Wij zijn van alle markten thuis zoals je al hebt gemerktquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef vencodark het volgende:
Zeg, kan ik hier ook terecht voor sollicitatiebrief-feedback?
Jeej!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Wij zijn van alle markten thuis zoals je al hebt gemerkt
Geef maar gewoon toequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef L.no het volgende:
Heeft heul niets met seks te maken.
Al is ontkennen geen optie. Jullie blijven maar aan zulke dingen denken.
Whutquote:Graag wil ik een stageverzoek indienen voor in het digitale systeem bij uw organisatie.
Ja, soort stagepot waar deze organisatie mee werkt. Kan je stageverzoek indienen en als een afdeling interesse heeft, nemen ze contact met je op. Zodoende.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WhutDigitaal systeem
Maar goed, ik heb nooit echt gesollicteerd dus ik heb er geen verstand van
Met een ingescheurde enkelbandquote:
Ah vandaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, soort stagepot waar deze organisatie mee werkt. Kan je stageverzoek indienen en als een afdeling interesse heeft, nemen ze contact met je op. Zodoende.
een meer actieve zin te maken, verder ziet het er volgens mij wel goed uitquote:Een positief tegenbericht zal daarom zeer op prijs gesteld worden.
Hoe een actieve zin dan? Ik twijfelde vooral indd. op die laatste zin.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah vandaarIk zou proberen om van
[..]
een meer actieve zin te maken, verder ziet het er volgens mij wel goed uit
Welkom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
Hoi ik ben eNGine10 en ja, ik loop ook stage.
Studeer digitale communicatie (3e jaar) wat dus betekend dat ik heul goed kan Fokken.
Hm...beetje meer gedurfd? Het is wel wat standaard ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef Piles het volgende:
@Venco: eerste alinea moet echt andersNa de eerste zin moet je stagebedrijf al iets hebben van: "Hey, even verder lezen, dat kan wel eens wat worden".
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej!
Ff een kladbrief dan hoor:
Geachte,
Graag wil ik een stageverzoek indienen voor in het digitale systeem bij uw organisatie.
Mijn naam is ... en ik ben op zoek naar een afstudeerstage voor het 4e jaar van de opleiding ..., deze volg ik bij de ....
Mijn stageperiode begint vanaf september 2010 en eindigt rond juni 2011. Het gaat om een gemiddelde werkweek van gemiddeld 20-24 uur.
Mijn motivatie om bij u te solliciteren is dat ik ... een erg interessante organisatie vindt waar veel verschillende vakgebieden zijn met even zoveel variatie aan hulpvragen. Het lijkt mij dan ook een organisatie waar ik veel uitdaging in kan vinden en waar ik een leerzame afstudeerstage kan hebben.
Ik ben zeer geïnteresseerd om op voor een afdeling van ... in aanmerking te komen. Die zin klopt volgens mij niet helemaal
Een positief tegenbericht zal daarom zeer op prijs gesteld worden.
Met vriendelijke groet...
Nou, eerlijk antwoord graag! Lijkt het ergens op? Het is een kladje he!
Oja, vergeten. Sorry.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met een ingescheurde enkelband![]()
Maar mn pa heeft me kunnen brengen, nu op school
Jaa vind ik ook altijd wel hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Waarom moet het altijd anders zijnHeb ik nooit begrepen. Het is al fucking moeilijk om zo'n brief te schrijven
Inderdaad. Dat stukje kun je beter verderop in je brief pas vermelden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef Piles het volgende:
@Venco: eerste alinea moet echt andersNa de eerste zin moet je stagebedrijf al iets hebben van: "Hey, even verder lezen, dat kan wel eens wat worden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |