quote:
Vrijwel alles waar letters in staan ja...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
En Tombo; ik lees dat je alles leest? Ahaa
En ik zou graag iets van Bram Ladage bestellen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrijwel alles waar letters in staan ja...
Vroeger helemaal, las ik naast mijn eigen bibliotheekboeken ook die van mn moeder
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik snap nu die rode oortjes-verhalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op een schooldisco van de basisschool wel eens zitten lezenquote:Ik lees ook enorm veel, als iemand een stapel boeken of tijdschriften weg wilt doen ga ik overal nog wel doorheen. Ook bij de bieb haal ik de meest vage afgeschreven boeken
(laatste dag voor de grote vakantie, en ik moest nog maar 15 blz...
)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat wil je bezorgd hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo, spreek ik met de bezorgservice?
Oh sorry, dat bedoelde ik ook nietquote:
quote:
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ehm, ja bezorging, heel graag een groot patat oorlog en een groentenkroket
Vroegah hadden ze die heerlijke Pio broodjes, nu zijn het gewoon zachte pistolets geworden
Maar Ladage
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een foto van mij (jaar of 11), heel dichtbij genomen, met flits. Ik zat met mijn neus in een boek en was zeer verbaasd toen ik die foto later onder ogen kreeg. Niks van gemerkt dat die genomen werd.![]()
Whoehoe, ik had precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een foto van mij (jaar of 11), heel dichtbij genomen, met flits. Ik zat met mijn neus in een boek en was zeer verbaasd toen ik die foto later onder ogen kreeg. Niks van gemerkt dat die genomen werd.![]()
In groep 7 had ik alle leesboeken van school al uit (snelle werkjes maker en snelle lezer). Toen ben ik mijn eigen leesboeken maar mee gaan nemen.
Grapje hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat bedoelde ik ook nietIk bedoelde gewoon als reactie op "ik lees echt alles"
oeh, +50quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ehm, ja bezorging, heel graag een groot patat oorlog en een groentenkroket
Vroegah hadden ze die heerlijke Pio broodjes, nu zijn het gewoon zachte pistolets geworden
Maar Ladage
Oh nou mijn collega en ik willen graag frikandel speciaal en een milkshake aardbei 2xquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoor
Collega? Hoe oud? Man/vrouw?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou mijn collega en ik willen graag frikandel speciaal en een milkshake aardbei 2x
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoor
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
En daar krijg jij al +14 van?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM jij ook je adres en wat je wil hebben maar even
Morgen je verjaardag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Hoooooooi![]()
Ik ben lekker vrijHelaas moet ik grote schoonmaak houden voor morgen alvast
![]()
Maar zo wel even lekker in het zonnetje ergens lunchen, whoei!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Hoooooooi![]()
Ik ben lekker vrijHelaas moet ik grote schoonmaak houden voor morgen alvast
![]()
Maar zo wel even lekker in het zonnetje ergens lunchen, whoei!
Ik dacht alquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee van de bezorgmogelijkheid krijg ik er +14 van, dan zie ik flitsende +mannen voor me, die komen ober-en![]()
En de mogelijkheid om álles te laten bestellen.
Ja
Ja, dus ben al druk met van alles en nog watquote:
Krijg je veel visite?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dus ben al druk met van alles en nog wat![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al
+12 voor de supermarkt-jongen en +14 voor eten...
Man/39 jrquote:
Nee, dat valt mee! Zondag komt familie, dus zaterdag alleen vrienden. Maar daarvan heeft ongeveer de helft afgezegdquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Dirkh het volgende:
Zou er iemand hier kunnen komen waaien met een palmblad? Het is heet in de zon.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee! Zondag komt familie, dus zaterdag alleen vrienden. Maar daarvan heeft ongeveer de helft afgezegdMaar nog wel een leuk groepje over gelukkig
![]()
quote:
Maareehhh en ik dan??quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry ,ik bezorg niet bij jou
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie niets geels, dus ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Dirkh het volgende:
Zou er iemand hier kunnen komen waaien met een palmblad? Het is heet in de zon.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga voor maandag maar een cheesecake maken naar het recept van Greys
En de 15e is je partijtje natuurlijk nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee! Zondag komt familie, dus zaterdag alleen vrienden. Maar daarvan heeft ongeveer de helft afgezegdMaar nog wel een leuk groepje over gelukkig
![]()
Het is windstil, ze zon brandt... ja het is lekker warm. Ben nu ff binnen gaan zitten, cool downquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
Lunssze Goodbye
[..]
Zie, ik zag je al liggen met je Speedobillen, is het lekker warm?![]()
[..]
Maar hier mag ik straks treinbaanbouwen met een jochie van 3quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waaien met een palmblad is ook werken en bijzonder lucratief
Wat zijn Speedobillen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
Zie, ik zag je al liggen met je Speedobillen, is het lekker warm?![]()
Ow... Maar ik zie heul geen billenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij google kreeg ik toen deze foto
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou zo raar, waarom zou je in de winter in je zwembroek naar buiten gaan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij google kreeg ik toen deze foto
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Tombola als ik ook maar IETS kom bezorgen dan heb ik 'dat' waar jij omvraagt gewoon bij he. Dat draag ik altijd met me mee
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan PM ik die reactie ook nog even aan je
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Mr. Ml-etje er niet zo uit ziet?![]()
Nou de mijne wel hoor
Vanmorgen niet neequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben heul blij dat IK vanmorgen geen foto's heb gepm'd
quote:
Ik heb jou volgens mij nog nooit foto's gemaild heurquote:
Oh nee?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog nooit foto's gemaild heur
Nee?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh.
Eens moet de eerste keer zijn hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oh bedoel je datquote:
Vanmiddag toch zelfs?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dit weekend toch? We krijgen toch wel pics?
Dat moet je zelf weten, maar de kans is groot dat mijn vader opendoet dus...give it some thought.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wil jij thuisbezorgd krijgen door mij
PM mag ook hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
*zucht
Ze zijn hier weer aan 't etteren denk dat ik zo eens naar huis ga.
Oh en foto's ja dat hangt ervanaf hé
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, maar de kans is groot dat mijn vader opendoet dus...give it some thought.
quote:
Als jullie ze nou allebei naar mij sturen, stuur ik ze wel door (of hier plaatsen)quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vetik morgen ook! Als jij mij een foto stuurt, stuur ik er jou een.
Heuj! Kliekje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jullie ze nou allebei naar mij sturen, stuur ik ze wel door (of hier plaatsen)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj! Kliekje!
Mits kort en pittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk!quote:
Hihi ja dat bedacht ik me deze week al dat we tegelijk gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jullie ze nou allebei naar mij sturen, stuur ik ze wel door (of hier plaatsen)
Je maakt er wel werk van héquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef Dirkh het volgende:Ik zit even alle liedjes te beluisteren/bekijken voor morgen
Echt, dit meisje heeft een probleem. Ik weet nog niet wat, maar alles is ongeveer fout aan dit clipje.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef Dirkh het volgende:Ik zit even alle liedjes te beluisteren/bekijken voor morgen
Echt, dit meisje heeft een probleem. Ik weet nog niet wat, maar alles is ongeveer fout aan dit clipje.
Kun jij meer doen dan dom kijken dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zal toch wel ff moeten. Ik wil morgen iets meer doen dan alleen maar dom kijken.
Ik ga m vanavond thuis kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een clip, 3 minuten in de camera kijken met een geknepen traantje![]()
Ja, en een pijpmondje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een clip, 3 minuten in de camera kijken met een geknepen traantje![]()
quote:
Als ik heel erg mijn best doe, dan zie je een frons en meestal denken mensen dan: He, dat is een keer wat anders dan een domme blik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun jij meer doen dan dom kijken dan?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik heel erg mijn best doe, dan zie je een frons en meestal denken mensen dan: He, dat is een keer wat anders dan een domme blik.
Maar daar heb je het dan ook wel mee gehad hoor.
Ga jij dat de 15e voor mij doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik heel erg mijn best doe, dan zie je een frons en meestal denken mensen dan: He, dat is een keer wat anders dan een domme blik.
Maar daar heb je het dan ook wel mee gehad hoor.
Ik heb nog een doos liggen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als je hem eenmaal ziet begrijp je ook meteen Dirk z'n commentaar![]()
Ik denk dat ik straks nog even een doos Toffifee ga scoren, zo voor het EksFektorDoellooskijkenAvondje
Hahaha, echt mannen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en een pijpmondje.En ik heb net even gekeken hoe haar liveoptreden was, en het klopt, die heeft door wat simpel pijpwerk hier en daar haar plekje genomen. Ze is trouwens een held in Letland als ik haar CV moet geloven.
Nou, we zien het morgen wel.
+2
quote:
Jij hebt haar nog niet live gehoord he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hahaha, echt mannen.
"Wat een hoer, kijk hoe dom ze kijkt, ze kan nog niet tot 3 tellen, baas lief aangekeken en een beurt gegeven en nu staat ze daar.......................+2"
Grillsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja wat waren die chippies van gister? Grizzlies? Rizzles? Chiggles? What what?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt haar nog niet live gehoord he?
quote:
quote:
Ja maar dan had je heel misschien tot dezelfde conclusie gekomen als ik, die is niet geselecteerd op haar zangtalent.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit even alle liedjes te beluisteren/bekijken voor morgen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar dan had je heel misschien tot dezelfde conclusie gekomen als ik, die is niet geselecteerd op haar zangtalent.
Mannen, ha! Die verdiepen zich tenminste in dit fenomeen. Interesse in de mens!
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Ik zet ook echt vraagtekens bij dat "What for...", is dat nou echt goed Engels?
Ook goed en zonnig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu JJH![]()
Goed en zonnig, en bij JJH?
Catje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Zo, even wat gegrild in het zonnetje.![]()
Maar het windje is toch wel wat fris als je in korte broek en topje ligt te baden.
Het is ook net te koud om hier de deur open te houden. In de zon in het heerlijk, maar de lucht zelf is fris.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Zo, even wat gegrild in het zonnetje.![]()
Maar het windje is toch wel wat fris als je in korte broek en topje ligt te baden.
Ik zit nu binnen met lange broek en fleece trui.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook net te koud om hier de deur open te houden. In de zon in het heerlijk, maar de lucht zelf is fris.
Ja windstilquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef JJH het volgende:
Koud?
Het is hier zo goed als windstil en echt lekker op temperatuur hoor!
Ciao Tomboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het magquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Ik zet ook echt vraagtekens bij dat "What for...", is dat nou echt goed Engels?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Tombo!
Hmm... vandaag dus mail dat onze vakantie geboekt was. We hebben nog geen boekingsbevestiging ontvangen maar de accomodaties zijn wel geregeld. Zoals ik het nu zie zouden we best naar IJsland kunnen, maar mijn vriendin ziet het toch niet zitten.
Stuur ik haar een mail met de laatste info van het reisburo (morgen komen we bij elkaar, konden we het er mooi rustig over hebben en eventueel nog onfo op internet opzoeken), gaat ze me meteen bellen terwijl ze nog op het werk zit. En het verhaal is wel duidelijk, die wil niet.Was ik al bang voor, die is wat voorzichtiger aangelegd dan ik.
Balen! Ik ga haar die vakantie natuurlijk niet door de strot duwen en als je voorpret overheerst wordt door angst is dat gewoon niet leuk, maar zo'n reis alleen is ook niet wat ik wilde. Ik heb al gedoe gehad met mijn vakantiedagen omdat ik me aan haar moet aanpassen. Moeten we nu nog kijken of we iets anders kunnen vinden. In het hoogseizoen. En ik moet nog kijken in hoeverre we vastzitten aan deze reis.
To top it off... mijn ouders en broer+gezin willen een familievakantie doen in het voorseizoen. Naar Portugal of omstreken, Haske leuk, maar de enige week dat ze kunnen is precies de week dat ik absoluut niet kan.
Als het zo doorgaat ga ik dit jaar weer niet op vakantie.
*baalt*Ik ben er nog evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb je koeien gestuurd om je te troosten
Wanneer zou je op vakantie gaan dan? Kunnen jullie niet dan met je ouders+ broer?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Je snapt toch wel dat dat gewoon betekent dat we de Rotterdam-meet in 2 weken doen? dus bij iedereen minstens 2 nachtjes willen blijven slapen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Ow Cat
Ik snap dat je voor nu ff gigantisch baalt!
Maar er komt vast een oplossing
Nou, dat zit niet mee zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:47 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:Updeet!
![]()
Vriendin belde net terug, dooske dat ze is.Waar zij dus bang voor was, was dat we naar onze reis én naar ons geld konden fluiten als de vulkaan ploft net voor we weggaan. Maar dat is natuurlijk ondervangen in het calamiteitenfonds! Niet dat ze die vraag aan me stelt, had ik haar meteen al uit de droom die nachtmerrie kunnen helpen.
En zij had nu ook zoiets van 'risico loop je overal' dus we GAAN!![]()
Ik was net bezig met een topic voor WGR, heb ik meteen weggeklikt.
Er zit in ieder geval wel een compensatieverplichting in voor de aanbieder als de geplande reis niet door kn gaan. Een onbereikbaar vliegveld waardoor je niet op je bestemming kunt komen past daar wel in. Juli is nog ver weg, kan van alles gebeuren. Of juist niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ah toch nog goeie afloop.
Al zitten er aan dat garantiefonds ook haken en ogen hoor. Er moet dan volgens mij wel een negatief reisadvies zijn. En dat was er volgens mij nu ook niet voor IJsland, dus als dat ding nog een keer ploft ook niet zo snel denk ik. Wat ik begreep hadden ze er daar zelf het minste last van
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:Updeet!
![]()
Vriendin belde net terug, dooske dat ze is.Waar zij dus bang voor was, was dat we naar onze reis én naar ons geld konden fluiten als de vulkaan ploft net voor we weggaan. Maar dat is natuurlijk ondervangen in het calamiteitenfonds! Niet dat ze die vraag aan me stelt, had ik haar meteen al uit de droom die nachtmerrie kunnen helpen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Updeet!
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef JJH het volgende:
Ik heb zelf al plannen voor noord-Noorwegen btw.
Maar op zich is het weer lief.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even weer de Duitse inzending te bekijken, ik dacht dat het wel weer meeviel allemaal na een tijdje, maar god zeg![]()
Lávv, oh lavvv
Goffer, nu word ik dus zenuwachtig, want ik moet alles nog doornemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zal toch wel ff moeten. Ik wil morgen iets meer doen dan alleen maar dom kijken.
En dat terwijl ik gewoon alleen maar mooi hoef zitten wezen en vol bewondering naar jouw interviewtalent kan luisteren. En dan vol verwachting afwachtend op de antwoorden en die dan opnemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer, nu word ik dus zenuwachtig, want ik moet alles nog doornemen
Omdat uitgerekend degenen van wie ik de clip al uit mijn hoofd ken niet komen morgen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat terwijl ik gewoon alleen maar mooi hoef zitten wezen en vol bewondering naar jouw interviewtalent kan luisteren. En dan vol verwachting afwachtend op de antwoorden en die dan opnemen.
Leuk!
Kom hier maar op de bank zitten, snaai genoeg in huis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben aan het nadenken of ik zo nog naar de winkel ga voor een doosje Toffifee en chipjes, of laat ik de boel de boel en ga ik lekker douchen en hup ik dan met een kop koffie op de bank. Heb weinig zin om nog de deur uit te moeten, maar ik vrees dat straks iedereen tijdens EksFektor met lekkers voorbij komt hier, dus dan heb ik compensatie
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom hier maar op de bank zitten, snaai genoeg in huis.
Ja natuurlijk, gezellig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik dan tussen jou en Paddo in zitten
Baby? BABY?quote:
quote:
Je bent zeker naar de winkel gerend om maar zelf te halen he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik dan tussen jou en Paddo in zitten
Als ze slim is koopt ze een jaarvoorraad. Dat ze nooit meer met dat duivelse dilemma zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Je bent zeker naar de winkel gerend om maar zelf te halen he?
Jij maakt vrienden zo Cat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze slim is koopt ze een jaarvoorraad. Dat ze nooit meer met dat duivelse dilemma zit.
Dat hoor ik vaker.quote:
Provinciaaltjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Dirk:
Adres station Zaandam: Provincialeweg 25
Adres Inntel hotel: Provincialeweg 102
Kortom, ik denk dat we er wel op tijd zijn, MissBliss en ik![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Dirk:
Adres station Zaandam: Provincialeweg 25
Adres Inntel hotel: Provincialeweg 102
Kortom, ik denk dat we er wel op tijd zijn, MissBliss en ik![]()
Ik ook van jou.quote:
En er is werkelijk geen hond die het gaat volgen hequote:
Ja, letterlijkquote:
Jaquote:
Dat laatste is dan wel weer erg leuk voor de organisatie van EICquote:Veel fans uit het buitenland zullen naar Nederland komen voor Eurovision in Concert 2010. Het concert wordt ook bijgewoond door de heer Ola Sand, de uitvoerend producent van het komende songfestival Oslo. Hij zal de 'generale repetitie' in de Lexion Venue in Westzaan bijwonen.
Journalisten komen vaak toch maar weinig in beeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, letterlijk
[..]
Ja
Ik ga vanavond ipv X-factor kijken mijn huiswerk maar eens doen
En ik voel me momenteel echt als een vaatdoek (zo zie ik er uit ook) dus ik hoop dat dat morgen beter is.
Anders ga ik in elk geval heel erg de camera van MissBliss ontwijken
Vragen topic? Ik kom in dit forum niet verder dan de SC. Big surprise there.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En er is werkelijk geen hond die het gaat volgen he![]()
Vragen topic was ook al zo'n stormlooptopic
You go Greys! Komt vast goed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, letterlijk
[..]
Ja
En ik voel me momenteel echt als een vaatdoek (zo zie ik er uit ook) dus ik hoop dat dat morgen beter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maak je niet druk joh, we gaan geen diepte-interviews doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, letterlijk
[..]
Ja
En dat ga je de kandidaten ook zo teruggeven? Op jouw welbekende subtiele manier?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, we gaan geen diepte-interviews doen.
Ik heb de liedjes ook allemaal een keer beluisterd, daar een of twee woordjes over geschreven als Kutlied, waardeloos, vals, mooi etc.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel verstandig om mij daar idd buiten te houden.
Nee natuurlijk niet, ik negeer ze gewoon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat ga je de kandidaten ook zo teruggeven? Op jouw welbekende subtiele manier?
Waar is een live stream!? Dit wil ik zien.
Ja dat eerste snap ik en ben ik ook heel blij mee!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Journalisten komen vaak toch maar weinig in beeld, het gaat om de kandidaten
, niet om jou
![]()
.
(Al is een foto met Sieneke wel een must).
Verstandig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]Heel verstandig om mij daar idd buiten te houden.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vragen topic? Ik kom in dit forum niet verder dan de SC. Big surprise there.![]()
Dat doe ik toch nu!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision IC persdag - welke vraag stel jij en aan wie?
![]()
VEINS dan tenminste interesse!
Wat passen wij toch goed bij elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Je bent zeker naar de winkel gerend om maar zelf te halen he?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer erg leuk voor de organisatie van EIC
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat ik toch jouw kant op moet komen
Als jij je orgasme ook zo veinst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Greys! TWEE (ja, twee!) vragen! Eurovision IC persdag - welke vraag stel jij en aan wie?
Zeg nu nog eens dat ik geen interesse kan veinzen.
Voor jou een vraag....quote:
CENSUUUR!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Muis!
Hoe weet je dat, van Albanië?
Cat, merrrrrci!
Ik vrees dat vraag 1 het niet gaat halen... maar die andere wellicht wel
Goed heaquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Muis!
Hoe weet je dat, van Albanië?
Cat, merrrrrci!
Ik vrees dat vraag 1 het niet gaat halen... maar die andere wellicht wel
Jawel hoor. Hier staat hij. -> ?quote:
Je gaat weg?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hier staat hij. -> ?![]()
En ik heb NOG een vraag gesteld!![]()
Nu echt weg.
Oh ik wist niet dat je dat ook allemaal had gelezenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hea![]()
Stond in dat mooie overzichtje van Dirkh!
Hoef je niet zo verbaasd te doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je dat ook allemaal had gelezen
En het overzicht is eigenlijk niet helemaal correct.quote:
Iedereen leest mijn posts.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je dat ook allemaal had gelezen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En het overzicht is eigenlijk niet helemaal correct.
Er staat dat 0 jaren dat ze niet in de finale zitten, maar dat klopt niet. Ik bedoelde daarmee dat als ze vorig jaar niet in de finale stonden, hoeveel jaren dat dan al zo is.
Voor Albanie geldt dat ze in 2006 en 2007 niet in de finale zijn gekomen, daarna dus twee keer wel.
Dat is een mooi gebouw he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Nou Dirkh, we hoeven niet bang te zijn dat we voorbij het hotel rijden morgen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Zullen we klompen voor d'r kopen?
Iets typisch Nederlands?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekken jullie morgen ook nog iets typisch Nederlands aan?
Nou dan ben IK vast dom, want ik wist het tot net toe namelijk niet hoor, dat dát Inntel Zaandam isquote:
Ik had nu wel een FOK! shirt willen hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekken jullie morgen ook nog iets typisch Nederlands aan?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Verder ga ik maar gewoon in een enorm onopvallend kloffie
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik neem een lekker koud biertje! Plop!
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lange vrouwen vallen altijd op![]()
Ja een FOK! shirtje was wel leuk geweest
Gewoon Amstel biertje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PROOST!![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maareh, welk kratje?
En Winnie tha Pooh? Ik ruik een kerst-pasen-pinksteren-cadeau, zit ik goed?
Ik heb persoonlijk nog weinig echte voordelen kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jadie lengte heeft zijn voor en nadelen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon Amstel biertje.Nee, ik heb er geen een. Paddo wel
So not sekseh
Pff kan je er zo n hoop vertellenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog weinig echte voordelen kunnen ontdekken
quote:
Why?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk nog weinig echte voordelen kunnen ontdekken
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die is bij de stomerij, want ik wilde liever een waterorgel.
Op 1 of andere manier denk ik dat je op je ava lijktquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Yesss, ik ga het ook verven! Goudbruin, het is nu donkerblond.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Ml, was jij nou al naar de kapper geweest?
Heb nog niet alles gelezen hier van vandaag!
Nee, ik ben donkerblond en heel snoezigquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier denk ik dat je op je ava lijkt
Dus dacht echt blond
Dat wit blonde dat je nu ziet is ook mooooi.
En? En? En?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik ben donkerblond en heel snoezigGreys is mijn getuige!
Ja, en is het kort, ben je tevreden etc.quote:
Check!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik ben donkerblond en heel snoezigGreys is mijn getuige!
Welke verspreking zal ze dit keer maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Wendy's haar zit wel leuk
Zo daar mag ze het mee doen
Ben net thuisquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En? En? En?
Hoe is het geworden?
Heb je al een foto geplaatst ergens?
Ben je zelf tevreden?
Hoe kort is het?
/kruisverhoor
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en is het kort, ben je tevreden etc.
Dat ík je moet aanzetten tot wijvenpraat is toch wel het toppunt!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welke verspreking zal ze dit keer maken?
Doe eens een plaatje van hoe het er ongeveer uit ziet dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben net thuisen het is koooohoort
Wilde eigk de afspraak gister afzeggenmet al dat gedoe@work maar ben toch maar gegaan
Heb geen foto geplaatst en wij vinden het beide leuk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
Gordon gaat op vals vanavond, dat kan je zien.
Ja, ik doe meequote:
Maak strax wel even een make-uplozequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van hoe het er ongeveer uit ziet dan?
Van een BN-er ofzo?
Fijn dat je tevreden bent!
quote:
Ikke wille zien! Inspiratie opdoenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak strax wel even een make-uplozefoto dat heb ik er al afgehaald
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Z'n haar ziet er wel mooi uit, maar ja. Ik ben geen Donyfan.
Dony is wel leuk, maar echt een geweldige zanger vind ik hem niet iig.quote:
Ik ook niet, z'n stem is zo weinig interessant en ik heb niet het idee dat ie veel verschillends kan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Z'n haar ziet er wel mooi uit, maar ja. Ik ben geen Donyfan.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, z'n stem is zo weinig interessant en ik heb niet het idee dat ie veel verschillends kan.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
Oooh, dus het is niet een nummer van Dony, maar van een hele bekende groep. Nou zeg, bedankt Erik dat je het ff zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |