Oh ja Jaap, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik vond Bad Boyz en Jaap echt heel goed
En wat doen ze Jan Kooiman goed bij TV kantine
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze begint weer ietsje te krabben soms dus miss weer even ja.
ping pong!quote:
quote:
Zat even in een ander schermquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op het flesje gezet wanneer als ik hem heb geopend, omdat hij 6 maanden open houdbaar is.
En je had de lapo!
Helaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat even in een ander scherm
Mijn Mr zei net al kun je dat niet invriezen
Kom es met iets orgineelsquote:
Ik had al 6x op f5 lopen rammenquote:
Loveyoulongtime mistel!quote:
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik heb net gepoept en ik had geen camera bij de hand. Dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, kijken of de foto's niet de spuigaten uitlopen en zo *insert politieagentsmilie met wapenstok of zo*
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua scenequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
hey!
Jij gooide m toch niet dicht boefje?
[..]
Oh ja Jaap, die heb ik gemist.
Ik vond Sumera echt vreselijk goed ( en ik vond het echt sneu hoe ze dr outfit af zaten te zeiken, ik vond het wel spaansig / portugezerig en bij dr passen ) en Bad Boys, dat was echt wel een kick ass act![]()
Marijke is niet van echt te onderscheiden he![]()
Mij toch wel meer hea?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging ff bij de koolmeesjes koekeloeren, ik
dat topic
![]()
Bijna net zo als ik jou
Ho ho, niet huilen meisje , ikquote:
KOM JE DOEN?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok héél even in het begin bij Bad Boyz, die eerste paar seconden, met die gasten en die motor. Het was teveel Grease Lightning qua sceneMaar daarna werd ik aangenaam verrast!
Lekker veel energie gaat er van die gasten uit! En Jaap heeft een Brian Adams sound, lekker!
Sumera vind ik wel goed, maar ik vond dat ze van dit nummer in een ROCK thema show teveel een theatraal gedoetje maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |