abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 14:44:43 #126
137949 Disana
pi_80634442
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en dan even afgezien van het feit dat die ene man vooral populistisch bezig is en dus niet echt een haalbaar programma heeft, stort het als een kaartenhuis in elkaar als die ene man wegvalt.....

En toch trappen ze er zo weer met 20 zetels tegelijk in
Ik kijk er ook echt niet naar uit 20 of meer PVV'ers in de Kamer aan het werk te zien. De normen vervagen daar toch al en de onzin-debatten nemen hand over hand toe.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:44:45 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80634445
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Arth_NL het volgende:
Deze is ook "mooi":
[..]
Ja, dat lijkt me echt geweldig; als de politiek gaat beslissen hoe rechters moeten (ver)oordelen.... dan is het alleen nog wachten op juridische onschendbaarheid van MP Wilders
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80634450
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en dan even afgezien van het feit dat die ene man vooral populistisch bezig is en dus niet echt een haalbaar programma heeft, stort het als een kaartenhuis in elkaar als die ene man wegvalt.....

En toch trappen ze er zo weer met 20 zetels tegelijk in
Lijkt me een goede reden om tegenstander te zijn van referenda.
pi_80634527
quote:
De kosten van tenuitvoerlegging van straffen moet op de veroordeelden worden verhaald.
Ja, dat gaat werken.

Op een paar topcriminelen na, zal niemand de kosten van een langdurig gevangenisverblijf uit eigen vermogen kunnen betalen. Veel mensen zullen de gevangenis dus verlaten met een torenhoge schuld. Als je vrijkomt met een enorme schuld, toch al een gevangenisverleden hebt en kunt kiezen tussen legaal werken en alles afdragen, of weer de criminaliteit in gaan... wat zou het dan worden?
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:48:05 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80634569
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat gaat werken.

Op een paar topcriminelen na, zal niemand de kosten van een langdurig gevangenisverblijf uit eigen vermogen kunnen betalen. Veel mensen zullen de gevangenis dus verlaten met een torenhoge schuld. Als je vrijkomt met een enorme schuld, toch al een gevangenisverleden hebt en kunt kiezen tussen legaal werken en alles afdragen, of weer de criminaliteit in gaan... wat zou het dan worden?
Ik dacht dat er niemand meer vrij kwam. Die schulden zullen ouderwets met zakjesplakken betaald moeten gaan worden.
The End Times are wild
pi_80634594
quote:

[..]

Ja, dat gaat werken.

En dan wil hij ook nog eens de re-integratie afschaffen. Kun je nagaan.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:49:07 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80634600
quote:

[..]

Ja, dat gaat werken.

Daar zal Ome Geert dan ongetwijfeld de doodstraf voor willen invoeren.
pi_80634651
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:34 schreef sp3c het volgende:
die heropvoedingskampen vind ik tof

weekje efteling is dat toch?
daar word je hollander van
Heropvoedingskampen zijn tof, tenzij ze voor Marokkaanse jongeren zijn, dan heet het ineens "vlinders vangen" of "betaald op vakantie".
pi_80634663
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Daar zal Ome Geert dan ongetwijfeld de doodstraf voor willen invoeren.
Ben ik nog niet tegen gekomen. Daarvoor moet je denk ik bij de SGP zijn.
pi_80634697
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik dacht dat er niemand meer vrij kwam. Die schulden zullen ouderwets met zakjesplakken betaald moeten gaan worden.
Zou goed zijn ja. Laat ze maar hard werken in de gevangenis.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:52:53 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80634713
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk er ook echt niet naar uit 20 of meer PVV'ers in de Kamer aan het werk te zien. De normen vervagen daar toch al en de onzin-debatten nemen hand over hand toe.
Met dat soort onzinnig gewauwel spelen ze zichzelf wel in de kijker... en daar draait het tegenwoordig om in de politiek; niet wat je standpunten zijn, niet wat je werkelijk presteert, maar hoe vaak je de voorpagina en het journaal haalt, en natuurlijk hoe vaak je bij Pauw en Witteman zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 14:55:26 #137
137949 Disana
pi_80634785
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met dat soort onzinnig gewauwel spelen ze zichzelf wel in de kijker... en daar draait het tegenwoordig om in de politiek; niet wat je standpunten zijn, niet wat je werkelijk presteert, maar hoe vaak je de voorpagina en het journaal haalt, en natuurlijk hoe vaak je bij Pauw en Witteman zit.
Foei Leandra, P&W is een vies woord voor de PVV want links medium Die hele publieke omroep trouwens, weg ermee want links bolwerk.
pi_80634799
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zou goed zijn ja. Laat ze maar hard werken in de gevangenis.
Wat vind je trouwens van al dat zionistische gezever in z'n programma?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_80634803
Is er IEMAND hier die nog van plan is PVV te stemmen? Het programma wordt hier alleen maar -terecht- afgezeken, terwijl ik me kan herinneren dat er eerder wel aardig wat mensen op Fok! rondliepen die PVV wilden gaan stemmen. Het is nu definitief een partij voor de Tokkies, wát een hoop onzin bij elkaar geraapt dit zeg.
pi_80634823
Ik zeg, laat hen maar regeren, dan zijn we er ook weer zeer snel vanaf.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:57:16 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80634863
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Foei Leandra, P&W is een vies woord voor de PVV want links medium Die hele publieke omroep trouwens, weg ermee want links bolwerk.
Ja dat bedacht ik ook.... Wilders komt natuurlijk niet bij P&W, maar ter compensatie staat hij wel 3 keer per week op de voorpagina van de Telegraaf.
En dan heb je het gemaakt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80634911
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nationaal tussen haakjes! Je verzint het toch niet. In het programma van 2014 wordt het waarschijnlijk gewoon weggelaten!

En in 2018 staat er waarschijnlijk PvdA
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:58:45 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80634923
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef DaverzNL het volgende:
Is er IEMAND hier die nog van plan is PVV te stemmen? Het programma wordt hier alleen maar -terecht- afgezeken, terwijl ik me kan herinneren dat er eerder wel aardig wat mensen op Fok! rondliepen die PVV wilden gaan stemmen. Het is nu definitief een partij voor de Tokkies, wát een hoop onzin bij elkaar geraapt dit zeg.
Ja, maar die zitten nu nog op school dus die reageren later pas....
En ze zijn nog niet meerderjarig en mogen niet stemmen
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:59:12 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80634941
Jullie vergeten dat de helft van de Nederlanders op VMBO-niveau hangt, en dat in hun ogen deze standpunten juist wel heel acceptabel zijn. "Eindelijk zegt iemand in de kamer ook eens wat ík ervan denk!
The End Times are wild
pi_80634964
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik ook.... Wilders komt natuurlijk niet bij P&W, maar ter compensatie staat hij wel 3 keer per week op de voorpagina van de Telegraaf.
En dan heb je het gemaakt
Wilders stuurt natuurlijk wel z'n knechten met vooraf ingeprogrammeerde one-liners naar P&W.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_80635021
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wilders stuurt natuurlijk wel z'n knechten met vooraf ingeprogrammeerde one-liners naar P&W.
Die gaan normaal niet in op algemene vragen over de PVV.
pi_80635046
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gewoon alle religies weg. Vrijwillig dan, dat wel.
Ook goed, maar behoudt wel een hoop kerken. Prachtige gebouwen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:03:07 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635068
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten dat de helft van de Nederlanders op VMBO-niveau hangt, en dat in hun ogen deze standpunten juist wel heel acceptabel zijn. "Eindelijk zegt iemand in de kamer ook eens wat ík ervan denk!
het electoraat van wilders zal toch niet alleen uit vmbo'ers bestaan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80635072
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die gaan normaal niet in op algemene vragen over de PVV.
Nee, wat ze mogen alleen de ingeprogrammeerde one liners spuien. En naar eigen inzicht de term linkse hobby gebruiken natuurlijk.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_80635073
Nu heeft ie zeker mijn stem
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')