abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80631552
Gooide ik m zomaar dicht
pi_80631556
he he, dat duurde ff
pi_80631564
Ik kom net weer binnenvallen, miste al iets
pi_80631572
Heerlijk Gaan dit weekend het balkon wat aankleden
pi_80631576
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22

# moderately expressed extravert
# moderately expressed sensing personality
# distinctively expressed thinking personality
# slightly expressed judging personality
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:25:16 #6
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631586
Leuk dat je de test gedaan hebt, MeMo!
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:25:40 #7
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631598
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Laydina het volgende:
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22

Herken je er wat in?
pi_80631607
Jaaaaaa ik heb weekend!!!
Ramen opengegooid, panini in de grill, glas verse jus erbij...
om dan straks lekker schoon te maken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80631618
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
he he, dat duurde ff
pi_80631643
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

Herken je er wat in?
Denk wel dat het redelijk klopt. Maar het is een redelijk algemene test. Dus vraag mij af bij hoeveel mensen het totaal niet zou kloppen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:27:09 #11
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631650
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
he he, dat duurde ff
Verslaafde

*Kijkt onschuldig voor zich uit*
pi_80631662
quote:
Your Type is
INTJ
Introverted Intuitive Thinking Judging
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:27:40 #13
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80631674
quote:
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22

Jou durf ik al helemaal niet meer op te bellen nu.
Confidence through competence
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:28:19 #14
55709 Stereotomy
pi_80631684
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Oeh. Mastermind.

Hoe ver zijn je plannen om de wereld over te nemen?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:28:36 #15
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631694
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Laydina het volgende:

[..]

Denk wel dat het redelijk klopt. Maar het is een redelijk algemene test. Dus vraag mij af bij hoeveel mensen het totaal niet zou kloppen.
Tsja, op internet vind je natuurlijk niet gauw top of the notch testen. Ik heb me ook door een échte kenner laten testen, en dat had hetzelfde resultaat. Nu ben ik geloof ik ook het stereotype van mijn type, dus dat helpt wel. Maar als je het echt interessant vind is het altijd leuk om je er verder over in te lezen.
pi_80631703
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jou durf ik al helemaal niet meer op te bellen nu.
waarom niet?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:29:13 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631720
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oeh. Mastermind.

Lol, heel de SC waagt zich opeens aan de test Wat leuk!
pi_80631724
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja, op internet vind je natuurlijk niet gauw top of the notch testen. Ik heb me ook door een échte kenner laten testen, en dat had hetzelfde resultaat. Nu ben ik geloof ik ook het stereotype van mijn type, dus dat helpt wel. Maar als je het echt interessant vind is het altijd leuk om je er verder over in te lezen.
Ik vind dergelijke testjes vaak wel leuk. Ik hou er wel van om af en toe in een hokje geplaatst te worden
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:31:01 #19
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631764
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik vind dergelijke testjes vaak wel leuk. Ik hou er wel van om af en toe in een hokje geplaatst te worden
Ja ik ben verslaafd aan dat soort testjes, en ik doe ze altijd als ik me verveel, gemiddeld zo'n 3 uur per week
pi_80631774
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oeh. Mastermind.

Euh, niet bestaand. Oh god, hoe heb ik mezelf nu weer laten typeren? .
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:31:36 #21
55709 Stereotomy
pi_80631792
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Laydina het volgende:

[..]

waarom niet?
Niet verkeerd opvatten hoor, maar een ExTx persoonlijkheid is vaak fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend. Soms over mensen heen walsend zonder dat je dat zelf doorhebt. En, vaker man dan vrouw.

Mijn IxFx persoonlijkheid past eigenlijk beter bij vrouwen, en zelf vind ik vaak lastig om compromissen te vinden met een ExTx, omdat het me veel energie kost om ertegenin te gaan.

Maar dit is een heel algemene schets natuurlijk he, je kunt iemand pas echt kennen als je die ontmoet.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:32:48 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80631830
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je in de groene categorie valt, maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben echt zo'n ongelovelijk vat vol tegenstrijdigheden dat ik zo ongeveer de meest bizarre Birnkman score had die ze ooit tegengekomen zijn. In de sessie waarin we de scores bespraken (met een team van 6 mensen) ging het geloof ik 70% van de tijd over mijn scores en bijbehorend mogelijk stressgedrag (zaten wlel een paar hele mooie in trouwens, vooral mijn absolute allergie voor onpersoonlijke autoriteit en autoriteit p basis van procdures)....
Wat dus niet wil zeggen dat ik een stresskip ben, maar dat ik moet zorgen dat ik zorg dat ik goed moet bljven opletten in welke omgeving ik moet functioneren.

Dominante score is trouwens blauw in Birkman, maar dan wel met een hele hoge score op de menskant, en inderdaad redelijk dicht bij groen. Blauw komt vooral doordat ik een creatief en onafhankelijk denker ben die in hoofdlijnen en strategie denkt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80631842
ESFJ

Maar ik mis wat. Hoewel ik enthousiast en extravert ben, vind ik het wel heel moeilijk om (negatieve gevoelens te uiten. Dus echt helemaal extravert ben ik niet.
pi_80631847
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:

Niet verkeerd opvatten hoor, maar een ExTx persoonlijkheid is vaak fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend. En, vaker man dan vrouw.

Mijn IxFx persoonlijkheid past eigenlijk beter bij vrouwen, en zelf vind ik vaak lastig om compromissen te vinden met een ExTx, omdat het me veel energie kost om ertegenin te gaan.

Maar dit is een heel algemene schets natuurlijk he, je kunt iemand pas echt kennen als je die ontmoet.
Wees maar niet bang hoor, ik weet dat je over het algemeen praat hoor

eens kijken:
fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend.

Ik kan het allemaal zijn, maar dat is geheel afhankelijk van m'n bui Meestal durf ik dat niet eens te zijn, dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn als je me belt
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:33:48 #25
55709 Stereotomy
pi_80631862
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euh, niet bestaand. Oh god, hoe heb ik mezelf nu weer laten typeren? .
valt wel mee hoor

Maar merk je soms dat je wat rationeler bent dan andere vrouwen? Wat ongemakkelijk bij small talk, en misschien wat ongemakkelijk bij een explosie van emoties van mensen om je heen?
pi_80631884
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja ik ben verslaafd aan dat soort testjes, en ik doe ze altijd als ik me verveel, gemiddeld zo'n 3 uur per week
Lol dan vraag ik mij af waar je al die testjes altijd vandaan haalt OP een gegeven moment ken je ze toch wel?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:34:48 #27
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631894
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet verkeerd opvatten hoor, maar een ExTx persoonlijkheid is vaak fel, duidelijk, direct, soms wat arrogant overkomend. Soms over mensen heen walsend zonder dat je dat zelf doorhebt. En, vaker man dan vrouw.

Mijn ex was ENTP. Leuke combi met een INFP Gelukkig is mn huidige maatje ook INFP.
pi_80631895
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

valt wel mee hoor

Maar merk je soms dat je wat rationeler bent dan andere vrouwen? Wat ongemakkelijk bij small talk, en misschien wat ongemakkelijk bij een explosie van emoties van mensen om je heen?
He dat past bij mij
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:35:03 #29
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80631900
@ Windigo en Stereotomy, zijn jullie ook bekend met human design? Klinkt wel als iets dat jullie moet interesseren. Beetje spiritueel, beetje wetenschappelijk...

Ik weet er weinig van hoor, het is nogal ingewikkeld. Maar mijn schoonmoe weet er alles van en mijn lief kwam ook eens met een chart van mij aanzetten, moet me er nog eens in verdiepen want ik begrijp er nog niks van.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_80631919
quote:

[..]

valt wel mee hoor

Oh, zeker. Ik praat ook gemakkelijker met mannen dan met vrouwen.

Vorige week vertelde ik een vrouwelijke collega dat m'n relatie uit was. Zij begon zowat te huilen, en ik stond er een beetje ongemakkelijk bij met m'n armen te zwaaien dat het echt allemaal wel meevalt. .
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:36:00 #31
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631935
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:

[..]

Lol dan vraag ik mij af waar je al die testjes altijd vandaan haalt OP een gegeven moment ken je ze toch wel?
Ik zit op een website waar ze 30.000 van die tests hebben. Dus nee, er valt altijd wel iets nieuws te beleven
pi_80631949
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:36 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik zit op een website waar ze 30.000 van die tests hebben. Dus nee, er valt altijd wel iets nieuws te beleven
Haha dat geloof ik dan graag Wel leuk
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:37:11 #33
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80631970
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef -Mellow- het volgende:
@ Windigo en Stereotomy, zijn jullie ook bekend met human design? Klinkt wel als iets dat jullie moet interesseren. Beetje spiritueel, beetje wetenschappelijk...

Ik weet er weinig van hoor, het is nogal ingewikkeld. Maar mijn schoonmoe weet er alles van en mijn lief kwam ook eens met een chart van mij aanzetten, moet me er nog eens in verdiepen want ik begrijp er nog niks van.
Ik heb er vaag eens wat over gehoord, maar heb er niets mee gedaan. Wat is het dan?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:38:01 #34
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80631989
ISTJ volgens die test, behalve dat ik me niet snel zondagschool of scouting zie helpen is het verhaal daarbij wel herkenbaar
quote:
The one word that best describes Inspectors is superdependable. Whether at home or at work, Inspectors are extraordinarily persevering and dutiful, particularly when it comes to keeping an eye on the people and products they are responsible for. In their quiet way, Inspectors see to it that rules are followed, laws are respected, and standards are upheld.

Inspectors (as much as ten percent of the general population) are the true guardians of institutions. They are patient with their work and with the procedures within an institution, although not always with the unauthorized behavior of some people in that institution. Responsible to the core, Inspectors like it when people know their duties, follow the guidelines, and operate within the rules. For their part, Inspectors will see to it that goods are examined and schedules are kept, that resources will be up to standards and delivered when and where they are supposed to be. And they would prefer that everyone be this dependable. Inspectors can be hard-nosed about the need for following the rules in the workplace, and do not hesitate to report irregularities to the proper authorities. Because of this they are often misjudged as being hard-hearted, or as having ice in their veins, for people fail to see their good intentions and their vulnerability to criticism. Also, because Inspectors usually make their inspections without much flourish or fanfare, the dedication they bring to their work can go unnoticed and unappreciated.

While not as talkative as Supervisor Guardians [ESTJs], Inspectors are still highly sociable, and are likely to be involved in community service organizations, such as Sunday School, Little League, or Boy and Girl Scouting, that transmit traditional values to the young. Like all Guardians, Inspectors hold dear their family social ceremonies-weddings, birthdays, and anniversaries - although they tend to be shy if the occasion becomes too large or too public. Generally speaking, Inspectors are not comfortable with anything that gets too fancy. Their words tend to be plain and down-to-earth, not showy or high-flown; their clothes are often simple and conservative rather than of the latest fashion; and their home and work environments are usually neat, orderly, and traditional, rather than trendy or ostentatious. As for personal property, they usually choose standard items over models loaded with features, and they often try to find classics and antiques - Inspectors prefer the old-fashioned to the newfangled every time.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:38:03 #35
55709 Stereotomy
pi_80631991
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik ben echt zo'n ongelovelijk vat vol tegenstrijdigheden dat ik zo ongeveer de meest bizarre Birnkman score had die ze ooit tegengekomen zijn. In de sessie waarin we de scores bespraken (met een team van 6 mensen) ging het geloof ik 70% van de tijd over mijn scores en bijbehorend mogelijk stressgedrag (zaten wlel een paar hele mooie in trouwens, vooral mijn absolute allergie voor onpersoonlijke autoriteit en autoriteit p basis van procdures)....
Wat dus niet wil zeggen dat ik een stresskip ben, maar dat ik moet zorgen dat ik zorg dat ik goed moet bljven opletten in welke omgeving ik moet functioneren.

Dominante score is trouwens blauw in Birkman, maar dan wel met een hele hoge score op de menskant, en inderdaad redelijk dicht bij groen. Blauw komt vooral doordat ik een creatief en onafhankelijk denker ben die in hoofdlijnen en strategie denkt.
Ik las eerst 'blauw' en dacht da's tegenstrijdig met 'hoge score aan de menskant'. Las de rest en kan het helemaal voor me zien dat ze je score niet snapten.

Hier herken ik van mezelf heel veel in. Als xNFx'er ben ik begaan met wat andere mensen voelen, maar in een zakelijke omgeving wil ik vaak de nadruk leggen op strategie en praktische vooruitgang, een xNTx-karakter.

Het is wel zo, dat ik dan in privé situaties meer NF ben dan NT. Hou niet van ruzie of conflicten, wil andere mensen niet kwetsen. En in zakelijke stressituaties waarbij ik mezelf verlies richting NT kan vallen.
pi_80632004
quote:

[..]

valt wel mee hoor

Wie riep mij?
pi_80632007
quote:
test gedaan:
Your Type is
ESTJ
Extraverted 33
Sensing 25
Thinking 75
Judging 22

Thats you
pi_80632034
Hmmmm, ik deed die test nog even een keer, wilde nog ff doorlezen wat er onder stond en nu blijft hij maar nadenken over de score
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:39:43 #39
55709 Stereotomy
pi_80632035
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vorige week vertelde ik een vrouwelijke collega dat m'n relatie uit was. Zij begon zowat te huilen, en ik stond er een beetje ongemakkelijk bij met m'n armen te zwaaien dat het echt allemaal wel meevalt. .
Dat

Vrouwelijke T's
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:39:58 #40
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80632044
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik las eerst 'blauw' en dacht da's tegenstrijdig met 'hoge score aan de menskant'. Las de rest en kan het helemaal voor me zien dat ze je score niet snapten.

Hier herken ik van mezelf heel veel in. Als xNFx'er ben ik begaan met wat andere mensen voelen, maar in een zakelijke omgeving wil ik vaak de nadruk leggen op strategie en praktische vooruitgang, een xNTx-karakter.

Het is wel zo, dat ik dan in privé situaties meer NF ben dan NT. Hou niet van ruzie of conflicten, wil andere mensen niet kwetsen. En in zakelijke stressituaties waarbij ik mezelf verlies richting NT kan vallen.
ik zal je eens een leuk stukje tekst PM-en uit een andere tekst, denk dat er delen zijn die je bekend voorkomen...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80632075
ESFJ

You are:
very expressed extravert
slightly expressed sensing personality
moderately expressed feeling personality
slightly expressed judging personality

hm

ik vind mezelf niet leuk
pi_80632076
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Thats you
Jah? als ik zo die omschrijving lees ben ik toch Introvert en niet Extrovert
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:41:16 #43
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632099
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef freecell het volgende:
You are:
very expressed extravert
slightly expressed sensing personality
moderately expressed feeling personality

hm

ik vind mezelf niet leuk
Herken je je zelf wel dan?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:41:50 #44
55709 Stereotomy
pi_80632127
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef -Mellow- het volgende:

Human Design ben ik niet bekend mee. Ik ben altijd heel sceptisch over testjes, en ik geloof dus helemaal niet in astrologie en horoscopen enzo, maar dit soort wetenschappelijk onderbouwde categoriesaties in de psychologie, vind ik eneurm interessant.
pi_80632143
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

pi_80632161
Hmm hoe meer ik die achterliggende teksten erbij lees hoe meer ik zoiets heb van "hmm dit ben ik misschien toch niet helemaal"
pi_80632198
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Herken je je zelf wel dan?
Providers are extremely sensitive to the feelings of others, which makes them perhaps the most sympathetic of all the types, but which also leaves them somewhat self-conscious, that is, highly sensitive to what others think of them. Loving and affectionate themselves, they need to be loved in return. In fact, Providers can be crushed by personal criticism, and are happiest when given ample appreciation both for themselves personally and for the tireless service they give to others.

Ja
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:44:21 #48
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632212
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Laydina het volgende:
Hmm hoe meer ik die achterliggende teksten erbij lees hoe meer ik zoiets heb van "hmm dit ben ik misschien toch niet helemaal"
Mja, ach, het ligt ook aan de stemming waarin je iets invoert en de zuiverheid van de test wat er uit komt. Ik heb die test meerdere keren gedaan en ook een serieus onderzoek gehad en weet nu dus dat het betrouwbare resultaat écht INFP is. Maar van één test kan je natuurlijk niet zo veel afleiden.
pi_80632221
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Laydina het volgende:

[..]

Jah? als ik zo die omschrijving lees ben ik toch Introvert en niet Extrovert
Je bent best extrovert hoor
pi_80632225
mag ik de link alsjeblieft? ik ben benieuwd hoe ik ben
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:44:44 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80632229
Deze typeert me wel in mijn werk trouwens, uit een hele uitgebreide test, voor wie het leuk vindt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:45:18 #52
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632247
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Ga je gang
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:45:40 #53
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80632263
Your Type is
ISFJ
Introverted Sensing Feeling Judging
Strength of the preferences %
33 12 25 56

Ik vind mezelf nou niet bepaald het "judging" type eigenlijk
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_80632288
ISFJ klopt wel maar soms kan ik ook best heel extrovert zijn hoor
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:46:25 #55
55709 Stereotomy
pi_80632292
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik gok:

xSFx

pi_80632294
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, ach, het ligt ook aan de stemming waarin je iets invoert en de zuiverheid van de test wat er uit komt. Ik heb die test meerdere keren gedaan en ook een serieus onderzoek gehad en weet nu dus dat het betrouwbare resultaat écht INFP is. Maar van één test kan je natuurlijk niet zo veel afleiden.
Nee klopt en hokjes zijn vaak ook maar afgebakende zaken waar vaak heel veel variatie mogelijk in ins
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef Den_Haag het volgende:

Je bent best extrovert hoor
wel steeds meer ja
Maar over het algemeen best introvert in mijn beleving
pi_80632311
Introvert zijn is volgens mij fijner, maar ik kan het niet zo goed

Totdat je over mijn gevoelens gaat lullen, dan kan ik heel snel wegduiken
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:47:54 #58
55709 Stereotomy
pi_80632342
TAVKAP, bedankt, ik ga ff lezen.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:45 schreef -Mellow- het volgende:
Your Type is
ISFJ
33 12 25 56

Ik vind mezelf nou niet bepaald het "judging" type eigenlijk
Judging betekent dat je van beslissingen, planning, vastigheid, closure houdt. Perceiving mensen houden het liefst opties open, willen zich niet binden, zijn doorgaans flexibeler.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:48:34 #59
55709 Stereotomy
pi_80632367
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
Introvert zijn is volgens mij fijner, maar ik kan het niet zo goed
Ik ken zoooooveel extraverte mensen die niet willen dat ze als extravert getest worden _!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:49:06 #60
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632381
quote:
Hmm jammer ik zie nu pas dat die site tegenwoordig alleen nog maar een héél beknopte uitslag geeft over wat je type inhoudt. Vroeger was die echt superuitgebreid. Nu zul je moeten googelen om er achter te komen wat je resultaat betekent
pi_80632402
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik gok:

ESFx

pi_80632413
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ken zoooooveel extraverte mensen die niet willen dat ze als extravert getest worden _!!!

Ik wéét dat ik extravert ben (en druk en schreeuwerig en regelmatig rotirritant) en ik praat ook wel graag over mij
Maar.
Niet over (negatieve) gevoelens

Maargoed, daar zal wel niemand graag over praten denk ik
pi_80632422
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
Deze typeert me wel in mijn werk trouwens, uit een hele uitgebreide test, voor wie het leuk vindt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bekend type
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:50:23 #64
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80632427
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb er vaag eens wat over gehoord, maar heb er niets mee gedaan. Wat is het dan?
combinatie van spiritualiteit en wetenschap. Beetje, astrologie, psychologie, numerologie....
heel concreet weet ik het eigenlijk ook niet, het is nogal ingewikkeld.

http://www.jovianarchive.com/Pages/Intro.aspx
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:51:30 #65
55709 Stereotomy
pi_80632471
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Heel interessant. Mag ik vragen, heb je ook wel eens, dat wanneer je grote plannen hebt, je 'vergeet' om mensen in je plannen te betrekken, dat als je al heel ver bent, dan mensen komen van: wow, wat is dit? Soort Einzelgänger, maar wel eentje die graag in groepen is.
pi_80632477
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik wéét dat ik extravert ben (en druk en schreeuwerig en regelmatig rotirritant) en ik praat ook wel graag over mij
Maar.
Niet over (negatieve) gevoelens

Maargoed, daar zal wel niemand graag over praten denk ik
Ik ben als ik me echt op mn gemak voel ook heel extravert, tot vervelens toe
pi_80632514
Ik weet vaak niet eens wat ik prettig vind
bv wat ik lees bij TAV: Hij voelt zich prettig in een omgeving waar hij op verschillende ontwikkelingen kan
reageren en daarbij zijn creativiteit en stuurmanskunst kwijt kan.

Ik zit te denken dan.. zou ik dat ook vinden. Ja misschien wel, heb ik het ervaren nee.. Maar wie weet zou het wel goed voor mij zijn. I just don't know
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:52:52 #68
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632530
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik ben als ik me echt op mn gemak voel ook heel extrovert, tot vervelens toe
Ik praat met iedereen over alles. Maar ja, mensen komen ook met de meest rare verhalen naar mij toe omdat ik er zo ''lief'' uitzie. Dus dat ben ik ook wel gewend Schijnt bij mn type te horen.

Ook vreemden doen dat bij mij trouwens.
pi_80632561
ESTP FTW
pi_80632566
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik ben als ik me echt op mn gemak voel ook heel extravert, tot vervelens toe
Vet gezellig

Ik dacht altijd dat ik wel van rust hield. Dat is ook zo. Voor een uurtje En dan zoek ik weer mensen op

Als we lang in een grote groep zijn geweest (weekendje oid) en we komen thuis, dan wil TARA gráág alleen zijn en even computeren. En ik mis iedereen en voel me in een gat vallen
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:54:21 #71
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80632581
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
TAVKAP, bedankt, ik ga ff lezen.
[..]

Judging betekent dat je van beslissingen, planning, vastigheid, closure houdt. Perceiving mensen houden het liefst opties open, willen zich niet binden, zijn doorgaans flexibeler.
ah ok.

Ik vind het nogal een zwart-witte benadering. Ik kan goed plannen en denk alles vaak automatisch 10 stappen vooruit, maar ik vind het ook heel fijn om opties open te houden. Het hangt er maar net vanaf waar het om gaat.
pi_80632608
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef Windigo het volgende:

Ook vreemden doen dat bij mij trouwens.
Das wel bekend Maar volgens mij straal je dan ook gewoon uit da je het niet erg vindt dat mensen tegen je aan lullen?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:55:05 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80632611
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

bekend type
Verbaasd me niet op een of andere manier!

@Steer: ik moet mezelf inderdaad wel dwingen mensen echt mee te nemen als ik weer eens iets in mijn hoofd heb. Gaat meestal goed, maar dat is echt aangeleerd.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:55:40 #74
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80632633
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Das wel bekend Maar volgens mij straal je dan ook gewoon uit da je het niet erg vindt dat mensen tegen je aan lullen?
Nou, ik hou daar dus helemaal niet van. Maar ik ben te aardig om mensen weg te sturen, en dat ruiken ze aan me ofzo
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:57:14 #75
55709 Stereotomy
pi_80632687
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Verbaasd me niet op een of andere manier!

@Steer: ik moet mezelf inderdaad wel dwingen mensen echt mee te nemen als ik weer eens iets in mijn hoofd heb. Gaat meestal goed, maar dat is echt aangeleerd.
Hier ook echt aangeleerd... gaat wel steeds beter.

Ik herkende zoveel in het stukje wat je me toegestuurd had, dat het bijna eng was.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:59:46 #76
55709 Stereotomy
pi_80632782
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ah ok.

Ik vind het nogal een zwart-witte benadering. Ik kan goed plannen en denk alles vaak automatisch 10 stappen vooruit, maar ik vind het ook heel fijn om opties open te houden. Het hangt er maar net vanaf waar het om gaat.
Het is op zich niet zwart-wit he, maar een spectrum Je hebt bijvoorbeeld misschien:

I <-------- hier ben jij -------------------------------------------> E

Dat betekent niet dat je als een grijs muisje altijd ergens in een hoekje zit, maar dat je dan in groepen niet altijd het hoogste woord hebt. Of alleen veel praat bij goeie vrienden of familie. Het is altijd een spectrum met onderdelen van beide, maar een voorkeur voor één type.
pi_80632785
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:

Ah, dank je Ik dacht aan 'veroordelend' en ik had echt zoiets van
Maar dan klopt het wel een beetje inderdaad (sprak zij met een schuin oog op het 'to do' lijstje met keurig afgestreepte dingen van vandaag)
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef TAV74 het volgende:

Nah
Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen
pi_80632794
Ik heb mensen van hier al regelmatig gemeet maar toch voel ik me dan niet 100% op n gemak, op mn werk voel ik me prima en ben ik het drukste van iedereen (en daar heb ik zelfs in mn gesprekken eea over gehorod dat ik een beetje rustiger moest doen en niet zo snel dingen eruit moet flappen enzo ) Als ik mensen van fok meet ben ik meestal heul stil, rustig en verlegen
pi_80632829
ISFJ

33 1 88 44

eh.. is dit slecht??
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:02:20 #80
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80632871
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hier ook echt aangeleerd... gaat wel steeds beter.

Ik herkende zoveel in het stukje wat je me toegestuurd had, dat het bijna eng was.
Heb die resultaten destijds ook met mijn directeur gedeeld, die maakte er feilloos gebruik van. Gaf me veel ruimte en de meest onmogelijke brede opdrachten. Ik heb nog nooit zo goed gefunctioneerd volgens mij

Nu heb ik weer een fase waarin ik snel verveeld raak, maar die heb ik dus altijd...
pi_80632903
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb mensen van hier al regelmatig gemeet maar toch voel ik me dan niet 100% op n gemak, op mn werk voel ik me prima en ben ik het drukste van iedereen (en daar heb ik zelfs in mn gesprekken eea over gehorod dat ik een beetje rustiger moest doen en niet zo snel dingen eruit moet flappen enzo ) Als ik mensen van fok meet ben ik meestal heul stil, rustig en verlegen
Rustig: ja, Stil: een beetje, maar niet extreem... Verlegen... in het begin wel, maar dat was er na een uurtje grotendeels af

Ik wordt juist altijd hysterisch hyperactief in onbekende groepen
En daar kan ik zó van balen!
pi_80632907
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ISFJ

33 1 88 44

eh.. is dit slecht??
dat had ik ook n ik ahd ook maar een 1 voor sensing
pi_80632954
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Rustig: ja, Stil: een beetje, maar niet extreem... Verlegen... in het begin wel, maar dat was er na een uurtje grotendeels af

Ik wordt juist altijd hysterisch hyperactief in onbekende groepen
En daar kan ik zó van balen!
Op mn werk was het laatst zo erg dat mensen zeiden: je was zeker naar het toilet het was net zo lekker rustig of dat iemand best geirriteerd zei: Astrid, hou nu verdomme eens 5 minuten je mond
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:04:59 #84
55709 Stereotomy
pi_80632965
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, dank je Ik dacht aan 'veroordelend' en ik had echt zoiets van
Denk dat Judging/Perceiving het vaakst verkeerd geinterpreteerd wordt. Eigenlijk moet je het zo zien:

Judging: beslissingen makend. Situatie inschatten, en dan plan van aanpak maken. Niets aan het toeval overlatend.

Perceiving: lekker even de boel aankijken, kijken waar het schip strand, deuren en mogelijkheden openhouden

Verder spelen ze nog een rol in het aanwijzen van je dominante functie (bij mij Ni, introverted iNtuition), maar da's ingewikkeld en zal ik je niet mee vervelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 23-04-2010 14:12:11 ]
pi_80632971
quote:
ISFJ

33 1 88 44

eh.. is dit slecht??
Je bent Moeder Theresa
pi_80632979
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Same here!

Al gaan die groepen ook steeds beter, en zeker als er wat drank in zit
en op m'n werk begon ik ook als stil muisje
pi_80632990
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Op mn werk was het laatst zo erg dat mensen zeiden: je was zeker naar het toilet het was net zo lekker rustig of dat iemand best geirriteerd zei: Astrid, hou nu verdomme eens 5 minuten je mond
Ow, das ook vervelend om te horen

en ik had ook een 1 voor sensing, maar in mijn persoonsbeschrijving staat juist dat ik anderen goed aanvoel?
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:05:53 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80632993
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Nah
Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen
Komt vooral doordat ik wel eens vergeet dat niet iedereen aan een paar steekwoorden genoeg heeft....
pi_80632995
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Denk dat Judging/Perceiving het vaakst verkeerd geinterpreteerd wordt. Eigenlijk moet je het zo zien:

Judging: beslissingen makend. Situatie inschatten, en dan plan van aanpak maken. Niets aan het toeval overlatend.

Perceiving: lekker even de boel aankijken, kijken waar het schip strand, deuren en mogelijkheden openhouden

Verder spelen ze nog een rol in het aanwijzen van je dominante functie (bij mij Ne, extraverted iNtuition), maar da's ingewikkeld en zal ik je niet mee vervelen.
Waarom ben ik dan J .. Ik ben meer dan een P ..
pi_80633045
eindelijk thuis en aan de lunch, geen broodje maar een bord vol rucola, carpaccio, pijnboompitjes, parmezaanse kaas, zongedroogde tomaatjes, kappertjes en olijfolie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:08:06 #91
55709 Stereotomy
pi_80633087
quote:
ISFJ

33 1 88 44

eh.. is dit slecht??
Het is nooit slecht, iedereen heeft sterke en zwakke kanten, en iedereen uit zich ook anders daarin.

Introverte mensen kunnen soms extraverten lijken, maar als je ze echt kent dan weet je dat ze veel 'alleen tijd' nodig hebben om zichzelf op te laden om weer tussen de mensen te gaan staan. Acteurs en zangers zijn gek genoeg heel vaak introverte mensen, terwijl je ze als artiest vaak als extravert beschouwd.
pi_80633096
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Komt vooral doordat ik wel eens vergeet dat niet iedereen aan een paar steekwoorden genoeg heeft....
ow, op die manier Dat snap ik wel inderdaad.
Ik sla soms ook enorme stappen over in uitleg, omdat ik dat logisch vind.

ik dacht dat je met dingen in je leven bezig was en dan gewoon 'vergat' er anderen over te vertellen. op die manier meenemen

Ik heb TARA ook maar aan de test gezet, ben benieuwd
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:09:23 #93
55709 Stereotomy
pi_80633128
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:

[..]

Waarom ben ik dan J .. Ik ben meer dan een P ..
quote:
slightly J maar volgens die test he. Het is niet helemaal nauwkeurig uiteraard. Je bent iig niet getest als extremely expressed J.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:09:46 #94
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80633141
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is nooit slecht, iedereen heeft sterke en zwakke kanten, en iedereen uit zich ook anders daarin.

Introverte mensen kunnen soms extraverten lijken, maar als je ze echt kent dan weet je dat ze veel 'alleen tijd' nodig hebben om zichzelf op te laden om weer tussen de mensen te gaan staan. Acteurs en zangers zijn gek genoeg heel vaak introverte mensen, terwijl je ze als artiest vaak als extravert beschouwd.
Zo een ben ik ook. Ik zie er extravert uit (opvallende kleding), en praat vrij veel, maar ik heb dagen nodig om bij te komen van één avondje meeting. Ben dus duidelijk wèl een introvert.
pi_80633147
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef Stereotomy het volgende:

slightly J maar volgens die test he. Het is niet helemaal nauwkeurig uiteraard. Je bent iig niet getest als extremely expressed J.
dat zou er nog eens bij moeten komen ja
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:10:09 #96
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80633153
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ja klopt. Ik heb een hele grote bek maar ben enorm verlegen. Lijkt heel tegenstrijdig
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:10:17 #97
55709 Stereotomy
pi_80633158
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef freecell het volgende:

Ik heb TARA ook maar aan de test gezet, ben benieuwd
Extremely underweight.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:10:45 #98
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_80633171
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Extremely underweight.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:11:07 #99
55709 Stereotomy
pi_80633191
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ja klopt. Ik heb een hele grote bek maar ben enorm verlegen. Lijkt heel tegenstrijdig
Mja hier ook. Met name als je me een telefoon geeft.
pi_80633216
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Extremely underweight.

Maar wél sexy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')