Goed bezig die djquote:22:28| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:27| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:26| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:25| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
Je wilt niet weten hoe hard het geluid nu staatquote:
Ja, het gaat er toch echt van komen binnenkort kan ik je vertellen, paps en mams zijn denk ik als eerste aan beurt, krijgen een Mac Miniquote:
Ah leuk zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, het gaat er toch echt van komen binnenkort kan ik je vertellen, paps en mams zijn denk ik als eerste aan beurt, krijgen een Mac Mini
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vastquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah leuk zeg. Zal wel even wennen worden, maar dan heb je ook wat
. Heb jij trouwens ook wel eens dat je Experia box vastloopt? Moest ding dus net even resetten omdat 'ie was vastgelopen. Dat is inmiddels de 2e keer in een maand tijd (vind ik wel erg vaak)
Dagelijks zelfs? damn, dan zou ik er helemaal snel klaar mee zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vast!
Heb ik ook over nagedacht. Ziggo is opzich niet verkeerd, denk ikquote:... maar we zitten te denken naar een overstap naar ziggo, vanwege de aantrekkelijke snelheden, dan wel gelijk alles in 1
Die Experiabox zuigt inderdaad ballen ja. Heb de 780WL hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vast!
... maar we zitten te denken naar een overstap naar ziggo, vanwege de aantrekkelijke snelheden, dan wel gelijk alles in 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |