Ik herhaal alleen maar wat Gerard en/of Michiel min of meer zeiden. Waar haal je anders zulke formaten messen vandaan?quote:
Mooi zo! Zo kennen we je weer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:
En hij zal nog veel gedraaid worden ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zapte deze week weer tussen wat radiozenders. Op de ene zender was deze toeter plaat afgelopen dus ik zappen en toen was dat ding op nog 2 andere zenders te horen. Je ontkomt er niet aan. Ben 'm zelf al een beetje zat.
Vrees het ook. Zo af en toe horen vind ik wel leuk hoor, maar dit is echt overkill. Ook al die jocks hoor je hetzelfde roepen "Ik voorspel dat dit de zomerhit van 2010 zal worden ". Ik vind het nog een beetje vroeg om dat nu al te roepen want vanochtend was het nog - 2,5 graden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En hij zal nog veel gedraaid worden ben ik bang voor je
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Zo de eerste goede plaat van dit program is een feit, het is ook meteen de laatste...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Zo de eerste goede plaat van dit program is een feit, het is ook meteen de laatste...
Memoriesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy ! begint straks met een fijne plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |