quote:To end all rumors, neither Electric Wizard nor Sleep will be part of Roadburn 2011. WE HAVE DONE EVERYTHING TO GREAT EXTEND to get both bands involved, but due to various reasons we couldn't get them to confirm. We're are very sorry, but we're very confident about the confirmed bands so far, and will start announcing very soon. Walter on behalf of Roadburn.
Waar de neuk ga jij Electric Wizard zien?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef emokid het volgende:
Oke dan, balen. Electric Wizard ga ik al zien binnenkort maar Sleep mogen dat ook wel doen.. een show in Nederland kan nooit kwaad.
damn ik hoop echt dat ze snel naar europa komen!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:17 schreef bartrid het volgende:
Hier een recente video van Sleep - Dragonaut:
Godverdomme. Ik kom bij jou wonen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef emokid het volgende:
DEVENTERRRR. Ik mag dan wel een lompe boer zijn maar ik ga met een halfuur reizen deze band zien.![]()
![]()
![]()
De gitarist van Heavy Lord zit daar ook bij.quote:Op zondag 12 september 2010 12:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit nu het debuutalbum van Floodstain te luisteren, een band uit Hellevoetsluis. Klinkt nog aardig goed, en 15 oktober staan ze in het voorprogramma van Ufomammut in de Baroeg.
Overigens nog mensen die daarheen gaan?
quote:This is the second full length album from Italian Space Rock freaks Void Generator and while previous work has been interesting, this new album with the curious title of "Phantom Hell And Soar Angelic" is a masterpiece of cosmic Kraut Rock meets Psychedelic Space Rock. The band led by guitarist Gianmarco Iantaffi has been around for 15 years and is finally getting some much deserved praise and rightly so, this new disc is a thrilling escape into intersteller overdrive. The Pink Floyd reference i just made is more than just a accident, because along with the mighty Floyd sounds of the late 60's, Void Generator also sound like a homage to 70's Prog / Space Rock icons like Van Der Graaf Generator, Gong, Hawkwind, Amon Düül II and the more modern spacey sounds of early Monster Magnet. They also have a element of classic early Desert Rock sounds like Kyuss. This is a intense combination of influences that creates a smorgasbord of trippy sounds and this album is indeed a mind-blowing experience.
Er kunnen er wat mij betreft niet genoeg komen en ze laten zich prima combineren met stoner imho. (Wie herinnert zich bv het door de vpro georganiseerde Tegentonen festival begin 2006 met Sunn O))), Earth, The Wooden Wand and the Vanishing Voice, Espers, Sir Richard Bishop)quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Trashcanman het volgende:
Nice, is het een nieuwe traditie voor de organisatie om ook een folk band te boeken?
Ehm, nee. Jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er kunnen er wat mij betreft niet genoeg komen en ze laten zich prima combineren met stoner imho. (Wie herinnert zich bv het door de vpro georganiseerde Tegentonen festival begin 2006 met Sunn O))), Earth, The Wooden Wand and the Vanishing Voice, Espers, Sir Richard Bishop)
De EP of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die plaat van Jex Thoth die dit jaar is uitgekomen klinkt lekker!
Jammer dat er maar weinig bands zijn als Jex Thoth
Witness ja.quote:
Valt mij ook tegen, erg veel van hetzelfde en heel erg ingehouden, nergens meer een uitbarsting.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:07 schreef arucard het volgende:
Jammer dat die gast van USX al zijn oude bandleden ontslagen had. Het nieuwe stijltje vind ik niet veel aan. Gelukkig dat ik ze vorig jaar op Roadburn nog met de oude band heb kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |