Herken je er wat in?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Laydina het volgende:
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22
# moderately expressed extravert
# moderately expressed sensing personality
# distinctively expressed thinking personality
# slightly expressed judging personality
Denk wel dat het redelijk klopt. Maar het is een redelijk algemene test. Dus vraag mij af bij hoeveel mensen het totaal niet zou kloppen.quote:
quote:Your Type is
INTJ
Introverted Intuitive Thinking Judging
Jou durf ik al helemaal niet meer op te bellen nu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Laydina het volgende:
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22
# moderately expressed extravert
# moderately expressed sensing personality
# distinctively expressed thinking personality
# slightly expressed judging personality
Oeh. Mastermind.quote:
Tsja, op internet vind je natuurlijk niet gauw top of the notch testen. Ik heb me ook door een échte kenner laten testen, en dat had hetzelfde resultaat. Nu ben ik geloof ik ook het stereotype van mijn type, dus dat helpt wel. Maar als je het echt interessant vind is het altijd leuk om je er verder over in te lezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Denk wel dat het redelijk klopt. Maar het is een redelijk algemene test. Dus vraag mij af bij hoeveel mensen het totaal niet zou kloppen.
waarom niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jou durf ik al helemaal niet meer op te bellen nu.![]()
Lol, heel de SC waagt zich opeens aan de testquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh. Mastermind.
Hoe ver zijn je plannen om de wereld over te nemen?
Ik vind dergelijke testjes vaak wel leuk. Ik hou er wel van om af en toe in een hokje geplaatst te wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, op internet vind je natuurlijk niet gauw top of the notch testen. Ik heb me ook door een échte kenner laten testen, en dat had hetzelfde resultaat. Nu ben ik geloof ik ook het stereotype van mijn type, dus dat helpt wel. Maar als je het echt interessant vind is het altijd leuk om je er verder over in te lezen.
Ja ik ben verslaafd aan dat soort testjes, en ik doe ze altijd als ik me verveel, gemiddeld zo'n 3 uur per weekquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke testjes vaak wel leuk. Ik hou er wel van om af en toe in een hokje geplaatst te worden
Euh, niet bestaand. Oh god, hoe heb ik mezelf nu weer laten typeren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh. Mastermind.
Hoe ver zijn je plannen om de wereld over te nemen?
Niet verkeerd opvatten hoor, maar een ExTx persoonlijkheid is vaak fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend. Soms over mensen heen walsend zonder dat je dat zelf doorhebt. En, vaker man dan vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je in de groene categorie valt, maar dat weet ik niet zeker.
Wees maar niet bang hoor, ik weet dat je over het algemeen praat hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Niet verkeerd opvatten hoor, maar een ExTx persoonlijkheid is vaak fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend. En, vaker man dan vrouw.
Mijn IxFx persoonlijkheid past eigenlijk beter bij vrouwen, en zelf vind ik vaak lastig om compromissen te vinden met een ExTx, omdat het me veel energie kost om ertegenin te gaan.
Maar dit is een heel algemene schets natuurlijk he, je kunt iemand pas echt kennen als je die ontmoet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, niet bestaand. Oh god, hoe heb ik mezelf nu weer laten typeren?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |