Wat dacht je van yofreshquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Windigo het volgende:
Leuke OP!![]()
Bij een feestje hoor ook mayonaise, en eigenlijk bij een heleboel leuke gelegenheden
Maar geen fritessaus of light troep natuurlijk. Mayo light is ook zo'n wanproduct
Mja. Ik zei al dat het geen mayo was. Maar lekker is het welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Wat dacht je van yofresh![]()
[ afbeelding ]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
Ja belachelijk echt die betutteling, laat mensen alsjeblieft zelf kiezen wat ze eten. Het lijkt me dat de overheid wel belangrijkere dingen te doen heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dat probeerden ze in zwembaden ook, patat en mayo van het menu schrappen
ieuwch, jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Terwijl er natuurlijk niks gaat boven patatjes met je rimpelige chloorvingers oppeuzelen, met je billen op een plastic stoel!
Ik ben een groot kind. Na het zwemmen eet ik nog steeds friet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
na het zwemmen hoort friet (als kind dan he?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef cybermans het volgende:
tering he, gewoon een heel ding gemist.
jullie gaan veelste hard.
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenCheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je brengt me op een idee voor de meet..
![]()
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenhahaha aan een ronde lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vandaag even een lappenmand dag gehad om even flink op te laden voor het weekend. Vanavond aan de las vegas nachos (google maar voor recept), met zelf gemaakt guacamole en daarna cheesecake makenmannen die cheesecake bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen![]()
hehehe beter idee dan sachertorte zo in de zomerquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
CheesecakeJe brengt me op een idee voor de meet..
Nee, die jurk deed me geen goed neequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Windigo, het is wel héél fijn dat je zelf zegt dat je meeting-jurk niet flatteus was. Want ik durfde het niet! Maar op de pics zie je er ZO anders uit dan bij de meet. Veel frisser, meer uitgeslapen. Niet zo grauwig meer! Ik herinner me een moe uitziende Windigo met wallen... Je foto past niet bij het plaatje in m'n hoofd!
tja je kan niet alles hebben he.... een droomvrouw en taartbak skillsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtgenoot die hele lekkere cheesecakes bakt: checkquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mannen die cheesecake bakken
Meneer en ik zijn heus een reuze geemancipeerd stel, maar verder dan een ietwat droge chocoladecake omdat 'ie wat goed te maken had, is hij nooit gekomen
Leuk!! Wat ga je zoal doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het vandaag met Elf en Lein gegaan
En had Isa kiesprobs?
Ik heb een weekje ferkansie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |