quote:
Dude!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Gitaarmat het volgende:
conorach: de nieuwe Iron maiden
Zouden we wel willen! Tips waar we kunnen spelen? Vera is niet zo'n optie schijntquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Als jullie nog in Groningen komen kom ik zeker kijken.
Simplon, RKZquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zouden we wel willen! Tips waar we kunnen spelen? Vera is niet zo'n optie schijnt.
ik ken er een uit de buurt van eindhoven, maar die het waakdienst en kan dus nie wegquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans dat er hier mensen uit schijndel zitten, en dat die met koninginnedag ook in dat dorp blijven ?
Waarom is Vera geen optie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zouden we wel willen! Tips waar we kunnen spelen? Vera is niet zo'n optie schijnt.
Ben waarschijnlijk in Eindhoven met koninginnedag, maar toch niet in dat boerengat Schijndelquote:
Ik denk dat het misschien wat lastig is om daar tussen te komen.quote:
Ja, dat is zeker lastig. Peter nodigt niet zo maar elke band uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien wat lastig is om daar tussen te komen.
Overdag treed ik er even op, nog gaar van queensnight.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk in Eindhoven met koninginnedag, maar toch niet in dat boerengat Schijndel
Ja, daar waren al plannen voorquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je zit toch in een cover band met een zangeres toch (voor school of zo?) waarom laat je haar niet een keer dingen inzingen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef DrD00m het volgende:
EMG's zijn ingebouwd![]()
Moet alleen nog even een soldeer-pistool zien te regelen om de element-switch werkend te krijgen. (zonder switch geen geluid)
Het is alleen wel proppen qua kabels, pot-meters, batterij ed. , heb niet zo superveel ruimte
NANANANAAAquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef brother52 het volgende:
En de laatste staat ook online![]()
http://www.myspace.com/greencheese0
Succes dudequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef blckbb het volgende:
Morgen eindelijk weer spelen mit die band. Nja, zangeres/gitaar + basgitarist + ik dan
Mogen eigenlijk niet meer in het muzieklokaal spelen van docente, dus snel een andere locatie zoeken
Precies! Het is ook zo moeilijk om een package aan te bieden waar ze warm van worden... Zelfde met iets als Bibelot eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker lastig. Peter nodigt niet zo maar elke band uit.
De kelderbar is ook niet echt een optie, dat gaat nooit passen.
Nouja het punt is vooral dat ze gewwoon bands willen die gegarandeerd publiek aantrekken, als je dat voor elkaar hebt dan is het ene stuk makkelijker boekenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! Het is ook zo moeilijk om een package aan te bieden waar ze warm van worden... Zelfde met iets als Bibelot eigenlijk.
Precies, wij moeten een publiekstrekker boven ons zien te krijgen, maar ja,wie? Falconer ging niet touren, zeiden zequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja het punt is vooral dat ze gewwoon bands willen die gegarandeerd publiek aantrekken, als je dat voor elkaar hebt dan is het ene stuk makkelijker boeken
De brug slijt soms wel, die zou je eens kunnen vervangen.. dat kleine plastic dingetje.. Kost hooguit 5 euro.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kut gitaren zijn het ook die akoestische crackdingen.
Dan maar een nieuwe kopen
Zal voor je intonatie niet zoveel uitmaken... De afstand tot je topkam blijft ongeveer gelijk...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
De brug slijt soms wel, die zou je eens kunnen vervangen.. dat kleine plastic dingetje.. Kost hooguit 5 euro.
`quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:42 schreef DrD00m het volgende:
EMG's zijn ingebouwd![]()
Moet alleen nog even een soldeer-pistool zien te regelen om de element-switch werkend te krijgen. (zonder switch geen geluid)
Het is alleen wel proppen qua kabels, pot-meters, batterij ed. , heb niet zo superveel ruimte
Het is wel een beetje een muppet versie geworden.quote:
Het is pasquote:
Ik begrijp van wikipedia dat het de gewoonte is om het andersom te doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:24 schreef DrD00m het volgende:
Er stond trouwens nergens bij welke pick-up nu boven moest.
Ik heb nu de 81 als neck pickup, en 85 als bridge pickup. Is dat de juiste volgorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |