Oh ja Jaap, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik vond Bad Boyz en Jaap echt heel goed
En wat doen ze Jan Kooiman goed bij TV kantine
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze begint weer ietsje te krabben soms dus miss weer even ja.
ping pong!quote:
quote:
Zat even in een ander schermquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.
En je had de lapo!
Helaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat even in een ander scherm
Mijn Mr zei net al kun je dat niet invriezen
Kom es met iets orgineelsquote:
Ik had al 6x op f5 lopen rammenquote:
Loveyoulongtime mistel!quote:
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik heb net gepoept en ik had geen camera bij de hand. Dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua scenequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
hey!
Jij gooide m toch niet dicht boefje?
[..]
Oh ja Jaap, die heb ik gemist.
Ik vond Sumera echt vreselijk goed ( en ik vond het echt sneu hoe ze dr outfit af zaten te zeiken, ik vond het wel spaansig / portugezerig en bij dr passen ) en Bad Boys, dat was echt wel een kick ass act![]()
Marijke is niet van echt te onderscheiden he![]()
Mij toch wel meer hea?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging ff bij de koolmeesjes koekeloeren, ik
dat topic
![]()
Bijna net zo als ik jou
Ho ho, niet huilen meisje , ikquote:
KOM JE DOEN?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua sceneMaar daarna werd ik aangenaam verrast!
Lekker veel energie gaat er van die gasten uit! En Jaap heeft een Brian Adams sound, lekker!
Sumera vind ik wel goed, maar ik vond dat ze van dit nummer in een ROCK thema show teveel een theatraal gedoetje maakte
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, niet huilen meisje , ikjou meer dan de koolmeesjes
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, laten we het dan maar niet over de boodschappen hebben, hea?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg wel meteen een giechelbui van deze TT trouwens.
Oh-oh en boot in 1 zin, da's genoeg voor mij om van te gaan hinniken
Die nek van Jaap die nekt m toch echt bij mij, ik kan dr echt niet naar kijken , no matter hoe hij zingtquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua sceneMaar daarna werd ik aangenaam verrast!
Lekker veel energie gaat er van die gasten uit! En Jaap heeft een Brian Adams sound, lekker!
Sumera vind ik wel goed, maar ik vond dat ze van dit nummer in een ROCK thema show teveel een theatraal gedoetje maakte
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg wel meteen een giechelbui van deze TT trouwens.
Oh-oh en boot in 1 zin, da's genoeg voor mij om van te gaan hinniken
Vogelpoepje van mequote:
Ja, alleen de enorme vergroeiingen nog niet gelukkig. Het is een complicatie die slecht herkend word.Ik denk dat ook verklaard waarom ik in eerste instantie zo weinig merkte van de breuken. Maar daarom is ie dus zo bang voor infectie en moet ik eerst weer drie tot 4 maanden volledige rust. Alleen weten de meeste chirurgen/artsen hier weinig van en word een diagnose meestal veel te laat gesteld. Maar het ligt in het verlengde van de neuropathie die ik al een paar jaar heb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef Strega het volgende:
Nee totaal niet maar op 1 of andere manier komen die foto's me zo bekend voor..als in ik ken iemand die zulke voeten heeft..
Staat het nu vast dat dat het is?
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net gepoept en ik had geen camera bij de hand. Dus maak je geen zorgen.
Morgen nog naar de markt?
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.quote:
Huisvrouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, denk het niet.
Morgen lekker uitslapen en verder een beetje in huis bezig gaan
Qutje, mss moeten deze vreemdelingen zich even opnieuw voorstellen aan je?quote:
Ik ben milder geworden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.
Wat schattig hea? Dat we gratie krijgen dit jaar
Goed idee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qutje, mss moeten deze vreemdelingen zich even opnieuw voorstellen aan je?
Meevaller van de dag is het, echt een pak van mn hart, wat jij ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs dit keer niet dood hoef.
Wat schattig hea? Dat we gratie krijgen dit jaar
Sinds wanneer ben jij Greys dr vragenbeantwoordster?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Greys dr vragenbeantwoordster?
Van de overgang wordt je meestal toch niet milder????quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden.
't Is de leeftijd
quote:
Nu ze het weten gaan ze toch wel je andere voet ook in de gaten houden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, alleen de enorme vergroeiingen nog niet gelukkig. Het is een complicatie die slecht herkend word.Ik denk dat ook verklaard waarom ik in eerste instantie zo weinig merkte van de breuken. Maar daarom is ie dus zo bang voor infectie en moet ik eerst weer drie tot 4 maanden volledige rust. Alleen weten de meeste chirurgen/artsen hier weinig van en word een diagnose meestal veel te laat gesteld. Maar het ligt in het verlengde van de neuropathie die ik al een paar jaar heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |