quote:
Vrijwel alles waar letters in staan ja...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
En Tombo; ik lees dat je alles leest? Ahaa
En ik zou graag iets van Bram Ladage bestellen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrijwel alles waar letters in staan ja...
Vroeger helemaal, las ik naast mijn eigen bibliotheekboeken ook die van mn moeder
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik snap nu die rode oortjes-verhalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op een schooldisco van de basisschool wel eens zitten lezenquote:Ik lees ook enorm veel, als iemand een stapel boeken of tijdschriften weg wilt doen ga ik overal nog wel doorheen. Ook bij de bieb haal ik de meest vage afgeschreven boeken
(laatste dag voor de grote vakantie, en ik moest nog maar 15 blz...
)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat wil je bezorgd hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo, spreek ik met de bezorgservice?
Oh sorry, dat bedoelde ik ook nietquote:
quote:
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ehm, ja bezorging, heel graag een groot patat oorlog en een groentenkroket
Vroegah hadden ze die heerlijke Pio broodjes, nu zijn het gewoon zachte pistolets geworden
Maar Ladage
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een foto van mij (jaar of 11), heel dichtbij genomen, met flits. Ik zat met mijn neus in een boek en was zeer verbaasd toen ik die foto later onder ogen kreeg. Niks van gemerkt dat die genomen werd.![]()
Whoehoe, ik had precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een foto van mij (jaar of 11), heel dichtbij genomen, met flits. Ik zat met mijn neus in een boek en was zeer verbaasd toen ik die foto later onder ogen kreeg. Niks van gemerkt dat die genomen werd.![]()
In groep 7 had ik alle leesboeken van school al uit (snelle werkjes maker en snelle lezer). Toen ben ik mijn eigen leesboeken maar mee gaan nemen.
Grapje hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, dat bedoelde ik ook nietIk bedoelde gewoon als reactie op "ik lees echt alles"
oeh, +50quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en ehm, ja bezorging, heel graag een groot patat oorlog en een groentenkroket
Vroegah hadden ze die heerlijke Pio broodjes, nu zijn het gewoon zachte pistolets geworden
Maar Ladage
Oh nou mijn collega en ik willen graag frikandel speciaal en een milkshake aardbei 2xquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoor
Collega? Hoe oud? Man/vrouw?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou mijn collega en ik willen graag frikandel speciaal en een milkshake aardbei 2x
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM me je adres maar, ik kom het brengen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |