Om de beurt!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen lijkt me dat echt een drama een zooi gitiaristen die allemaal door elkaar spelen
ik hou het wel bij bier danquote:Op woensdag 28 april 2010 18:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Om de beurt!
Een of twee spelen, rest bier drinken...
Oh, gezellig, dan sta ik bij jouquote:
haha dan kan dribbel lekker alsnog in zijn eentje gitaar spelenquote:
Opgelostquote:Op woensdag 28 april 2010 18:47 schreef genakt het volgende:
[..]
haha dan kan dribbel lekker alsnog in zijn eentje gitaar spelen
ach jah na een baar biertjes zal het best wel klinkenquote:
Als je daar nog aan twijveld heb je hier en daar wat filmpjes gemistquote:
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
Die laat een behoorlijk aantal gitaristen hier flink achter zich anders
ja gasten van nile ook maar 9 van de 10 mensen in dit topic vind dat ook toch kut herriequote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
Dan moet eerst mijn Explorer af zijn. Ik mag wel opschietenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die meet spookt me ook al een tijdje door het hoofd. Gewoon biertje pakken is ook gezellig, maar wellicht valt er een soort amp/guitar/gear meet te regelen?
Ja, sowieso, dat monster moet afquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet eerst mijn Explorer af zijn. Ik mag wel opschieten
De preview hadden we toen in Utrecht alquote:Op woensdag 28 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen lijkt me dat echt een drama een zooi gitiaristen die allemaal door elkaar spelen
Maar jij bent de bestequote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Cynic het volgende:
Weer zo'n snelle oplossing!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |