Yorick. Slampit.quote:
Ik heb wel trek in een potje bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
Nou ik ga even pauze houden. Daarna heb ik wel zin in een potje knokken
een ouwe vriend van mij is zijn knokkel kwijt geraakt op een sleutelbeen van iemand andersquote:
Een?quote:
Ja dat is eigenlijk beter. Doen we dat..quote:
neem je knuppel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Maandagochtend 10 uur schuttenstraat 7 almelo!!
end hout meebrengen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:
Is leuk, knokkels kwijtrakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
een ouwe vriend van mij is zijn knokkel kwijt geraakt op een sleutelbeen van iemand anders
ALLE RELLERS VERZAMELENquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
STOEPEYquote:
Nee, wel een Nintendo 64quote:
Hoe lang al? Want iemand zegt dat hij na een half jaar al kapot gaat maar dat geloof ik dus niet.quote:
Twee jaar ofzo. En hij doet 't nog.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe lang al? Want iemand zegt dat hij na een half jaar al kapot gaat maar dat geloof ik dus niet.
Ik wil er een btw
Ooooh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Twee jaar ofzo. En hij doet 't nog.
Die is er ook nog, 99,- bij de Intertoysquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Als je er voorzichtig mee doet gaan dingen lang mee.
Ik heb nog een Playstation 2 uit 2001 of zo en die doet het nog perfect.
Oh, het is een begin. Dan is het goed.quote:
quote:
mijnes doet et ook nog goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Als je er voorzichtig mee doet gaan dingen lang mee.
Ik heb nog een Playstation 2 uit 2001 of zo en die doet het nog perfect.
Ik heb nog een gameboy die het prima doetquote:
ruilen voor een spongebobtostiijzerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb nog een gameboy die het prima doet
Zo'n grijze, met paarse knoppen
Je bent jaloers he.quote:
Geef aan mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan krijg je die bij mijn ouders ligtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ruilen voor een spongebobtostiijzer
nintendo 64 is de enige die ik nooit heb gehad en die wil ik nog wel een keer hebben voor de zelda reeksquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Ze zijn nog wel te krijgen.quote:
Nintendo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Waar gaat dit in kabouters naam over?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, het is een begin. Dan is het goed.
ik weet het zoek wel een keer op marktplaatsquote:
Elmoquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had eindelijk een hoer van de receptie aan de lijn. Het feit dat ik 4 uur en 15 minuten in de wacht heb gestaan is jammer dan, of ik het maandag nog een keer wil proberen. Blijkbaar is de hele salarisadministratie al naar huis![]()
Heb nu een mailadres waar ik met klachten heen kan
Game islands in Leeuwarden heeft er ook nog wel een paar liggen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het zoek wel een keer op marktplaats
ik heb hier nog een supernintendo staan
Bij ons in Emmen heb je Play It. Die hebben best veel 2dehands spelcomputersquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het zoek wel een keer op marktplaats
ik heb hier nog een supernintendo staan
Arme jijquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had eindelijk een hoer van de receptie aan de lijn. Het feit dat ik 4 uur en 15 minuten in de wacht heb gestaan is jammer dan, of ik het maandag nog een keer wil proberen. Blijkbaar is de hele salarisadministratie al naar huis![]()
SIR KUUKquote:
Flikker op met je /twitterquote:
Knokploeg!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Game islands in Leeuwarden heeft er ook nog wel een paar liggen.
oew okee als ik es daar in de buurt ben eens een keer kijken danquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons in Emmen heb je Play It. Die hebben best veel 2dehands spelcomputers
* Giertje pakt zijn knuppel alvastquote:
Nee, jij. Jij bent degene die twittert.quote:
Stoep, nu even nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, jij. Jij bent degene die twittert.
Je mag die van mij ook wel kopen, maar denk niet dat m;n broer daar blij van wordt aangezien hij ;m betaald heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
oew okee als ik es daar in de buurt ben eens een keer kijken dan
speelt ie er uberhaupt nog wel eens op dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die van mij ook wel kopen, maar denk niet dat m;n broer daar blij van wordt aangezien hij ;m betaald heeft
Lief doen enzo.quote:
Alsof wij jou hier vanmiddag willen hebben.quote:
Nee, ik wel somsquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
speelt ie er uberhaupt nog wel eens op dan?
ik wil em ook alleen maar hebben zodat ik zelda er voor kan halen en uitspelen dan hoef ik er nog maar een en dan ben ik klaar met die seriequote:
Juistem. Ik zal eens even de sfeer opkrikken hier.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind van wel, vooral nu jij er bent
Daarvoor zou je serieus een N64 kopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil em ook alleen maar hebben zodat ik zelda er voor kan halen en uitspelen dan hoef ik er nog maar een en dan ben ik klaar met die serie
Dat is de auto, die je nu opkriktquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Juistem. Ik zal eens even de sfeer opkrikken hier.
Hoe gaat het met jouuu?quote:
aangezien ik niemand ken van wie ik em kan lenen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor zou je serieus een N64 kopen?
Ah, ik dacht al, waarom werkt het nou niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de auto, die je nu opkriktJe moet dat ding er naast hebben waarop duidelijk staat: sfeer
jij spoort niet gastquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aangezien ik niemand ken van wie ik em kan lenen ja
zoveel kosten die dingen nou ook weer nietquote:
Ik heb trouwens voor economie een huis moeten uitzoeken waar ik later in ga wonen, en dat huis staat in bergambachtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, waarom werkt het nou niet?
Maar alsnog, een spelcomputer kopen om er slechts 1 spelletje er op te spelen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoveel kosten die dingen nou ook weer niet
wij moesten voor huishoudkunde een huis inrichten zonder dat er een budget voor was afgesproken ik had em ingericht voor 5 tonquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor economie een huis moeten uitzoeken waar ik later in ga wonen, en dat huis staat in bergambacht
wheheh nou en ik ben al jaren groot zelda liefhebberquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar alsnog, een spelcomputer kopen om er slechts 1 spelletje er op te spelen...
Boh. Welke straat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor economie een huis moeten uitzoeken waar ik later in ga wonen, en dat huis staat in bergambacht
Dat is ook niet slimquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij moesten voor huishoudkunde een huis inrichten zonder dat er een budget voor was afgesproken ik had em ingericht voor 5 ton
ik kreeg em terug met de mededeling van doe maar overnieuw
Toch blijft het raarquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh nou en ik ben al jaren groot zelda liefhebber
Van mij wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aangezien ik niemand ken van wie ik em kan lenen ja
mwah had et best mooi gedaan ik had zelfs een tv in de wc deur laten bouwenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet slim![]()
[..]
Toch blijft het raar
Huishoudkunde?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij moesten voor huishoudkunde een huis inrichten zonder dat er een budget voor was afgesproken ik had em ingericht voor 5 ton
ik kreeg em terug met de mededeling van doe maar overnieuw
zal je broer waarderenquote:
Je moet ook die van mijn moeder eten.quote:
ja ik heb voor de verzorgingskant gekozen dus kregen we huishoudkunde en kooklesquote:
De tomatensoep deed warm. Jouw moeder maakt koude tomatensoep?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je moet ook die van mijn moeder eten.
Pics van je moederquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je moet ook die van mijn moeder eten.
Oh. Nee, ik dacht dat.. laat maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tomatensoep deed warm. Jouw moeder maakt koude tomatensoep?
Ze volgt mijn voorbeeld, jewaits.quote:
Die gebruikt ;m toch niet.quote:
Het was te subtiel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:31 schreef Saaaaab het volgende:
verkapte kom-bij-mij-thuis-eten-poging: fail
Gelukkig heb ik nog een plan B.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het was te subtiel.
Of doelde je op iemand anders?
Natuurlijk niet, een flat bouw je ook niet zonder voorbereidingen. Dan stort ie in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Je bent niet geheel onvoorbereid.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een flat bouw je ook niet zonder voorbereidingen. Dan stort ie in.
Tenzij je talent hebt. Zie Bob de Bouwer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een flat bouw je ook niet zonder voorbereidingen. Dan stort ie in.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over 20 jaar woon ik hier http://www.funda.nl/koop/(...)42-benedenberg-26-c/
Net aan geen glimlach.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bavianenkont.
[ afbeelding ]
Matig naat, ik had van jou als miljonair meer verwachtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over 20 jaar woon ik hier http://www.funda.nl/koop/(...)42-benedenberg-26-c/
Wat voor baan heb je dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik verdien rond de 80k per jaar, dus dit is nog een koopje
Oke. Dat wil ik wel proberen. Maar wat is de oorzaak?quote:
Jij bent heul niet 50!quote:
Niks. Ik heb geen slecht humeur. Ik hoopte alleen dat als ik ja zou zeggen, dat zou betekenen dat je me op zou vrolijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oke. Dat wil ik wel proberen. Maar wat is de oorzaak?
Thee is lekker.quote:
Maar je zit nog op school.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
econometristtop 5 best betaalde banen
Nietquote:
Maar je kwam al wat.. minder vrolijk overquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niks. Ik heb geen slecht humeur. Ik hoopte alleen dat als ik ja zou zeggen, dat zou betekenen dat je me op zou vrolijken.
whoehoe eindelijk schot in de zaakquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeej kantoor heeft mij gebeld.
Ze dachten dat ze het snapten en toen ging ik alles vertellen en nu snappen ze het op het kantoor ook niet meer![]()
Schijnt dat bijna iedereen gezeik met zn salaris heeft maar ik ben een extreem gevalI feel special now
Misschien vandaag nog en anders begin volgende week hoor ik meer.
ik heb em effe uitgeleend ik speel toch meer op mijn ps3quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Same here, al staat ie flink stof te happen.
Dat is mijn manier van FOK!ken. Sorry dat jij hier slachtoffer van moest zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar je kwam al wat.. minder vrolijk overop mij
enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nietquote:
I feel special nowquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeej kantoor heeft mij gebeld.
Ze dachten dat ze het snapten en toen ging ik alles vertellen en nu snappen ze het op het kantoor ook niet meer![]()
Schijnt dat bijna iedereen gezeik met zn salaris heeft maar ik ben een extreem gevalI feel special now
Misschien vandaag nog en anders begin volgende week hoor ik meer.
Ja.quote:
Okequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef Stoeprand het volgende:
Je mag me trouwens nog steeds opvrolijken.
Mooizoquote:
Het zal voor jou geen uitdaging zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OkeIk moet nog wel even bedenken hoe.
Toch wel een beetje, mijn genitale apenkontgrap bracht niks teweegquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het zal voor jou geen uitdaging zijn.
Hihi
Ja maar kom op. Waarom dacht je dat je iemand blij zou maken met apenkonten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Toch wel een beetje, mijn genitale apenkontgrap bracht niks teweeg
Weet ik niet.quote:
LIEVERDquote:
Nou ehm.. nee. Oke. Ik gooi het over een andere boeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Waarom dacht je dat je iemand blij zou maken met apenkonten?
quote:
Juistquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
I feel special now![]()
![]()
Ben er maar blij meeWel goed dat er een beetje beweging in komt.
Waarom?quote:
Op het puntje van mijn stoel wacht ik op een nieuwe poging van jou.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou ehm.. nee. Oke. Ik gooi het over een andere boeg.
Ik vond het best een goede poging met die konten. Het kwam in de buurt in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Waarom dacht je dat je iemand blij zou maken met apenkonten?
Met mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Juist![]()
![]()
![]()
En straks ga ik lekker zwitsalbadderen
Je vrolijkt mij op met andere konten. Huhuhuaahaha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vond het best een goede poging met die konten. Het kwam in de buurt in ieder geval.
Neuk ja. Maar er gaat niks boven Living Dead Girl.quote:
Mijn zusje heeft wel een zebra-broekje gighighihihihquote:
Oeh, Rob Zombie is jeugdsentiment van...drie jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Neuk ja. Maar er gaat niks boven Living Dead Girl.
Leen het.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft wel een zebra-broekje gighighihihih
Ik geloof het nietquote:
quote:
quote:
En dus NIET blauwpaarsquote:
Wat zou ik daar graag mijn tanden en klauwen eens in willen zetten.quote:
You go girlquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat zou ik daar graag mijn tanden en klauwen eens in willen zetten.
Rawr, go get 'em tiger.
Zebra satequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat zou ik daar graag mijn tanden en klauwen eens in willen zetten.
Rawr, go get 'em tiger.
Oeh een lekker volle kontquote:
Het kreeg me hard, om één of andere reden.quote:
Niks zo opwindend als een mooi zebrakont stoepquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het kreeg me hard, om één of andere reden.
Precies. Godverdomme zeg, effe fappen hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niks zo opwindend als een mooi zebrakont stoep
niks bijzonders zover ik weetquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Xaryna het volgende:
Ik was aan het FoK!-browsen en ik kwam dit topic tegen. Wat gebeurt hier?
Is er misschien een dierentuin met webcam? Heb wel zin om te cammen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Precies. Godverdomme zeg, effe fappen hoor.
Volgens mij gebeuren er hier vreemde dingenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er hier vreemde dingen
Voor mij over twee uurtjesquote:
nou moest ik toch lachenquote:
quote:
ik heb hier al zoveel voorbij zien komen dat ik nergens meer van op kijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er hier vreemde dingen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep wat deed jij net tussen Ix haar benen
Wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Stoep zat net heel vaak tussen mn benen
zondag lekker in amsterdamquote:
kan je et soms niet goed met je ouders vinden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Xaryna het volgende:
Kutweekend, moet weer naar mijn ouders toe.
DW en ik gingen zwitsalbadderen samenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW en ik gingen zwitsalbadderen samen![]()
En we hadden de paarse walvis genaamd stoep in bad gedaan. Die waren we de hele tijd kwijt, vonden we terug tussen DW dr benen
Waarom is een walvis naar mij vernoemd?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En we hadden de paarse walvis genaamd stoep in bad gedaan. Die waren we de hele tijd kwijt, vonden we terug tussen DW dr benen
[..]
Zal ik je ermee insmeren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed idee ff noteren, Zwitsal in NL kopen.
[..]
Omdat die paars is en paars isquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom is een walvis naar mij vernoemd?
Oké. Hihihi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die paars is en paars isen jij ook
![]()
En nu gaan we de stad in
stad zequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die paars is en paars isen jij ook
![]()
En nu gaan we de stad in
Neequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je et soms niet goed met je ouders vinden?
oow dat is niet zo best dan dat je er heen moetquote:
Ik moet eigenlijk om de week, anders begint mijn moeder te pruillippen en tranen eruit te persen, maar ik probeer te minderen. Als het aan haar lag woonde ik nog thuis zodat ze mij goed kan controleren en precies kan vertellen wat ik moet doen, hoe ik het moet doen en wanneer ik het moet doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat is niet zo best dan dat je er heen moet
ik kan me daar niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd
Valt mee toch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef Xaryna het volgende:
Wat een afzetters, zeg
2 nieuwe binnenbanden: 11.90 totaal.
Arbeidsloon: 27,50
Totaal: 39,40.
enig kind?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk om de week, anders begint mijn moeder te pruillippen en tranen eruit te persen, maar ik probeer te minderen. Als het aan haar lag woonde ik nog thuis zodat ze mij goed kan controleren en precies kan vertellen wat ik moet doen, hoe ik het moet doen en wanneer ik het moet doen.
Bij mijn eigen fietsenmaker ben je 30 euro kwijt voor een complete onderhoudsbeurt (excl eventueel materiaal). Maar die zit hier te ver weg. Ik had geen andere keus.quote:
Jep. Ze hebben wel een kat.quote:
lolzquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ben je als je een dode neger neukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Wat ben je als je een dode neger neukt?ik wist ehmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en waarom per see een dode? Jij bent trouwens een negrofiel, als dat dode weg wordt gehaald
![]()
Necrofiel --> negrofiel. Zo moeilijk is hij niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wist ehmen waarom per see een dode? Jij bent trouwens een negrofiel, als dat dode weg wordt gehaald
Ja, maar waarom per see een dodequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Necrofiel --> negrofiel. Zo moeilijk is hij niet.
Zoek de defenitie van necrofiel maar eens opquote:
Je kunt het ook zelf doen hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij mijn eigen fietsenmaker ben je 30 euro kwijt voor een complete onderhoudsbeurt (excl eventueel materiaal). Maar die zit hier te ver weg. Ik had geen andere keus.
Bovendien hebben ze er maar 3 uur over gedaan, tenminste, wel minder volgens mij. Ik denk dat het met een uur ruim genoeg tijd was om dit te doen. Ik wil ook wel 30 euro per uur verdienen!
[..]
Jep. Ze hebben wel een kat.
Wat ben je als je een dode neger neukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
te flauw maar ik moest lachen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
voor mijn fiets heb ik mijn pa voor die fixt allesquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij mijn eigen fietsenmaker ben je 30 euro kwijt voor een complete onderhoudsbeurt (excl eventueel materiaal). Maar die zit hier te ver weg. Ik had geen andere keus.
Bovendien hebben ze er maar 3 uur over gedaan, tenminste, wel minder volgens mij. Ik denk dat het met een uur ruim genoeg tijd was om dit te doen. Ik wil ook wel 30 euro per uur verdienen!
[..]
Jep. Ze hebben wel een kat.
Wat ben je als je een dode neger neukt?Nu loop je de draak te steken met necrofielen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ergh
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Vraag maar aan DW hoe ik daarover denk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Nu loop je de draak te steken met necrofielen.
Ergh
Als het nog geen etmaal dood is, steek jij je pik er nog wel in?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan DW hoe ik daarover denk.
buikpijn van de honger?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vraag me af of ik nou honger heb, of buikpijn.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het nog geen etmaal dood is, steek jij je pik er nog wel in?
Ik niet hoorquote:
vrouwen en techniekquote:
Wattekanker.quote:
GET YOUR FUCKING HANDS IN THE FUCKING AIRquote:
Wie noem jij luiquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
Weekend![]()
tot morgen ochtend half 8![]()
Hoi Lui
Owkquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iedereen die zich aangesproken voelt
Ik hoop positief. Want ik heb een hekel aan necrofiel bashers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan DW hoe ik daarover denk.
nou nee voel me daar niet echt toe geroepenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee voel me daar niet echt toe geroepen
Alsof jij een levend meisje kan krijgenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alsof jij een levend meisje kan krijgen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ontbijt op bed nodig?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
en ben je nog naar school geweest?quote:
Oei. Nu kan ik geen grapjes meer maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had naatje geraakt als ik nog 12 was.
hoe?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had naatje geraakt als ik nog 12 was.
Hoe wil je je eitje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Met een baksteen.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje?
Gekookt, gebakken?Oh, daar had ik nooit opgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje?
Gekookt, gebakken?Gekookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |