Nou en daar zijn ze dus niet voor gemaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 12:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
EMG's zijn te koud, en strak. net zoiets als een Engl cabinet. Ik hou juist meer van dat warme geluid![]()
daarom ben ik niet echt onder de indruk van EMG's, eigenlijk sowieso niet van actieve pickups...
Dat ging makkelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou en daar zijn ze dus niet voor gemaakt. We zijn er uit!
.
Hier nog eentjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef genakt het volgende:
ja die van mij ook
Neck Pickup: EMG 85
Bridge Pickup: EMG 81
Whutquote:
Als je het goed wil aanpakken koop je dan een brug van been. Dat kost 2 euro meer ofzo, maar is nog beter!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
De brug slijt soms wel, die zou je eens kunnen vervangen.. dat kleine plastic dingetje.. Kost hooguit 5 euro.
Een dag slaafje van Guido Aalbers (Miss Montreal, Bertolf). Nu bandje aan het opnemen in studio Lobbes.quote:
er is er sprake van bier bij een meet ?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef TeleluvR het volgende:
Nu het weer weer wat beter is: wordt het niet eens tijd voor een meet?
Bier, tieten en gitaren!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef genakt het volgende:
[..]
er is er sprake van bier bij een meet ?
count me inquote:
Bwahaha! Ik stem voor Kerkrade!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:22 schreef brother52 het volgende:
De volgende meet zou toch in Groningen zijn?
Ook goedquote:
wat moet je met een vriendin aan de andere kant van NL ?quote:
Zelfde wat je met een vriendin moet die op 5 minuten fietsen woontquote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef genakt het volgende:
[..]
wat moet je met een vriendin aan de andere kant van NL ?
zoals meestal ik denk ik welquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, wie stelt zijn oefenruimte, in het midden des lands, beschikbaar?
Precies dat!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die meet spookt me ook al een tijdje door het hoofd. Gewoon biertje pakken is ook gezellig, maar wellicht valt er een soort amp/guitar/gear meet te regelen?
Scherp en alert!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfde wat je met een vriendin moet die op 5 minuten fietsen woont
ach ja maar ik zie mezelf nog niet met versterker en al met de trein gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |