Wacht dan evenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik net in me bed liggen
dacht het nietquote:
Altijd prima en met jou ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
OkeeI can do that
Hoe is het hier?
Hai Trevquote:
Marijkequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
OkeeI can do that
Hoe is het hier?
Hier alles goed!quote:
Saaie reclame hequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goed!Ben er maar heel eventjes, reclamepauze van Top Gear
Halloquote:
Dat kijk ik dus nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goed!Ben er maar heel eventjes, reclamepauze van Top Gear
Ik hou van Holland is wel leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
Omg ik zit te denken zonder vrouwen:
- Geen rtl boulevard
- Geen Gtst
- Geen The bold
- Geen As the world turns
- Geen ik hou van holland (alhoewel linda de mol)
Hoe relaxed moet dat zijn.
Inderdaad, soapsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van Holland is wel leukDaar kan prima een andere presentator voor in de plaats komen
Die soaps mogen van mij ook wel weg ja
![]()
![]()
Nee, morgen waarschijnlijk welquote:
Hoezo niet, is de beste auto programma?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kijk ik dus nooit
Toevallig nu voetbal opstaan omdat Fortuna nu veilig is.
Geen flauw idee, zit boven en de tv is beneden he?quote:
Discotheek of cafe ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, morgen waarschijnlijk wel
MYRAELAquote:
Leuk maar ga dan maar weer naar beneden want het is weer begonnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zit boven en de tv is beneden he?![]()
Oeh, ik heb toffe Wii games geleend!Oa Guitar Hero
Met de Metallica versie
En Big Brain Acadamy en nog wat coole spelletjes
Er is feest bij ons in het café morgenquote:
Ik ben wegquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leuk maar ga dan maar weer naar beneden want het is weer begonnen
Auto's boeien mij dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, is de beste auto programma?
JE UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Klinkt gezellig !quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Er is feest bij ons in het café morgen
Mij ook niet echt, maar hier rijden ze auto's aan gort, doen ze er gekke races mee en zijn ze zo gek als een deur: I like it!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auto's boeien mij dus echt helemaal niks
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JE UI![]()
![]()
Hijs leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
dat kanquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auto's boeien mij dus echt helemaal niks
MARVquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Marvelous het volgende:
caps mode on;
OOOHH ZITEN HIER AL DIE LEKKERE WIJFEN!!
Ipv je caps lock modus had je beter een bril "on" kunnen zettenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Marvelous het volgende:
caps mode on;
je faalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Don;t speak, I know what you;re thinking, but I don;t need a reason
DuHquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Marvelous het volgende:
caps mode on;
Het thema morgen is :Ik hou van Holland.quote:
Ik kijk sowieso weinig tvquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij ook niet echt, maar hier rijden ze auto's aan gort, doen ze er gekke races mee en zijn ze zo gek als een deur: I like it!
JAAAAAquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Marvelous het volgende:
caps mode on;
Hoi lekkerdingquote:
ik gebruik die smiley ook echt veel te veelquote:
Oranje, bloemen en klompen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het thema morgen is :Ik hou van Holland.
Ben benieuwd wat dat allemaal inhoudt
en wat noem jij veel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
ik gebruik die smiley ook echt veel te veel
Er zal vast wel wat piraat gedraait worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oranje, bloemen en klompen.
Nederlandstalige muziek
het is ook een toffe smileyquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
ik gebruik die smiley ook echt veel te veel
leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oranje, bloemen en klompen.
Nederlandstalige muziek
Tsjah, das een goeiequote:
Met drank kun je zelfs de saaiste avond gezellig makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat piraat gedraait worden.
Ik woon ook in die omgeving
Maar ik verwacht dat het super gezellig gaat worden, met veel drank
en jij een toffe user.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is ook een toffe smiley
Afleveringen 200 en 201 zijn nog beterquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk Southpark. Die nieuwe Facebook aflevering is echt meesterlijk
Te herkenbaar
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk Southpark. Die nieuwe oude Facebook aflevering is echt meesterlijk
Te herkenbaar
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met drank kun je zelfs de saaiste avond gezellig maken
Succesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat even er komt een vrouw bij de dokter kijken omdat het meisje dat wilt...
Je moet Kick-ass kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat even er komt een vrouw bij de dokter kijken omdat het meisje dat wilt...
Ben weer een tijdje uit de UDOWU SC geweest jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Xaryna! Ligt het aan mij, of heb ik jou al lang niet meer gezien?
he??? kan je niet reageren? vandaar dat ik nooit reacties krijgquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Marv waarom kan ik niet reageren in jou fobo![]()
Sterktequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Marvelous het volgende:
zal hem even opzoeken!quote:
Ik denk dat je dat uitgezet hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
he??? kan je niet reageren? vandaar dat ik nooit reacties krijg
euhmm.. ik weet niet
ssst ik heb niks gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel even reclame wegklikken![]()
misschien morgen dan maar naar de biosquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet grappig, maar super vet grappig
lol, ik zag dat ik het verkeerde had aangevinkt met fobo aanpassenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat uitgezet hebt
Edit:
Huh ik zie nu dat ik wel kan reageren..
maar ik wilde terug reageren op jou bericht in mijn fobo en hij poste hem in mn eigen fobo
Je moet hem zien in de biosquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous vind alleen maar cam versies van kick-ass
het is nu al geluktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
lol, ik zag dat ik het verkeerde had aangevinkt met fobo aanpassen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
misschien morgen dan maar naar de bios
Waarom?quote:
hoi LLquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooooooooo
* LovelyLady is een beetje tipsy
quote:
Dus 2 nieuwe afleveringen maakt een aflevering al oud? Ik denk meer in seizoenenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inmiddels zijn afleveringen 200 en 201 uit
Volgens mij heb ik niet gezegt dat die oud is, maar wel dat er 2 nieuwe zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
Ik hang wel op andere plekken rond hoor! Ik hou van afwisseling.
[..]
Dus 2 nieuwe afleveringen maakt een aflevering al oud? Ik denk meer in seizoenen
Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
alleen nog even kijken of ik iemand mee kan krijgen
ik kijk liever in thuisbioscoop! wacht wel even tot er een goede versie van op usenet staat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet hem zien in de bios
Bij mij ligt er aan welke film het isquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd
Waar zit je aan, ik ben niet van plan om deze fles leeg te drinkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twijfel alleen of ik nog een fles zal open maken
Vroeger ging ik zowat elke week naar de bios, maar nu heeft iedereen werk en het druk dus dan gaat het moeilijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt er aan welke film het is
Nee dat niet, ik hoe een film maar een keer te zien en niet alle films lijken mij leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger ging ik zowat elke week naar de bios, maar nu heeft iedereen werk en het druk dus dan gaat het moeilijk.
Ik heb de fles smirnoff op gemaakt, maar heb ook nog een lekker wijntje koud staan...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
Waar zit je aan, ik ben niet van plan om deze fles leeg te drinken
ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik hoe een film maar een keer te zien en niet alle films lijken mij leuk
Aha, ik weet alleen wel zeker dat de mijne koude staatquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de fles smirnoff op gemaakt, maar heb ook nog een lekker wijntje koud staan...
Oeh ff kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Marvelous het volgende:
BHzakje, heb je wel goed in me fobo gekeken? je staat nu bij mij favo fokkers
toch niet kapot?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn wasmachinestopt er mee en zit nog vol met water
Nu niet nee.quote:
Auto'squote:
ben ik ook nog mee bezig, alleen Wenxi wil dat ik de film aan gooi!quote:
Das wel minderquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben ik ook nog mee bezig, alleen Wenxi wil dat ik de film aan gooi!
Lekker warmquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef RichCalibier het volgende:
Ik ga nu stappen, en morgen ook!![]()
Over een week naar Spanje!![]()
Tot straks dan maar
Ik hou dr niet zo van..quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Behalve dat is het ook een leuk programma
ik ben de man in huis! en betaal de kostenquote:
Have funquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga even voor eigen vermaak op /b/ surfen wish me luck.
Ik blijf voor geen enkel tv programma thuisquote:
Makkelijke keuzequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ben de man in huis! en betaal de kosten
Daarom ook haastquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik blijf voor geen enkel tv programma thuis
Wil je nu een koekje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik blijf voor geen enkel tv programma thuis
NUquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat wil ik weleens zien maar ik vergeet het altijd
Ik hou meer van dingen als: House, CSI en Bones enzo.quote:
Idd, ik ook niet.quote:
soms kijk ik dat maar al vrij vaak gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hou meer van dingen als: House, CSI en Bones enzo.
Neuh, doe maar geil.quote:
Oh, en Comedy Central natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
soms kijk ik dat maar al vrij vaak gezien
Daar staat die hier ook nog wel vaak opquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, en Comedy Central natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hou meer van dingen als: House, CSI en Bones enzo.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, en Comedy Central natuurlijk
lol, ja die ken ik alquote:
Ik kijk alleen films per toeval.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk wel super veel films
Soms is er wel een leuke film maar meer ook niet dat geef ik toequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
SBS vind ik nu echt een waardeloze zender
Same herequote:
Doei he!quote:
Liefquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
wij hebben een serenade van stoep gehad
Ik boycot de zender thuisquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms is er wel een leuke film maar meer ook niet dat geef ik toe
eeensch, wat een hoerige kutzender is dat!! de laatste tijd heb ik alleen wel stieken peter r gekeken.. alles gebeurde in mijn stadquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
SBS vind ik nu echt een waardeloze zender
Vaak zat zaterdag avond/ zondag nacht nog een film op gezet omdat we geen zin hadden in slapenquote:
je moet je glas ook in je mond legen, niet op de grond!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LiefWat zong hij?
* LovelyLady gaat ff dweilen
Is die stuk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LiefWat zong hij?
* LovelyLady gaat ff dweilen
Zaterdagnacht komt Aspe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaak zat zaterdag avond/ zondag nacht nog een film op gezet omdat we geen zin hadden in slapen
Ik heb 1 keer smaakpolitie gekeken toen hij in mijn stad was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
eeensch, wat een hoerige kutzender is dat!! de laatste tijd heb ik alleen wel stieken peter r gekeken.. alles gebeurde in mijn stad
Chinees van de frituur?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer smaakpolitie gekeken toen hij in mijn stad was.
Had hij de chinees van de Frituur te pakken
snackbar is tegenwoordig bemand door chineesjesquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
snackbar is tegenwoordig bemand door chineesjes
je kan er gewoon niet tegen...quote:
quote:
Hier valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
snackbar is tegenwoordig bemand door chineesjes
ja maar ik was op een feest met mensen die ik totaal niet kenquote:
Dat heb ik gister al gedaan en vandaag en vanmorgen was dat niet zo fijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga morgen maar eens flink wat drinken
ik heb gewoon weer teveel gezopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen.
[..]
Was je dat net ook al of heb je net hard door gekanteld?
Slaap zequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen.
[..]
Was je dat net ook al of heb je net hard door gekanteld?
op een feest zijn waar je niemand kent en dan dronken wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar ik was op een feest met mensen die ik totaal niet ken
alleen die ene vriendin van me
Ik heb eigenlijk nooit last van een katerquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan en vandaag en vanmorgen was dat niet zo fijn.
Ja enquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar ik was op een feest met mensen die ik totaal niet ken
alleen die ene vriendin van me
geen idee ja en ik ga slapenquote:
Trusten Lamme Tonnie!quote:
lekker boeiend gratis bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
op een feest zijn waar je niemand kent en dan dronken worden
Ik kijk meestal wel uit, maar gister was het wat te ergquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van een kater
Alleen dat ik heel moe ben
quote:
Ik was er ook al bang voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Stoeprand het volgende:
IK WAS ZO BANG
Me wasmachien stopte er mee en was nog vol met waterquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Marvelous het volgende:
je moet je glas ook in je mond legen, niet op de grond!
Ik zat me al af te vragen, wtf, we deden toch niks verkeerd?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was er ook al bang voor
Ik had ook al iets van wtf, er klopt iets nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht al, na 200 posts vol?
Met de nadruk op wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me wasmachien stopte er mee en was nog vol met water
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, wtf, we deden toch niks verkeerd?
Ik hoefde niet te dweilen beetje rommelen met de slang en toen ging hij het water toch afvoerenquote:
Gelukkig maar ik was al bangquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Rustig maar, rustig maar. Het was een foutje. Het bewijs dat ik ook menselijk ben.
Bij de centrale topics..quote:
Ze hebben de eerste mod bot al klaar staan !quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Rustig maar, rustig maar. Het was een foutje. Het bewijs dat ik ook menselijk ben.
Ja, hoe moet ik dat nou wetenquote:
Neem een broodje hageslag en ga slapenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb niet veel lekkers in huis... toenstraks hamburgers al opgegeten ivm honger en nu weer
Trek jongen, het heet Trek!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb niet veel lekkers in huis... toenstraks hamburgers al opgegeten ivm honger en nu weer
eenschquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Trek jongen, het heet Trek!
Honger hebben ze in Afrika!
Ben je nou nog steeds die film niet aan het kijkenquote:
nee, was een dubbele top gear aflevering bezig! maar het vrouwtje ligt nu in haar favo standje op dezelfde plek... dus ik heb geen haast meerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds die film niet aan het kijken
Dus ik heb je nu voor mij alleen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nee, was een dubbele top gear aflevering bezig! maar het vrouwtje ligt nu in haar favo standje op dezelfde plek... dus ik heb geen haast meer
jaja, we kunnen weer cammen met me meisje op de achtergrondquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dus ik heb je nu voor mij alleen?![]()
Waarom moet ik slapen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een broodje hageslag en ga slapen
Maar ik heb honger als een paard en niet trek als een paard ofzoietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Trek jongen, het heet Trek!
Honger hebben ze in Afrika!
Is goed maar dan doe ik zo eerst mijn lenzen even inquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jaja, we kunnen weer cammen met me meisje op de achtergrond
wees niet bang, ik bescherm je wel!quote:
je weet toch dat ik een sucker ben voor mooie dames met bril!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Is goed maar dan doe ik zo eerst mijn lenzen even in
Hij deed:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou bang van hem worden?
Als ik trek heb 's avonds en gewoon naar bed ga en ga slapen dan heb ik geen trek meer want ik slaapquote:
maar ik zie er echt niet uit met brilquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
je weet toch dat ik een sucker ben voor mooie dames met bril!
* Marvelous slaapt echt niet als hij trek heeft!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik trek heb 's avonds en gewoon naar bed ga en ga slapen dan heb ik geen trek meer want ik slaapsnapje
Maar slapen kan ik nu nog nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik trek heb 's avonds en gewoon naar bed ga en ga slapen dan heb ik geen trek meer want ik slaapsnapje
Dankjequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef Marvelous het volgende:
je weet toch dat ik een sucker ben voor mooie dames met bril!
dat vind jij!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
maar ik zie er echt niet uit met bril
Das gewoon een feit!quote:
nu verwacht ik wel een fototje in me pm! je hebt mijn hoofd toch ook al gezien?quote:
Uhquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef Marvelous het volgende:
nu verwacht ik wel een fototje in me pm! je hebt mijn hoofd toch ook al gezien?
ik ben een eerlijke fokker met foboquote:
Ik ben er weer!quote:
Juh!quote:
jammer.... jij weet tochquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Juh!
En als jij braaf bent kan ik je nog wel een mooie (oude) foto van mezelf sturen met bril
Foeiquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Marvelous het volgende:
jammer.... jij weet toch
* Marvelous is nooit braaf
Dan maar 5 seconden braafquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jammer.... jij weet toch
* Marvelous is nooit braaf
Trusten!quote:
allang!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan maar 5 seconden braafdat telt ook
Maar ben je al op skype dan?
Waarom zie ik je niet online dan?quote:
Wat hij nu allemaal doet dat zeg ik maar nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon slaan als hij het weer doet
zet je bril opquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waarom zie ik je niet online dan?
quote:
quote:
Niet The Pacific aan het kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gooit nu er komt een vrouw bij de dokter aan!
nee die download ik in hdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |