Heb hier trouwens de nieuwe Experiabox, maar die lijkt wel iets beter te zijn maar nog steeds niet helemaal stabiel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Experiabox zuigt inderdaad ballen ja. Heb de 780WL hier.
Alles in 1 lijkt leuk ja, totdat het niet werkt, dan heb je dus niks.
Hadden wij ook, mutsen van de KPN hadden ons abbo een maand te vroeg afgesloten![]()
BAM, telefoon, internet weg.![]()
En met een eigen bedrijf en zwemvereniging is dan een telefoon en zeker internet best wel belangrijk
Nog steeds alles dichtgetimmerd?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier trouwens de nieuwe Experiabox, maar die lijkt wel iets beter te zijn maar nog steeds niet helemaal stabiel.
Ik had altijd regelmatig last dat het internet wegviel, maar sinds dat het ziggo heet heb ik daar nooit meer last van gehad (klopt af)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dagelijks zelfs? damn, dan zou ik er helemaal snel klaar mee zijn.
[..]
Heb ik ook over nagedacht. Ziggo is opzich niet verkeerd, denk ik.
Verbetering dus om over te stappen naar Ziggoquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had altijd regelmatig last dat het internet wegviel, maar sinds dat het ziggo heet heb ik daar nooit meer last van gehad (klopt af)
En waar kun je je naam oranje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |