SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja doei.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:Puike maar gevaarlijke aanname!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Waar is dat mokkel die in d'r jesters grabbelt en die natte jesters in de OP?.
LUI VERREKE!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.
Die hoerige kutgebruikers hier op de groentetokoquote:
Nee, ik hou het straat, J. Dat is wat andersch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef KingOfMars het volgende:
Je bent van de straat he, C.
Ja, gek, net deed 'ie het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet echt keilang wachten op xs.to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |