Dat is uiteraard criterium nummer 1. Al heb je kans dat het op de juiste wijze nóg lekkerder klinkt!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:47 schreef Libelah het volgende:
Of niet... Klinkt het lekker zo?
Bedoel je misschien dat je er geen emotie in hoort, te klinisch? Want dat klopt wel denk ik. EMG's zijn er eigenlijk om snoeihard een buizenamp door te raggen en keihard te rocken. Je neemt geen EMG's om blues mee te spelenquote:
EMG's zijn te koud, en strak. net zoiets als een Engl cabinet. Ik hou juist meer van dat warme geluidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bedoel je misschien dat je er geen emotie in hoort, te klinisch? Want dat klopt wel denk ik. EMG's zijn er eigenlijk om snoeihard een buizenamp door te raggen en keihard te rocken. Je neemt geen EMG's om blues mee te spelen.
Nou en daar zijn ze dus niet voor gemaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 12:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
EMG's zijn te koud, en strak. net zoiets als een Engl cabinet. Ik hou juist meer van dat warme geluid![]()
daarom ben ik niet echt onder de indruk van EMG's, eigenlijk sowieso niet van actieve pickups...
Dat ging makkelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou en daar zijn ze dus niet voor gemaakt. We zijn er uit!
.
Hier nog eentjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef genakt het volgende:
ja die van mij ook
Neck Pickup: EMG 85
Bridge Pickup: EMG 81
Whutquote:
Als je het goed wil aanpakken koop je dan een brug van been. Dat kost 2 euro meer ofzo, maar is nog beter!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
De brug slijt soms wel, die zou je eens kunnen vervangen.. dat kleine plastic dingetje.. Kost hooguit 5 euro.
Een dag slaafje van Guido Aalbers (Miss Montreal, Bertolf). Nu bandje aan het opnemen in studio Lobbes.quote:
er is er sprake van bier bij een meet ?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef TeleluvR het volgende:
Nu het weer weer wat beter is: wordt het niet eens tijd voor een meet?
Bier, tieten en gitaren!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef genakt het volgende:
[..]
er is er sprake van bier bij een meet ?
count me inquote:
Bwahaha! Ik stem voor Kerkrade!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:22 schreef brother52 het volgende:
De volgende meet zou toch in Groningen zijn?
Ook goedquote:
wat moet je met een vriendin aan de andere kant van NL ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |