquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.
En je had de lapo!
Helaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat even in een ander scherm
Mijn Mr zei net al kun je dat niet invriezen
Kom es met iets orgineelsquote:
Ik had al 6x op f5 lopen rammenquote:
Loveyoulongtime mistel!quote:
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik heb net gepoept en ik had geen camera bij de hand. Dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua scenequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
hey!
Jij gooide m toch niet dicht boefje?
[..]
Oh ja Jaap, die heb ik gemist.
Ik vond Sumera echt vreselijk goed ( en ik vond het echt sneu hoe ze dr outfit af zaten te zeiken, ik vond het wel spaansig / portugezerig en bij dr passen ) en Bad Boys, dat was echt wel een kick ass act![]()
Marijke is niet van echt te onderscheiden he![]()
Mij toch wel meer hea?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging ff bij de koolmeesjes koekeloeren, ik
dat topic
![]()
Bijna net zo als ik jou
Ho ho, niet huilen meisje , ikquote:
KOM JE DOEN?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua sceneMaar daarna werd ik aangenaam verrast!
Lekker veel energie gaat er van die gasten uit! En Jaap heeft een Brian Adams sound, lekker!
Sumera vind ik wel goed, maar ik vond dat ze van dit nummer in een ROCK thema show teveel een theatraal gedoetje maakte
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, niet huilen meisje , ikjou meer dan de koolmeesjes
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, laten we het dan maar niet over de boodschappen hebben, hea?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg wel meteen een giechelbui van deze TT trouwens.
Oh-oh en boot in 1 zin, da's genoeg voor mij om van te gaan hinniken
Die nek van Jaap die nekt m toch echt bij mij, ik kan dr echt niet naar kijken , no matter hoe hij zingtquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua sceneMaar daarna werd ik aangenaam verrast!
Lekker veel energie gaat er van die gasten uit! En Jaap heeft een Brian Adams sound, lekker!
Sumera vind ik wel goed, maar ik vond dat ze van dit nummer in een ROCK thema show teveel een theatraal gedoetje maakte
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg wel meteen een giechelbui van deze TT trouwens.
Oh-oh en boot in 1 zin, da's genoeg voor mij om van te gaan hinniken
Vogelpoepje van mequote:
Ja, alleen de enorme vergroeiingen nog niet gelukkig. Het is een complicatie die slecht herkend word.Ik denk dat ook verklaard waarom ik in eerste instantie zo weinig merkte van de breuken. Maar daarom is ie dus zo bang voor infectie en moet ik eerst weer drie tot 4 maanden volledige rust. Alleen weten de meeste chirurgen/artsen hier weinig van en word een diagnose meestal veel te laat gesteld. Maar het ligt in het verlengde van de neuropathie die ik al een paar jaar heb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Strega het volgende:
Nee totaal niet maar op 1 of andere manier komen die foto's me zo bekend voor..als in ik ken iemand die zulke voeten heeft..
Staat het nu vast dat dat het is?
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net gepoept en ik had geen camera bij de hand. Dus maak je geen zorgen.
Morgen nog naar de markt?
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.quote:
Huisvrouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Morgen lekker uitslapen en verder een beetje in huis bezig gaan
Qutje, mss moeten deze vreemdelingen zich even opnieuw voorstellen aan je?quote:
Ik ben milder geworden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.
Wat schattig hea? Dat we gratie krijgen dit jaar
Goed idee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje, mss moeten deze vreemdelingen zich even opnieuw voorstellen aan je?
Meevaller van de dag is het, echt een pak van mn hart, wat jij ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.
Wat schattig hea? Dat we gratie krijgen dit jaar
Sinds wanneer ben jij Greys dr vragenbeantwoordster?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Greys dr vragenbeantwoordster?
Van de overgang wordt je meestal toch niet milder????quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden.
't Is de leeftijd
quote:
Nu ze het weten gaan ze toch wel je andere voet ook in de gaten houden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, alleen de enorme vergroeiingen nog niet gelukkig. Het is een complicatie die slecht herkend word.Ik denk dat ook verklaard waarom ik in eerste instantie zo weinig merkte van de breuken. Maar daarom is ie dus zo bang voor infectie en moet ik eerst weer drie tot 4 maanden volledige rust. Alleen weten de meeste chirurgen/artsen hier weinig van en word een diagnose meestal veel te laat gesteld. Maar het ligt in het verlengde van de neuropathie die ik al een paar jaar heb.
Sinds net of al langer?quote:
Nee nog niet QkeleQ, berg je maar als die komtquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de overgang wordt je meestal toch niet milder????
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet QkeleQ, berg je maar als die komt
Dan laat ik direct m'n account hier verwijderenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik mn hele internet de deur uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan laat ik direct m'n account hier verwijderen
Ja, die schoenen, nou volgens de chirurg gaat het nog tijden duren voordat dat gaat gebeuren..... eerst beter, wond dicht enz. en dan maar verder kijken. Maar hij heeft zo iets...zolang je niet mag staan of lopen mag je ook nog geen schoenen. Maar hij zei nog wel...je mag nooit meer gewone schoenen. Daar gaan m'n manola's.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu ze het weten gaan ze toch wel je andere voet ook in de gaten houden?
Las iets over bepaalde schoenen enzo..
Gelukkig dat het nog niet zo erg is
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Strega het volgende:
Nou, we gaan hier voor het eerst in maanden gezamelijk naar boven.
Ik per traplift. Eigen bedje toe.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Strega het volgende:
Ja, niksquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Strega het volgende:
Niks doen wat ik niet zou doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Strega het volgende:
Toevallig zat ik die ook en dacht ik hetzelfdequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag net iets in een reclame over de nieuwe revolutionaire functie in windows 7, "snap"
"bekijk twee vensters naast elkaar op hetzelfde scherm"
ja, whoehoe, revolutionair hoor microsoft, tjeck my linux![]()
[ afbeelding ]
kom maar weer terug als je dit kan windows:
[ afbeelding ]
sorry hoor, maar je bent een miljardenbedrijf, en "meerdere vensters op hetzelde scherm" is het beste wat je kon vinden?![]()
/rant
Ik was je doodverwensing aan het terug zoeken, maar ik begriijp dat ik tegen die tijd beter zelfmoord kan plegen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
het is een beweging, moeilijk te laten zien in een plaatjequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toevallig zat ik die ook en dacht ik hetzelfde![]()
Alhoewel ik me afvraag wat het nut van die onderste is hoor, daar kun je toch geen ene reet mee?
Je denkt dat je het niet aan kunt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was je doodverwensing aan het terug zoeken, maar ik begriijp dat ik tegen die tijd beter zelfmoord kan plegen?
Wazeggienoutoch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was je doodverwensing aan het terug zoeken, maar ik begriijp dat ik tegen die tijd beter zelfmoord kan plegen?
Werkt nog voor geen kut ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag net iets in een reclame over de nieuwe revolutionaire functie in windows 7, "snap"
"bekijk twee vensters naast elkaar op hetzelfde scherm"
ja, whoehoe, revolutionair hoor microsoft, tjeck my linux![]()
[ afbeelding ]
kom maar weer terug als je dit kan windows:
[ afbeelding ]
sorry hoor, maar je bent een miljardenbedrijf, en "meerdere vensters op hetzelde scherm" is het beste wat je kon vinden?![]()
/rant
Die had ze ge-edit johquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mn kontje ja, maar een aanslag op mn emotionele gesteldheid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt dat je het niet aan kunt?
Je weet wel beter toch, jij kunt toch heul wat hebben?
ja maar dat is toch altijd, microsoft jat features van osx en linux, en ze werken altijd slechter dan het origineelquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werkt nog voor geen kut ooktelkens klapt 1 eruit en issie weer fullscreen
Banaanvraag! BAN!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ze ge-edit joh![]()
Daar heb je eigenlijk nog een dikke vette ban voor tegoed he Greysje![]()
Qua regelementen.
Niet wat mij betreft hoor, ik vond het echt een hoogtepunt
Ik vind jou ook overgevoelig qua in je kontje hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mn kontje ja, maar een aanslag op mn emotionele gesteldheid?
Ik grijp nu al naar de fles.
Tja, what else is newquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dat is toch altijd, microsoft jat features van osx en linux, en ze werken altijd slechter dan het origineel
Man, je moet eens weten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind jou ook overgevoelig qua in je kontje hoor.
Of heb je je grenzen alweer wat opgerekt inmiddels zonder dat met ons te delen???????
2 losse schermen is natuurlijk veel beter, maar op een laptop heb je niet veel keuze, en dan is het hendigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm werkt dat echt Zwabber?
Mijn Mr werkt nu met 2 losse schermen om te tekenen.
Om in je kontje te steken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mn kontje ja, maar een aanslag op mn emotionele gesteldheid?
Ik grijp nu al naar de fles.
Uhu!quote:
Nou, ik snap niet dat we dat niet allemaal al lang in geuren en kleuren te horen hebben gekregen dat Qutquote:
Ik vond het wel bevrijdend om een keer 'ach, sterf!' te roepen hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ze ge-edit joh![]()
Daar heb je eigenlijk nog een dikke vette ban voor tegoed he Greysje![]()
Qua regelementen.
Niet wat mij betreft hoor, ik vond het echt een hoogtepunt
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel bevrijdend om een keer 'ach, sterf!' te roepen hoor!
En er stond zoveel goedheid tegenover....![]()
Wrong answerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2 losse schermen is natuurlijk veel beter, maar op een laptop heb je niet veel keuze, en dan is het hendig
er is wel een laptop met twee schermen, maar echt mobiel is die niet
Ik ook niet! En dat eeuwige gepiep en gezenuw word ik ook beu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet wat t is maar die Sarina vind ik echt totaal niet aardig overkomen...
Ik stem voor een herhaling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
We hebben er ook echt van genoten Greys, we genieten er nog van
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Ja ze was slecht johquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet! En dat eeuwige gepiep en gezenuw word ik ook beu.
Daniëlle mag er wel uit
Aaaah koetjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Oooh ik zie net nieuwe foto's van die vriendin die dat nestje van 5 heeft en dr 4 shitzooitjes bij geadopteerd heeft, kijk nou hoe poepig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen het super, de adoptiekindjes
Het komt ook door die vreselijke kapper in de eerste liveshow , of was het nog er voor?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Denk ik echt niet hoor! Die heeft veul meer potentie dan Daniëlle.
Nee joh, zoiets moet een hoogtepunt blijvenquote:
Je liegt. Sequels zijn meestal beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets moet een hoogtepunt blijven
Sequels zijn nooit zo leuk als het origineel, dawittegetoch?
Ik vond het juist zo leuk, dat half lange dat hij had idd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het komt ook door die vreselijke kapper in de eerste liveshow , of was het nog er voor?
Die zn hele coupe verneukt had.
Ik hoop dat die man zn handen er inmiddels afgehakt zijn zeg, nog nooit zo een slechte kapper gezien
Die kapper was echt zoooooooooo dodelijk slechtquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo leuk, dat half lange dat hij had idd.
En laten ze nou eens OPHOUDEN met dat woord knallen
Aaaaaah, diewillik!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, zo klein zijn die platbekshitzooitjes best goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Heb je al wodka op?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Nee, ik heb een soort goor Lychee-bubbels drankje zonder alcohol.quote:
Ja! Dat we het ff weten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Wat zitten ze nou te zeiken dat ze alletwee zo goed waren in de herkansing?
Ik vond ze alletwee maar middelmatig tot slecht
Nee zo lollig is ze nog nietquote:
ooh maar je kan ook gewoon heul vroeg op met wodka hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een soort goor Lychee-bubbels drankje zonder alcohol.
Ik moet morgen heul vroeg op, naar de persdag van Eurovision in Concert
Vond jij ze wel goed dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, zo klein zijn die platbekshitzooitjes best goed te pruimen![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar Matthijs kan beter en Daniëlle vind ik elke show maar zo-zo...quote:
Nou het neemt teveel plek in..quote:
En dan samen met Baloebeer?quote:
overigens, 3 monitoren en een wacom cintiq 21ux is zelfs YAYquote:
Beer loopt al weer trap hoor, al een poosje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan samen met Baloebeer?![]()
Ergens zou ik je best een keer de trap willen zien doen dan, Elco durft geen trap te lopen en Beer wil geen trappen lopen
En zo te horen bedenkt hij zichquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bah gordon, bah, hou dat in je slaapkamer
Daar schrik ik wel van jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beer loopt al weer trap hoor, al een poosje.
Elco draag ik welen anders leer ik het hem.
Maar schrikt morgen rond 12u dat je hebt brengt?
Gordon was net echt zooooooo flauw trouwens vond ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bah gordon, bah, hou dat in je slaapkamer
Ik wilde ook k*#h*m* roepen heel erg hard jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Goffer
Ik ben heel wat banwaardigs voorop mijn tong liggen nu
gordon is dan ook een van de grote drie...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gordon was net echt zooooooo flauw trouwens vond ik.
Bij Sumera ging het publiek helemaal door het lint en snauwde hij echt dat ze moesten stoppen, en daarna bij Bad Boyz wilde Stees gaan praten en zat hij het publiek onwijs op te jutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Da's het wedstrijd-tussen-de-juryleden gedeeltequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gordon was net echt zooooooo flauw trouwens vond ik.
Bij Sumera ging het publiek helemaal door het lint en snauwde hij echt dat ze moesten stoppen, en daarna bij Bad Boyz wilde Stees gaan praten en zat hij het publiek onwijs op te jutten
Don't worrie, Elco blaft je wel wakker als hij zelf voor de deur staatquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Qwea het volgende:
ik ga naar bed. Ik moet immers vroeg op want senesta staat om 12u met elco voor de deur
Trust me, beide nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
Volgens mij he? Is het niet kijken van Xfactor en alleen op FOK! lezen veel leuker
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Qwea het volgende:
ik ga naar bed. Ik moet immers vroeg op want senesta staat om 12u met elco voor de deur
Dan had je ons vorig seizoen moeten volgen, dát was pas leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
Volgens mij he? Is het niet kijken van Xfactor en alleen op FOK! lezen veel leuker
duh, wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
Oeh dat komt vet poepig uit, aangezien Baloe me altijd wakker komt likken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Don't worrie, Elco blaft je wel wakker als hij zelf voor de deur staat
hallo, 12u is vet vroegquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]Trutje, met je 'vroeg op'.
[..]
Dan had je ons vorig seizoen moeten volgen, dát was pas leuk![]()
En anders Baloe welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Don't worrie, Elco blaft je wel wakker als hij zelf voor de deur staat
Nee nee Greys, wsa dat niet met Poepsterren???quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
.
[..]
Dan had je ons vorig seizoen moeten volgen, dát was pas leuk![]()
Jupquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee Greys, wsa dat niet met Poepsterren???
Oh hou opquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee Greys, wsa dat niet met Poepsterren???
Poepsterren is nog nooit zo leuk geweest als hier in de SC.quote:
Nou op 1 enkeling na echt welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hou opDat vond niet iedereen even lollig toch?
Nee, iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh hou opDat vond niet iedereen even lollig toch?
We waren echt fanatiek he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepsterren is nog nooit zo leuk geweest als hier in de SC.
Oh god ik heb echt zitten gieren
Kom nou, we gaan daar niet weer over zitten jankzakken nu toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, idd
Whoehoehoeeeeee
Maar misschien kan je dát beter ff in KLB posten ofzo Senes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Puberaal fanatiekquote:
Oh kom op, daar was je toch zeker wel bij???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jaquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Er was iets met Texel en de boot en ik wilde behulpzaam zijn door tips te geven over dat je niet met je auto de rij uit moest gaan om boodschappen te doen omdat je dan weer achteraan kon sluiten. En dat kwam niet helemaal over. Dat liep uit de hand en toen heb ik 'ach, sterf' geroepen. Historisch moment
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, daar was je toch zeker wel bij???Neeeeeee zo ging het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mocht alles aan Q vragen, alleen ik zat ook goedbedoelde tips te geven die totaal niet aan kwamen.
Ach...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat was echt de leukste discussie die ik OOIT gevoerd heb ik mn leven, met glans
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee zo ging het niet
Je mocht alles aan Q vragen, alleen ik zat ook goedbedoelde tips te geven die totaal niet aan kwamen.
Ach...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je snapt nog steeds niet wat mijn vraag toen was en zelfs Qwea snapte t welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
En het erge is, ik zou tot de dag van vandaag weer dezelfde tips gaan zitten gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Dat was echt de leukste discussie die ik OOIT gevoerd heb ik mn leven, met glans![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet wat mijn vraag toen was en zelfs Qwea snapte t wel![]()
Dat zeggik!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En het erge is, ik zou tot de dag van vandaag weer dezelfde tips gaan zitten geven![]()
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
Ohquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggik!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
Ik wil het bijna nog es uit gaan leggen, wat ik bedoelde toen![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Kom jongeling, gewoon ff doorlezen, je kunt ons oudjes toch wel bijhoudenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
holy crap, sloooooooowwww the fuck dooowwwwn
( Groucho Marx )![]()
Hahahaha, die Greysquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Er was iets met Texel en de boot en ik wilde behulpzaam zijn door tips te geven over dat je niet met je auto de rij uit moest gaan om boodschappen te doen omdat je dan weer achteraan kon sluiten. En dat kwam niet helemaal over. Dat liep uit de hand en toen heb ik 'ach, sterf' geroepen. Historisch momentHelemaal gemist
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Nee doe maar niet hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
Ik wil het bijna nog es uit gaan leggen, wat ik bedoelde toen![]()
![]()
Laten we het gewoon Het Grote Raadsel laten!
Da's leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
mwuuuuuuuuquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom jongeling, gewoon ff doorlezen, je kunt ons oudjes toch wel bijhouden
🐙![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee doe maar niet hoor.
Laten we het gewoon Het Grote Raadsel laten!
Da's leuker!Zeker weten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil echt nog wel 1 poging wagen hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
had ik al verteld dat ik Sjon geleerd heb om in de goot naast het putje te piesen op t balkon trouwens?
Tis geloof ik t enige tot nu toe wat ie echt kan in zn leven, maar tis beter dan niks toch?
![]()
Oh ja, en hij komt naar me toe als ie los loopt als ik met zn snoepdoosje rammel![]()
Maar niet als we in het veld zijn en hij schapen koeien of andere dieren ziet
( Groucho Marx )![]()
Da's niet het enige dat ie kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
had ik al verteld dat ik Sjon geleerd heb om in de goot naast het putje te piesen op t balkon trouwens?
Tis geloof ik t enige tot nu toe wat ie echt kan in zn leven, maar tis beter dan niks toch?
![]()
Oh ja, en hij komt naar me toe als ie los loopt als ik met zn snoepdoosje rammel![]()
Maar niet als we in het veld zijn en hij schapen koeien of andere dieren ziet
Hij kan jou ook prima om zijn puppypink winden!
Nee dat is niet waar, ik ben nog vaker geïrriteerd en boos op een dag op m dan dat ik m leuk vindquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet het enige dat ie kan.
Hij kan jou ook prima om zijn puppypink winden!
( Groucho Marx )![]()
Whutwhutwhut, is Maes jarig??????????
( Groucho Marx )![]()
Lullo!
Ze is wel bijna jarig toch?
Is het vandaag of niet????Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
MAAAAAAAAAES![]()
![]()
![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeerd![]()
Ben je nu NOG ouder???????????????
( Groucho Marx )![]()
je bent ook zo taktvolquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
MAAAAAAAAAES![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeeeeeeerd![]()
Ben je nu NOG ouder???????????????
🐙![]()
Feli Maesje!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
I knowquote:![]()
( Groucho Marx )![]()
Ik ga lekker wandelen en slapen geloof ik
( Groucho Marx )![]()
Doe mij deze maar:quote:
Felicimaes![]()
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Die wil ik!quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
Felicimaes![]()
En van harte Maes, maak er een fijna dag van.![]()
![]()
![]()
Maes, van harte
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
@Strega, wij gaan morgen naar de EFFUmuntu Ngumuntu Ngabantu
Dank jullie wel allemaal, wat lief![]()
En een dikke kus voor Zwabber voor het maken van de feesthoed![]()
Ik lig nog in bed en heb net ontbijt gehad van mijn zoonmet aardbeitjes en een gekookt eitje
En Bob heeft een strik om
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Met kaartjes via FOK! he? Ik zag jullie namen voorbij komen!Ik heb er heel veel zin in. NokMANda niet
Die riep: jaaaaaa, o, neeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik: jaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij wil toch wel mee, mijn eigen trolUmuntu Ngumuntu Ngabantu
Ga zometeen naar een grote rommelmarkt. Misschien zie ik nog wat geks om aan te trekken. Vleugeltjes had ik al, maar dat zit zo onhandig, dus dat gata em niet worden.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Waar ga je naar een rommelmarkt? (moet dat ook eens gaan doen aangezien reguliere lampenwinkels alleen moderne lampen verkopen)quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Ga zometeen naar een grote rommelmarkt. Misschien zie ik nog wat geks om aan te trekken. Vleugeltjes had ik al, maar dat zit zo onhandig, dus dat gata em niet worden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Maesquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:54 schreef Maes het volgende:
Dank jullie wel allemaal, wat lief![]()
En een dikke kus voor Zwabber voor het maken van de feesthoed![]()
Ik lig nog in bed en heb net ontbijt gehad van mijn zoonmet aardbeitjes en een gekookt eitje
En Bob heeft een strik om
![]()
Gefeliciteerd![]()
Maesie![]()
Gefeliciteerd met je 37e verjaardag
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Oh Maes wat een schattig begin van de dag![]()
Nok, I am with Nokmanda on the EFF![]()
Hij doet het vast goed als evil kijkenden trol daar
( Groucho Marx )![]()
well helleu there![]()
waardeloos geslapen, omdat de katten tikkertje bleven spelen tot 5 uur in de ochtend
🐙![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
well helleu there![]()
waardeloos geslapen, omdat de katten tikkertje bleven spelen tot 5 uur in de ochtend
je bent catsitter of je bent t niet he
![]()
Billy is geschoren, de wasmachine heeft dr weer de brui aan gegeven, en ik ga nu mijn huis schoonmaken, om 17.00 komen mn ouders op visite![]()
( Groucho Marx )![]()
true, true, heb net ook de bakken schoongemaakt, blehhhhhquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je bent catsitter of je bent t niet he
![]()
Billy is geschoren, de wasmachine heeft dr weer de brui aan gegeven, en ik ga nu mijn huis schoonmaken, om 17.00 komen mn ouders op visite![]()
jaja, jij hebt gewoon zin in griek
🐙![]()
maes gefeliciteerd!!!
heb vandaag nieuwe kleren gekocht, leuke blouse en een driekwart spijkerbroek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Lekker begin vd zomer Yns!
Getver Oh-oh dat wasmachine van jou is in de weiger zo te horenBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Gefeli Maes!![]()
![]()
Ik heb heeeeerlijk buiten gezeten net op de galerij,wat een weerrtje!
![]()
Geweldig. Ga zo koken en dan gaan we lekker buiten eten
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Opstaan? Je lag nog in je bed?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
eigenljk moet ik nu opstaan en nog wat boodschapjes doen...
meh, misschien zo![]()
![]()
Wij hebben heeeeerlijk buiten gegeten. Wat een weer. Met een lekker rosétje erbij, mijn avond kan niet meer stuk!![]()
♥![]()
nee, ik doelde op de fysieke actie waarmee ik mijn kont uit de bank tilquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Opstaan? Je lag nog in je bed?![]()
![]()
Wij hebben heeeeerlijk buiten gegeten. Wat een weer. Met een lekker rosétje erbij, mijn avond kan niet meer stuk!![]()
![]()
maar ben net terug, heb toch maar boodschappen gedaan
🐙![]()
Hoe lang moet je nog op die katten zitten?
Die wasmachine hier is echt de weg kwijt.
Die Griek dacht dat t aan de slang lag, maar het water loopt gewoon niet de pomp in...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oooooooh ok , bijna klaar dus alweer.
Ik ben zo sjaggo van die stomme wasmachine![]()
Tis altijd rete onhandig maar helemaal als je net op vakantie gaat en als ik straks terug kom is het natuurlijk helemaal een ramp
( Groucho Marx )![]()
Ohquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik doelde op de fysieke actie waarmee ik mijn kont uit de bank til![]()
maar ben net terug, heb toch maar boodschappen gedaan![]()
UIT de bank nog wel. Zit er echt zo'n zitafdruk in van je kont? XD
Jeuj!
♥![]()
Charlie ontsnapte me net.
We waren al met één been binnen dus ik deed zijn riem af, maar toen hoorden we kinderen aankomen. Nog geen fractie van een seconde en weg was Charlie. Gezellig mee rennen met fietsende kinderen natuurlijkTot het kind ietsjes naar rechts uitschoot omdat het nog maar heel langzaam fietste en achterom keek. Charlie had dat niet in zijn berekening opgenomen dus hij rende vol in op die fiets
![]()
Blèèèèèèèren, maar van de schrik gelukkig. Charlie heeft zich wel pijn gedaan denk ik. Hij was ook kei erg geschrokken, hij kwam gelijk op me afgestormd en ging gelijk plat voor me liggen
Maandag maar een nieuwe reflector voor het kind kopen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Och, wat een suffie hahaha, zou trouwens ook echt iets voor Elco zijn geweest in zijn jonge jarenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie ontsnapte me net.
We waren al met één been binnen dus ik deed zijn riem af, maar toen hoorden we kinderen aankomen. Nog geen fractie van een seconde en weg was Charlie. Gezellig mee rennen met fietsende kinderen natuurlijkTot het kind ietsjes naar rechts uitschoot omdat het nog maar heel langzaam fietste en achterom keek. Charlie had dat niet in zijn berekening opgenomen dus hij rende vol in op die fiets
![]()
Blèèèèèèèren, maar van de schrik gelukkig. Charlie heeft zich wel pijn gedaan denk ik. Hij was ook kei erg geschrokken, hij kwam gelijk op me afgestormd en ging gelijk plat voor me liggen
Maandag maar een nieuwe reflector voor het kind kopen.
![]()
Gelukkig dat ze allemaal niet echt iets hebben.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Op het moment zelf schrik je je dood, maar nu lach ik Charlie uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Och, wat een suffie hahaha, zou trouwens ook echt iets voor Elco zijn geweest in zijn jonge jaren![]()
Gelukkig dat ze allemaal niet echt iets hebben.Hij is ook een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen
![]()
Dan zijn er zoveel leuke dingen en dan let ie niet op, pok.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik lees het nu pas. Heijnenoord, vanaf R'dam richting Zierikzee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar ga je naar een rommelmarkt? (moet dat ook eens gaan doen aangezien reguliere lampenwinkels alleen moderne lampen verkopen)Welcome to my worldquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
well helleu there![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op het moment zelf schrik je je dood, maar nu lach ik Charlie uitHij is ook een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen
![]()
Dan zijn er zoveel leuke dingen en dan let ie niet op, pok.net een kind
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
![]()
Charlie toch!
Ik woon niet direct aan een weg, mijn honden lopen vaak het laatste stuk naar huis met zn allen los.
Sjon loopt nog steeds altijd los hier, bij Bil ging dat ook tot 6 maanden prima, toen ging ie katten jagen, ben benieuwd hoe dat met Sjon gaat strakjes
( Groucho Marx )![]()
![]()
Maes van harte gefeliciteerd!
Beter laat enz.......
Hopelijk heb je een heerlijke dag gehad en een fijn avond voor de boeg.
Je had in ieder geval mooi weer!De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Nokje, heel veel plezier morgen!
Je meneer vind het vast ook leuk!![]()
De lift gisteren naar boven ging goed, in eigen bedje, naast eigen vent was weer fijn.
Alleen door anders liggen, pijn ondanks pijnstillers enz.sliep ik om 5 uur vannacht nog niet.
Vanavond nieuw ronde, nieuwe kansen!
Heerlijk vandaag in de tuin gezeten, en Pagan verteld wat waar te planten/potten enz.![]()
Nu eten, vers gemaakte pesto (eerste keer dit jaar) en zelfgemaakte vitello tonata!![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Heel goed, want Sjon heeft een voorbeeldig karakter!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:Charlie toch!
Ik woon niet direct aan een weg, mijn honden lopen vaak het laatste stuk naar huis met zn allen los.
Sjon loopt nog steeds altijd los hier, bij Bil ging dat ook tot 6 maanden prima, toen ging ie katten jagen, ben benieuwd hoe dat met Sjon gaat strakjes
![]()
Bullie is thuis![]()
Vroeg me al af wat je met die voet doet 's nachts. waar leg je die neer? Of ben je zeer beperkt in je slaaphouding?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Strega het volgende:
Nokje, heel veel plezier morgen!
Je meneer vind het vast ook leuk!![]()
De lift gisteren naar boven ging goed, in eigen bedje, naast eigen vent was weer fijn.
Alleen door anders liggen, pijn ondanks pijnstillers enz.sliep ik om 5 uur vannacht nog niet.
Vanavond nieuw ronde, nieuwe kansen!
Heerlijk vandaag in de tuin gezeten, en Pagan verteld wat waar te planten/potten enz.![]()
Nu eten, vers gemaakte pesto (eerste keer dit jaar) en zelfgemaakte vitello tonata!![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
een of andere waardeloze rapper schalt hier door de straten, een stoer figuur heeft blijkbaar een autoradio die hard kan
🐙![]()
Ik woon in een woonwijk dus dat gaat op zich nog wel, maar ik ben weer met hem aan het oefenen dat ik hem buiten los kan laten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Charlie toch!
Ik liet hem al een tijdje voor de deur zitten als we weer thuis kwamen en dan doe ik zijn riem af. Dan blijft ie ook zitten, ik doe de deur open en ga naar binnen en daarna: Kom maar! En dan rent ie blij naar binnen.
Maar bewegende kinderen kan hij nog niet zo goed weerstaan blijkt wel![]()
Allowa!
Vanmorgen werd vriendlief om half acht (ik was toen op het werk) wakker van een aanhoudend miauwende kat. Hij doet zijn ogen open en ziet onze kater Duvel in de deuropening zitten en denkt "waarom mauwt Duvel zo?"
Tot hij weer mauwen hoort en ziet dat het niet Duvel is die zo mauwt, Het gemiauw komt vanachter de jalouzien vandaan, vanaf de vensterbank. En ineens ziet vriendlief een wildvreemde kat achter de jalouzie vandaan komen.Eentje die net als onze eigen Duvel roodbruin en wit is en best wel enige gelijkenis vertoont.
Nadat de kat mee naar beneden genomen was en buiten gezet was bleef hij steeds mauwen en zocht contact met onze katten, (Die hadden zoiets van WTF??)![]()
Nu hangt de vreemdeling hier dus vanaf vanmorgen al de hele dag rond, soms verdwijnt hij even uit de tuin, maar elke keer komt hij terug, luid miauwend en duidelijk op zoek naar contact met de andere katten,
Die doen nog elke keer brommerig als hij iets te dicht bij komt,
Contact met mensen lijkt hij helemaal niet gewend te zijn, terrwijl hij ook niet echt bang voor ons is.
Als we hem aaien dan gaat hij heel hard miauwen, hij vindt het niet eng, maar hij lijkt er totaal niet aan gewend te zijn om geaaid te worden. Hij loopt dan ook steeds een stukje weg en komt dan weer naar je toe lopen.
Hij heeft ook wat brokjes gegeten, maar hoewel hij er erg mager uitziet, heeft hij niet echt veel gegeten.
Toen alle katten een schoteltje kattenmelk kregen en hij ook, nam hij daar niks van.
Hij is voor ons een raadsel, waar komt hij vandaan, hoe oud is hij, hoe en waar heeft hij geleefd, hoe is hij bij ons uitgekomen?
Allemaal vragen waar hij zelf geen antwoord op kan geven.![]()
Ons vermoeden is dat het een zwerfkatje is die in een groepje katten heeft geleefd, zijn groepje is kwijtgeraakt en nu op zoek is naar een nieuw groepje vrienden.
We hebben bij Amevedi en het Dierenasiel gekeken of hij als vermist gemeld staat, maar dat is niet het geval.
Morgen nog even bellen naar het asiel of hij vermist wordt, maar dat verwachten we eigenlijk niet.
Dus tja, wat te doen...
In ieder geval zijn we van plan om er komende week mee naar de dierenarts te gaan om te checken of hij gechipt is en of hij niks mankeert.
Hij is namelijk wel mager en heeft een wondje op zijn wang. En als het een zwerfertje is, wie weet wat hij dan kan hebben opgelopen.
En verder... geen idee! Het is maar de vraag of onze 4 katten het gaan tolereren en accepteren dat hij hier is/blijft en ook of hij zich uberhaupt aan kan passen aan een "normaal" huiskatten bestaan.
Maar hem aan zijn lot over laten is iets wat we zeker niet zullen doen.
*voorziet een nog dollere bende hier nu*![]()
Sorry voor deze lange post maar moest het even kwijt en wilde het graag delen met jullie dierenvrienden.![]()
Ohwja en nog een foto van het zwerfertje:
En onze eigen Duvel:
Freestyle![]()
Nou, ik heb maanden op m'n rug moeten slapen (ik haat slapen op m'n rug) kan nu wat meer op m'n zij. maar niet zo makkelijk. Die voet moet ook nog steeds hoger liggen en ik ben normaal een vreselijk onrustige slaapster.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat je met die voet doet 's nachts. waar leg je die neer? Of ben je zeer beperkt in je slaaphouding?
Bullie is thuis![]()
Jeee dat is hier bijna om de hoekquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Heijnenoord, vanaf R'dam richting Zierikzee.
[..]
Welcome to my world
Volgende keer gillen hoorwas het wat?
Ze clonen zichzelf! De overname van de wereld is begonnen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Ik heb vrij weinig van je verhaal meegekregen omdat ik hier even niet meer kwam, maar volgens mij zit het jou écht niet mee hè?quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik heb maanden op m'n rug moeten slapen (ik haat slapen op m'n rug) kan nu wat meer op m'n zij. maar niet zo makkelijk. Die voet moet ook nog steeds hoger liggen en ik ben normaal een vreselijk onrustige slaapster.
quote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ze clonen zichzelf! De overname van de wereld is begonnen
Je voeteneinde kan niet omhoog?quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik heb maanden op m'n rug moeten slapen (ik haat slapen op m'n rug) kan nu wat meer op m'n zij. maar niet zo makkelijk. Die voet moet ook nog steeds hoger liggen en ik ben normaal een vreselijk onrustige slaapster.
Andere dieren wel?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik woon in een woonwijk dus dat gaat op zich nog wel, maar ik ben weer met hem aan het oefenen dat ik hem buiten los kan laten.
Ik liet hem al een tijdje voor de deur zitten als we weer thuis kwamen en dan doe ik zijn riem af. Dan blijft ie ook zitten, ik doe de deur open en ga naar binnen en daarna: Kom maar! En dan rent ie blij naar binnen.
Maar bewegende kinderen kan hij nog niet zo goed weerstaan blijkt wel![]()
Nou ja, weet je zeker dat het een kater is? Of is het een zwangere poes die een huis zoekt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Ohwja en nog een foto van het zwerfertje:
[ afbeelding ]
En onze eigen Duvel:
[ afbeelding ]
Kan het een halfbroer o.i.d. van jullie Duvel zijn? Dat hij/zij wat bekends ruikt?
Wij hebben hier de hele winter al een rood/witte gast aan tafel, maar die durft niet verder te komen dan de veranda.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Nou, de voet zeker niet.quote:Op zondag 25 april 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig van je verhaal meegekregen omdat ik hier even niet meer kwam, maar volgens mij zit het jou écht niet mee hè?
Ik blijk een Charcot voet te hebben.
De schroeven zijn afgebroken en eerst weer 3 a 4 maanden volledige rust.
Bullie is thuis![]()
Nee, we hadden net 3 maanden voor het ongeluk gebeurde een nieuw bed en boxspring gekocht.quote:
Bullie is thuis![]()
Och jeetjequote:Op zondag 25 april 2010 00:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, we hadden net 3 maanden voor het ongeluk gebeurde een nieuw bed en boxspring gekocht.
en iets eronder leggen (onder het matras)?
Nou we gaan hier via de traplift het bedje maar weer eens opzoeken.
Trusten!![]()
![]()
Bullie is thuis![]()
Truste Strega!!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Het is een kater, met ballen, waarschijnlijk niet gecastreerd.quote:Op zondag 25 april 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, weet je zeker dat het een kater is? Of is het een zwangere poes die een huis zoekt?
Kan het een halfbroer o.i.d. van jullie Duvel zijn? Dat hij/zij wat bekends ruikt?
Wij hebben hier de hele winter al een rood/witte gast aan tafel, maar die durft niet verder te komen dan de veranda.
En het is zeer onwaarschijnlijk dat het familie van Duvel is. Duvel is 4 jaar oud en ooit in een andere plaats zo'n 20 km. van hier verwekt. Zijn moeder heeft een jaar later nog een 2e nestje gekregen en is niet lang daarna helaas overreden.
Het zwervertje is waarschijnlijk hooguit 1 jaar.
Hier is de tuin sowieso razend populair onder de buurt katten.
Er staan hier het hele jaar door diverse stoelen met kussens er in waar behalve onze katten ook de buurt katten dankbaar gebruik van maken.
Zwervel loopt hier gewoon door het kattenluik heen alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Freestyle![]()
Weet je zeker dat-ie niet al een tijdje af en toe komt schooien?Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nope, vandaag pas voor het eerst gezien, nooit eerder.quote:Op zondag 25 april 2010 01:07 schreef Barbaaf het volgende:
Weet je zeker dat-ie niet al een tijdje af en toe komt schooien?Freestyle![]()
Mogge!
Wakker worden allemaal, tis veul te mooi weer om te slapen
( Groucho Marx )![]()
Mogge zeg dat wel
Wij gaan dan ook weer op grote wandeling met de buuf nu
( Groucho Marx )![]()
Mogguh!
Voor het eerst in het jaar buiten ontbetenZoooooo heerlijk!!!!
En straks lekker zonnen op de galerij
![]()
♥![]()
Hoe vond je m???????quote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, ik heb eindelijk Alice in Wonderland gezien.
Wij zijn net weer binnen, ff siesta houden hoor, de buum is ons komen halen , de honden crashten zowat van de hitte![]()
Het was in de volle zon zonder wind denk ik minstens 23 graden of zo
( Groucho Marx )![]()
Godver, en nou is het bewolkt.Ik wilde gaan zonnen op de galerij.
Pft.
♥![]()
Oh hier wel van die leuke witte wolkjes maar plenty zon hoor![]()
Ik ga zo mijn spullen maar es pakken voor de feekeesjun
( Groucho Marx )![]()
Oh nein, ik ga eerst ff mn fotos van net doen of course
( Groucho Marx )![]()
Brutale dondersteen! Dus je hebt er waarschijnlijk een kat bijquote:Op zondag 25 april 2010 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een kater, met ballen, waarschijnlijk niet gecastreerd.
En het is zeer onwaarschijnlijk dat het familie van Duvel is. Duvel is 4 jaar oud en ooit in een andere plaats zo'n 20 km. van hier verwekt. Zijn moeder heeft een jaar later nog een 2e nestje gekregen en is niet lang daarna helaas overreden.
Het zwervertje is waarschijnlijk hooguit 1 jaar.
Hier is de tuin sowieso razend populair onder de buurt katten.
Er staan hier het hele jaar door diverse stoelen met kussens er in waar behalve onze katten ook de buurt katten dankbaar gebruik van maken.
Zwervel loopt hier gewoon door het kattenluik heen alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Bullie is thuis![]()
Ik vond 'm echt super, zeker wel waard voor in de bios. En ook een film die je meerdere keren kunt zien.quote:Op zondag 25 april 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe vond je m???????
Wij zijn net weer binnen, ff siesta houden hoor, de buum is ons komen halen , de honden crashten zowat van de hitte![]()
Het was in de volle zon zonder wind denk ik minstens 23 graden of zo![]()
Over een weekje komt Rinske.![]()
![]()
Heerlijk buiten.quote:Op zondag 25 april 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Wakker worden allemaal, tis veul te mooi weer om te slapen
Dus...... mocht ik je niet meer spreken,
GENIET HEEL ERG VAN JE WEEKJE TEXEL!!! En de hondjes ook![]()
![]()
Bullie is thuis![]()
Zo en Nokje heeft mooi weer voor de EFF!
Bullie is thuis![]()
Ik ben nog lang niet weg heur
( Groucho Marx )![]()
Paar fotootjes van vanochtend:
( Groucho Marx )![]()
Woeps, per ongeluk op invoeren geklikt![]()
de draagdoek is een succes![]()
Twas weer fijn!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
![]()
Ik wil ook oranje.
Greys maakte vorig jaar dees:
( Groucho Marx )![]()
Vraag hier je WK-ava aan! #2 en Zwabber maakt ava's
waar?quote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag hier je WK-ava aan! #2 en Zwabber maakt ava's
🐙![]()
Je oranje kan alleen wel wat groenbruin uitvallen
Ik wil geen andere ui en met deze kennie nie veul denk ik, maar ik ga wel ff een oranje kleurtje aanvragen
( Groucho Marx )![]()
![]()
Vorige keer ging ik even lang naar Texel alleen ging ik toen met de trein en nu met de auto.
Tis niet normaal hoeveel spullen ik nu ineens nodig denk te hebben![]()
( Groucho Marx )![]()
Misschien Aanvalluh! in het oranje onderin?quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Vorige keer ging ik even lang naar Texel alleen ging ik toen met de trein en nu met de auto.
Tis niet normaal hoeveel spullen ik nu ineens nodig denk te hebben![]()
![]()
En dan ga ik nu nog ff Sjonnie scheren en dan ben ik denk ik echt wel ver klaar
( Groucho Marx )![]()
Greys, als je de vorige keer antwoordde heb ik dat gemist, maar ik ben nog steeds benieuwd of je nu al Renske had gevonden.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
![]()
Teringjantje, dat oranjeaanvraagtopic gaat haaaaard
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
![]()
Die husky en die baby
( Groucho Marx )![]()
Ja, dat ouders toch zo stom blijven doen, hè. Maar goed, die voelen zich wel een leven lang schuldig.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oh hou op, wat een ellendequote:Op zondag 25 april 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, als je de vorige keer antwoordde heb ik dat gemist, maar ik ben nog steeds benieuwd of je nu al Renske had gevonden.
Ik ben bij Dobey geweest, bij Pets Place en bij twee grote Intratuinen die een groot dierenassortiment hebben.
Nul komma nul. Bij Dobey en Pets Place wisten ze uberhaupt niet eens dat Renske voor katten bestáát
Dus toch maar via Zooplus bestellen dan. Jammer, want om dat een beetje rendabel te doen qua verzendkosten enzo moet je eigenlijk wel wat meer tegelijk bestellen en ik wilde het eerst maar gewoon even proberen.
Om het tussendoor op te vullen heb ik bij Pets Place een paar kleine smalle blikjes meegenomen. Dat zou ook 'natuurvoeding' zijn. Heb net de vuilniszak weggegooid, weet niet meer hoe het heetIets met Almo? Dat vond Boor op zich wel te pruimen, maar dat was er weer alleen in tonijn.
Hoe kan dat nouquote:Op zondag 25 april 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, wat een ellende
Ik ben bij Dobey geweest, bij Pets Place en bij twee grote Intratuinen die een groot dierenassortiment hebben.
Nul komma nul. Bij Dobey en Pets Place wisten ze uberhaupt niet eens dat Renske voor katten bestáát
Dus toch maar via Zooplus bestellen dan. Jammer, want om dat een beetje rendabel te doen qua verzendkosten enzo moet je eigenlijk wel wat meer tegelijk bestellen en ik wilde het eerst maar gewoon even proberen.
Om het tussendoor op te vullen heb ik bij Pets Place een paar kleine smalle blikjes meegenomen. Dat zou ook 'natuurvoeding' zijn. Heb net de vuilniszak weggegooid, weet niet meer hoe het heetIets met Almo? Dat vond Boor op zich wel te pruimen, maar dat was er weer alleen in tonijn.
Het stond toch op hun site
Klaarblijkelijk zijn er Pets Places die het wél hebben en die het niet hebben.quote:Op zondag 25 april 2010 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouHet stond toch op hun site
En hier zitten degenen die het niet hebben
Die dame bleef ook maar volhouden dat Renske écht alleen voor honden is
Joe hef PM.quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk zijn er Pets Places die het wél hebben en die het niet hebben.
Die dame bleef ook maar volhouden dat Renske écht alleen voor honden is
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Dobey vind ik sowieso altijd een stomme winkel.
Bij de Dobey hier mogen geen honden meer mee naar binnen![]()
Behalve als je dr dure halsbandjes of kleertjes mee wil passen![]()
Kansloos dus.
Sjon is ook weer naakt.
Ik ga nog maar es een stukkie wandelen en dan de was bij de buren ophalen
( Groucho Marx )![]()
![]()
ik ben oraaaaaaaaanje
( Groucho Marx )![]()
Ja maar, volgens de Renske-site had die ene Dobey hetquote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk zijn er Pets Places die het wél hebben en die het niet hebben.
Die dame bleef ook maar volhouden dat Renske écht alleen voor honden isEn daar zeggen ze dat ze het niet kennen
Shocking!Het is 6 uur geweest en nog geen kat die om eten komt gillen. Het ligt alemaal te pitten. Normaal begint er minstens eentje al om half 6 te klagen.
Zou het het weer zijn?
De honden hier melden zich ook niet maar die hebben zich dan ook te pletter gelopen vanochtend / vanmiddag.
Ik ga ze zo toch maar es wakker schoppen en wandelen en voederen, op tijd naar bed vanavond met de bende
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: