Die stemmen als protest of omdat ze denken dat die belachelijke punten er toch nooit doorkomen en dingen zoals zwaardere straffen wel, wat ze op dit moment erg belangrijk vinden. Die belangelijke punten zoals in de OP nemen ze dan maar voor lief. Of zullen ze het echt met die punten eens zijn? Mag toch hopen van niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou serieus wel eens een onderbouwing willen lezen van iemand die én het verkiezingsprogramma gelezen heeft én daarna nog steeds op de PVV gaat stemmen. Ben echt benieuwd hoe dat in elkaar steekt dan.
Degene die ik ken hebben allemaal (bij wijze van dan...) 3 plasma schermen aan de muur, twee auto's voor de deur en gaan 3 x per jaar op vakantie. Ik vraag me af waar dat protest 'm dan precies in zit.quote:
De angst dat je iets tekort gaat komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Degene die ik ken hebben allemaal (bij wijze van dan...) 3 plasma schermen aan de muur, twee auto's voor de deur en gaan 3 x per jaar op vakantie. Ik vraag me af waar dat protest 'm dan precies in zit.
Ik maak geen grappen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Staat er echt "linksen"?
Wát een faalhaas.
Even wachten tot phpmystyle uit school komt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou serieus wel eens een onderbouwing willen lezen van iemand die én het verkiezingsprogramma gelezen heeft én daarna nog steeds op de PVV gaat stemmen. Ben echt benieuwd hoe dat in elkaar steekt dan.
Volgens mij bedoelen ze eerder de 'linkse' subsidies voor kunst en cultuur.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is ook een hele enge trouwens:
"Staak de donaties aan het subsidienetwerk van links"
Begrijp ik het nou goed en mag links geen donaties ontvangen, maar rechts uiteraard wel?
So much for vrijheid (van meningsuiting) en democratie.
Dat andere partijen ook maar eens wat daadkrachtiger moeten zijn en dat ze op de PVV stemmen bij gebrek aan een beter alternatief? Ik weet het anders ook niet, maar ik heb die reden hier gewoon wel regelmatig voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Degene die ik ken hebben allemaal (bij wijze van dan...) 3 plasma schermen aan de muur, twee auto's voor de deur en gaan 3 x per jaar op vakantie. Ik vraag me af waar dat protest 'm dan precies in zit.
quote:Sinds 1946 bestaat er een onafhankelijke Palestijnse staat, daarom noemt de
Nederlandse regering ‘Jordanië’ voortaan gewoon ‘Palestina’
Oh, oke. Ik snap 'm er niet beter door, maar aan Wilders is toch geen touw vast te knopen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze eerder de 'linkse' subsidies voor kunst en cultuur.
Ja, nu zie ik ook dat dat er eigenlijk staatquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee te zeggen!
Nee sufferd, want de PVV heeft geen miljoenen Joden vermoord!!!111!11!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Zith het volgende:
Jezus die OP![]()
En dan mogen we de link met de NSDAP niet maken?
Ik heb nog altijd het idee dat de PVV zichzelf telkens expres buiten spel zet. Dat kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Happel het volgende:
Vind het wel mooi, dat de PVV door haar eigen gedrag nooit kans van slagen heeft. Het is gewoon te kansloos.
Rechtermuisknop -> verwijderen maar!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
• Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
"verwijderen" ook echt.Alsof het allemaal zo simpel is.
Nou ja, het scheelt dat het topic niet in VKZ staat, dan zou die vergelijking je waarschijnlijk idd kwalijk genomen wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Zith het volgende:
Jezus die OP![]()
En dan mogen we de link met de NSDAP niet maken?
Idd, dat is precies wat de linksen willen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:45 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> verwijderen maar!
Net zoals het geval is bij Israël: rechtermuisknop -> verwijderen van de map!
Dat is bij iedere partij het geval. De betrokkenheid met de politiek is helemaal niet zo groot.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van die Nederlanders het partijprogamma ook helemaal niet leest.
Daar heb je dan weer gelijk in. Enkel die standpunten die op TV vaak ter sprake komen zijn bij de meeste mensen bekend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij iedere partij het geval. De betrokkenheid met de politiek is helemaal niet zo groot.
Zover zal het niet gaan, maar hij lijkt wél een pion van wat Zionistische figuren in Amerika.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:48 schreef Confetti het volgende:
Wilders is duidelijk een spion van Israël die een koude oorlog tegen de Islam moet starten omdat Israël het niet officieel kan en wil doen.
lolquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Sinds 1946 bestaat er een onafhankelijke Palestijnse staat, daarom noemt de
Nederlandse regering ‘Jordanië’ voortaan gewoon ‘Palestina’
Zullen we dan ook het herverdelingsplan voor Israel uit 1947 erbij pakken, als we zo wijzen naar het verleden?
Ik las pas ook een stukje van een Amerikaan die idd helemaal weg was van Wilders en zijn plannen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zover zal het niet gaan, maar hij lijkt wél een pion van wat Zionistische figuren in Amerika.
Daarom zou het hem wel sieren als hij zou vertellen waar hij zijn poen vandaan haalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las pas ook een stukje van een Amerikaan die idd helemaal weg was van Wilders en zijn plannen.
Het zou dus prima kunnen dat de Joodse Lobby in de VS meer banden met Wilders heeft dan wij denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |