omgquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ze heeft met je beste vriend...
WAT heeft ze met je beste vriend gedaan? Geneukt?
Maak je zinnen eens af, dat leest prettiger.
Is een vorm van raadsels maken tegenwoordig de manier van pubers om zich te uiten? Woorden weglaten draagt niet bij tot begrijpelijke tekst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef bambino het volgende:
[..]
omg
zijn vriend heeft met de liefde van zijn leven.
Dat is de puberale manier om te zeggen dat zijn vriend een relatie heeft met de chick die hij graag wilt batsen
Dit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef heksehiel het volgende:
Schop ze allebei je leven uit. Aan zo'n beste vriend die over jouw gevoelens heen walst en daar blijkbaar nog op kickt ook, heb je geen ruk. En aan een meisje dat blijkbaar liever is bij iemand die haar zo behandelt, dan bij jou heb je ook geen ruk.
Dit dus.quote:
De liefde van zijn 16-jarige leven. Op die leeftijd ben je toch ook alleen nog maar bezig in het hier en nu?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
"De liefde van mijn leven" als je 16 bentGet over it.
Ach ja. Ik was even vergeten wat het is om 16 te zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:37 schreef heksehiel het volgende:
De liefde van zijn 16-jarige leven. Op die leeftijd ben je toch ook alleen nog maar bezig in het hier en nu?
aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Keep_Walking het volgende:
2 jaar? Waarom twee jaar?
Ik denk niet dat je weer een kans maakt, man. Ga op je zelfvertrouwen werken en zoek dan een andere meisje.
Zeer herkenbaar. Ik was op die leeftijd, en nog steeds in mindere mate overigens, ook veel te onzeker en heb me ditzelfde 2 maal laten overkomen in één en dezelfde vriendengroep! Een keer zelfs terwijl ik met de dame in kwestie alleen op een kamer sliep een hele vakantie lang. Alsnog wist een andere vriend het te presteren om met haar te zoenen. Nou zag ze mij ook alleen maar als een goede vriend, dus ik had ook gewoon zo slim moeten zijn om afstand te nemen. Dat is ook het enige juiste advies voor ts. Neem afstand. Probeer realistisch te blijven en in te zien dat er meer leuke meiden zijn. Sterker nog: waarschijnlijk nog veel leukere meiden, hoe moeilijk dat ook te geloven is op dit moment.quote:Op zondag 25 april 2010 00:46 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb ook wel eens dat soort "vrienden" gehad. lozen die gast, en haar ook als het niet anders kan. ik zweer het je, ik heb tegenwoordig heel erg veel moeite mensen te vertrouwen, en ik heb sterk t idee dat dat komt door t soort "vrienden" te hebben gehad als die douchebag die jij beschrijft. get out now. DO ITTT!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef weszzz7 het volgende:
2 jaar geleden werd ik verliefd op een meisje en we zijn beste vrienden geworden. Maar nu heeft ze met mijn beste vriend.. Hij laat op geen enkele manier merken dat hij haar echt leuk vind ofso en zij heeft echt het gevoel dat hij World of Warcraft (een computerspel) belangrijker vind dan haar. Wanneer ze afspreken dan doen ze wel seksuele dingen. Nog geen seks (ze zijn 16 en 17). Maar volgens mij doet mijn vriend dit alleen voor de seks en om mij te zieken. Maar ik moet nu steeds van haar te horen krijgen wat zij allemaal gedaan hebben (bijv aftrekken naakt liggen enzo), hoe geweldig zij hem vind. Ook wat een lul het is omdat zij zich steeds zo kut voelt omdat hij altijd gamed en haar op de 2de plaats zet.
Wat moet ik nou doen. Hij wist dat ik al 2 jaar achter haar aan zat toen hij met haar nam, en nu gedraagt hij zich als een complete lul.. Ik zou nooit wat proberen bij haar zolang ze met elkaar hebben. Maar ik heb zo ong een jaar geleden vertelt dat ik haar leuk vond en onze vriendschap begint nu weer een beetje zoals vroeger te worden. Dus haar vertellen dat ik haar leuk vind lijkt me niet al te slim.
Heeft iemand nog goeie tips voor me?
Ik denk niet eens dat die vriend dat meisje slecht behandelt. Hoe "bad boy" kan een jongen zijn die WoW speelt? Waarschijnlijk behandelt die vriend dat meisje gewoon normaal. En dat meisje klaagd af en toe bij die jongen want dat doen meisjes nou eenmaal, ze klagen veel over hun vriend. Daar kicken ze op. Maar blijkbaar is ze gelukkig bij die vriend, dus zo erg kan hij niet zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat wil je?
Een relatie? Je zit in de friendzone!!! De enige relatie die zij wil met jou is puur vriendschappelijk.
Jij zit al twee jaar achter het meisje aan en zij heeft duidelijk laten blijken niets in jou te zien. Je vriend was blijkbaar wat zij zocht (ik snap ook niet waarom sommige vrouwen zich liever als crap laten behandelen dan als prinses) shit happens, zijn meer dan genoeg leuke meisjes die geen genoegen nemen met een game nerd.
Zeg tegen haar dat je graag een goede vriend wil zijn voor d'r maar dat er bepaalde onderwerpen zijn die je liever niet met haar bespreekt. Zoals de handelingen die zij schijnt uit te voeren (waarschijnlijk ligt zij gewoon op bed en zit hih achter z'n pc).
Laatste redmiddel en absolute friendshipkiller; drank, nare roddels (hij gaat vreemd etc) en je hebt de laatste trein naar huis gemist
![]()
Men neme de telefoon
Ahhh hoi X, ik hoorde het net, ik vind het echt heel erg voor je. Ik had dit niet van y verwacht, maar ik heb het met m'n eigen ogen gezien. Laten we lekker een terrasje pakken etc.
Succes
Een beter advies dan dit ga je niet krijgen in dit topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef heksehiel het volgende:
Schop ze allebei je leven uit. Aan zo'n beste vriend die over jouw gevoelens heen walst en daar blijkbaar nog op kickt ook, heb je geen ruk. En aan een meisje dat blijkbaar liever is bij iemand die haar zo behandelt, dan bij jou heb je ook geen ruk.
Hij wil nooit de loot uit de raids met haar delen!!!11eins!!quote:Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat die vriend dat meisje slecht behandelt. Hoe "bad boy" kan een jongen zijn die WoW speelt? Waarschijnlijk behandelt die vriend dat meisje gewoon normaal. En dat meisje klaagd af en toe bij die jongen want dat doen meisjes nou eenmaal, ze klagen veel over hun vriend. Daar kicken ze op. Maar blijkbaar is ze gelukkig bij die vriend, dus zo erg kan hij niet zijn.
Zoek een andere uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef weszzz7 het volgende:
2 jaar geleden werd ik verliefd op een meisje en we zijn beste vrienden geworden. Maar nu heeft ze met mijn beste vriend.. Hij laat op geen enkele manier merken dat hij haar echt leuk vind ofso en zij heeft echt het gevoel dat hij World of Warcraft (een computerspel) belangrijker vind dan haar. Wanneer ze afspreken dan doen ze wel seksuele dingen. Nog geen seks (ze zijn 16 en 17). Maar volgens mij doet mijn vriend dit alleen voor de seks en om mij te zieken. Maar ik moet nu steeds van haar te horen krijgen wat zij allemaal gedaan hebben (bijv aftrekken naakt liggen enzo), hoe geweldig zij hem vind. Ook wat een lul het is omdat zij zich steeds zo kut voelt omdat hij altijd gamed en haar op de 2de plaats zet.
Wat moet ik nou doen. Hij wist dat ik al 2 jaar achter haar aan zat toen hij met haar nam, en nu gedraagt hij zich als een complete lul.. Ik zou nooit wat proberen bij haar zolang ze met elkaar hebben. Maar ik heb zo ong een jaar geleden vertelt dat ik haar leuk vond en onze vriendschap begint nu weer een beetje zoals vroeger te worden. Dus haar vertellen dat ik haar leuk vind lijkt me niet al te slim.
Heeft iemand nog goeie tips voor me?
quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef Shark.Bait het volgende:
hij is niet je beste vriend.
Beindig de vriendschap met hem en met haar. Ze ziet je niet als partner materiaal en zal dat ook nooit doen, en van haar horen hoe hij zich gedraagt zit je niet op te wachten. Als ze vraagt waarom kan je eerlijk zijn. De wereld is groot, er zijn veel betere "beste vrienden" en veel leukere meiden.
Ja ik weet dat de situatie een beetje raar is, maar meiden hebben nogal de neiging om dat tegen elkaar te gaan zeggen, en we zitten in een vriendengroep van 5 jongens en 1 meisje, en ik ben veel closer met haar dan de rest. Dus ben ik automatisch degene aan wie ze het alemaal verteld..quote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef paintmeester het volgende:
TS is een man.
TS moet van haar horen hoe zij zijn vriend aftrekt.
![]()
TS had moeten vragen om een demonstratie.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:04 schreef paintmeester het volgende:
TS is een man.
TS moet van haar horen hoe zij zijn vriend aftrekt.
![]()
Kinderachtige bullshit die de keuze van een derde partij niet in ogenschouw neemt? Zou ik ook niet toepassen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
De dibbs regel wordt bij jullie vriendschap niet eens toegepast
Maar ik zou van een goede vriend toch verwachten dat hij jou gevoelens boven die van een potentiele vriendin stelt, zeker als je die meid echt leuk vind. Nou lijkt het hier een relatie die is voorgekomen nadat zij al enkele jaren deel is van een vriendengroep dus het is wat anders.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kinderachtige bullshit die de keuze van een derde partij niet in ogenschouw neemt? Zou ik ook niet toepassen.![]()
En als die vriend die meid nou echt leuk vindt, en die meid hem? Dan mag het niet want je hebt te laat 'dibbs' geroepen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
Maar ik zou van een goede vriend toch verwachten dat hij jou gevoelens boven die van een potentiele vriendin stelt, zeker als je die meid echt leuk vind.
Nee, maar ik doel hiermee op dat de beste vriend van die kerel met de relatie al duidelijk had aangegeven haar heel erg leuk te vinden. Op dat moment maak je eigenlijk de keuze tussen een vriendschap en een potentiele relatie, want je weet dat je beste vriend het er moeilijk mee gaat krijgen als je de relatie aangaat. Is dat nou echt zo een egocentrisch standpunt van mij?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als die vriend die meid nou echt leuk vindt, en die meid hem? Dan mag het niet want je hebt te laat 'dibbs' geroepen?Kom op zeg!
Het moet natuurlijk van beide kanten komen. Aan de ene kant misgun je iemand zijn/ haar geluk niet als je 'echte vrienden' bent en aan de andere kant wil je iemand geen pijn doen als je 'echte vrienden' bent.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Frag_adder het volgende:
Nee, maar ik doel hiermee op dat de beste vriend van die kerel met de relatie al duidelijk had aangegeven haar heel erg leuk te vinden. Op dat moment maak je eigenlijk de keuze tussen een vriendschap en een potentiele relatie, want je weet dat je beste vriend het er moeilijk mee gaat krijgen als je de relatie aangaat. Is dat nou echt zo een egocentrisch standpunt van mij?
Dat dibs was overigens een grapje...
Oftewel een catch 22. Maar dan nog, ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ik moet zeggen dat ik inderdaad voor het geluk van de vriend van mij koos. Maar ik vond het af en toe toch wel even moeilijk op verjaardagen / wanneer ze mee uit ging. En dan toch ergens baal je er toch wel van dat hij de relatie zo belangrijk vond dat hij deels tenkoste ging van de vriendschap. Ik heb hem toen het uit ging steun gegeven, maar er geen traan om gelaten.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk van beide kanten komen. Aan de ene kant misgun je iemand zijn/ haar geluk niet als je 'echte vrienden' bent en aan de andere kant wil je iemand geen pijn doen als je 'echte vrienden' bent.
Beetje zwart wit niet? Zeg er dan bij: bepaalde type vrouwen...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Godshand het volgende:
Les 1: Je vriend is een lul, en daar vallen vrouwenjonge sletjes op. Op aanbiddende jongetjes zoals jij zitten ze niet te wachten
Niet om lullig te doen maar deze topic heb ik een par maanden geleden gestart.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:21 schreef WvdL het volgende:
wssnlijk vast al gemeld...
Maar wat een drama queen die geen flauw idee heeft van gevoelens..
TS heeft tegelijkertijd ook een andere topic lopen (mbt sex + andere meid):
Truth of dare
Je zit jezelf al te rukken met de gedachte spannende dingen te doen met het meisje in turkije, maar huilt hier over de 'verloren liefde van je leven'
Ik weet niet hoe jij de liefde van je leven ziet, maar na een paar maanden al bovenop een ander willen duiken maakt daar volgens mij geen onderdeel vanuit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef weszzz7 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen maar deze topic heb ik een par maanden geleden gestart.
En btw, ik start geen topic over seks met een andere meid.
Ik wil gwn wat spannende truth en dares.
Ik zeg niet dat t er niet van komt, maar mijn doel is dus echt niet om r gwn ff te neuken...
??quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Boomvorm het volgende:
Aangezien hij nog niet met haar geneukt heeft, is er een grote kans dat ze nog steeds BoE is.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef heksehiel het volgende:
Ja we zijn natuurlijk niet allemaal kansloze vrijgezellen van acherin de 20...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij de liefde van je leven ziet, maar na een paar maanden al bovenop een ander willen duiken maakt daar volgens mij geen onderdeel vanuit.
We volgen niet allemaal het standaard paadje en zitten suf naast onze man/vrouw op de bank achter in de 20 neequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja we zijn natuurlijk niet allemaal kansloze vrijgezellen van acherin de 20...![]()
Op je 16e gaan zulke dingen wat sneller. Toen het destijds met mijn "liefde van mijn leven" uitging had ik ook binnen een paar weken een ander, overigens doelbewust: ik wilde destijds met zoveel mogelijk meisjes uitgaan om de nare smaak van die relatie te "vergeten"...
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Boomvorm het volgende:
Aangezien hij nog niet met haar geneukt heeft, is er een grote kans dat ze nog steeds BoE is.
Ik zou hem ingame challengen voor een duel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Boomvorm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |