Zag je wat in het donker?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Dalando het volgende:
Heb jij momenten gehad die enorm grappig zijn en die met iets seksueels te maken hebben?
ik begin:
IK werd s' nachts wakker naast m'n vriendin, voelde nat, ging kijken, bleek dat ze was klaargekomen tijdens het slapen
nee maar het licht ging daarna aanquote:Zag je wat in het donker?
Ik geloof het helemaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik was een x-aantal jaren geleden op familiebezoek in de provincie en ben zo dronken geworden op de lokale kermis dat ik een vrij middelmatige boerin heb geneukt. Toen ik uiteindelijk in haar mond wilde spuiten, miste ik doel en spoot ik haar glazen oog eruit.
Jij hebt daar ook alle aanleiding toe, aangezien jij sinds zondag al klaagt over een wazig zicht, nadat wij die avond een soortgelijk incidentje hadden. Of moest dat en de rest onder ons blijven?quote:
Ja, houd het maar privé.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook alle aanleiding toe, aangezien jij sinds zondag al klaagt over een wazig zicht, nadat wij die avond een soortgelijk incidentje hadden. Of moest dat en de rest onder ons blijven?
Dat respecteer ik. Het was natuurlijk ook slechts het topje van de ijsberg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou ook nog zou hebben geschreven dat je dat glazen oog (of de boerin in haar geheel) op de grond had gesmeten en er keihard op was gaan stampen... DAN had ik je geloofd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik was een x-aantal jaren geleden op familiebezoek in de provincie en ben zo dronken geworden op de lokale kermis dat ik een vrij middelmatige boerin heb geneukt. Toen ik uiteindelijk in haar mond wilde spuiten, miste ik doel en spoot ik haar glazen oog eruit.
Ze kwam net een paar uur later klaar dan jij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Dalando het volgende:
IK werd s' nachts wakker naast m'n vriendin, voelde nat, ging kijken, bleek dat ze was klaargekomen tijdens het slapen
Ze lag al op de grond, maar ik zat nog in een proeftijd, dus kon me geen geweldsdelict veroorloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je nou ook nog zou hebben geschreven dat je dat glazen oog (of de boerin in haar geheel) op de grond had gesmeten en er keihard op was gaan stampen... DAN had ik je geloofd.
valt wel mee...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Ze kwam net een paar uur later klaar dan jij.
Last van vroegtijdig klaarkomen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:53 schreef boekenworm het volgende:
Ehm.... we hebben gewoon vaak erg veel lol tijdens het vrijen. Meestal duurt het altijd even voordat we serieus seks hebben, want me beginnen met stout klieren.
Het mooiste moment was nog wel toen er een Sinterklaasnummer in de afspeellijst stond. Tijdens de penetratie kwam "sinterklaas komt maar binnen met uw knecht"
Het moment was toen weg
Moet ik nou echt iets gaan verzinnen om jou een plezier te doen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef Dalando het volgende:
er staan nog maar 3 verhalen. komop nog iets grappigs?
Het neusje van de zalm.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Flashbag het volgende:
[..]
TS zit met zn neus in de vagina van zn vriendin terwijl ze klaar komt !
Nou als het bij jou nodig is om iets te verzinnen, dan is dat vrij kansloos.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Moet ik nou echt iets gaan verzinnen om jou een plezier te doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |