Op een scooter of motor moet je een helm op van hard materiaal. Een burqa is zacht en geeft mee. Nogmaals: drogreden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
De ogen zijn wel zichtbaar, maar is je blikveld niet belemmerd tijdens het autorijden?
Ik denk dat jij te abstract denkt mijn beste vrind.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus de Westerse onkuis geklede vrouwen maken brokken omdat de man hen dat verbiedt?
Ik wil best met je praten, maar dit is onlogisch.²
Een gasmasker is ook zacht maar geeft niet goed mee, nogmaals: drogreden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een scooter of motor moet je een helm op van hard materiaal. Een burqa is zacht en geeft mee. Nogmaals: drogreden.²
90% van de vrouwen die zo fanatiek zijn, zijn gewoon bekeerd omdat ze een geloofsfanaat met een grote lul tegen het lijf zijn gelopen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef missziggy het volgende:
[..]
Denk je dat ze zonder dat gewaad dat rijbewijs gehaald heeft? Ik bedoel, het is Frankrijk en ik weet niet hoe het daar werkt, maar dat zal vast niet veel verschillen met hier.
Edit: ze kan natuurlijk later bekeerd zijn.
Tjonge, soms denk ik echt dat je toch echt bij de PVV past!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op een scooter of motor moet je een helm op van hard materiaal. Een burqa is zacht en geeft mee. Nogmaals: drogreden.²
Wie ben jij eigenlijk precies om te bepalen is wat onkuis is?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus de Westerse onkuis geklede vrouwen maken brokken omdat de man hen dat verbiedt?
Ik wil best met je praten, maar dit is onlogisch.²
Bron?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
90% van de vrouwen die zo fanatiek zijn, zijn gewoon bekeerd omdat ze een geloofsfanaat met een grote lul tegen het lijf zijn gelopen.
Nee.... dat begrijp je niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef missziggy het volgende:
bron
[..]
Nu begrijp ik waarom vrouwen in S-A niet mogen autorijden... denk ik...
Een helm blijft op je hoofd zitten op exact dezelfde plaats, ook als je omkijkt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een hoofddoek of burqa ook, die zetten ze vast met veiligheidspelden. Wil je mijn vrouw anders even spreken?quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Gia het volgende:
Een helm blijft op je hoofd zitten op exact dezelfde plaats, ook als je omkijkt.
Ze prikken die spelden toch niet in hun kop, wel? Het zit dus niet vast op het hoofd en kan verschuiven bij beweging.quote:Op zondag 25 april 2010 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een hoofddoek of burqa ook, die zetten ze vast met veiligheidspelden. Wil je mijn vrouw anders even spreken?
Als jouw verhaal zou kloppen zouden we dus veel ongelukken moeten hebben met burqadragende vrouwen? Ik heb ze nooit gezien. Wel ongelukken met onkuis geklede girls.²
Zo, mooi spul!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tjonge, soms denk ik echt dat je toch echt bij de PVV past!
Dit zou niet misstaan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |