quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef DE_krumpel het volgende:
speciaal voor de mannen, thais fapmateriaalDas wel te zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Dit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Sisko het volgende:
[..]
Je hoeft er geen spoiler tag omheen te zetten hoor, dat was al duidelijk te zien aan de tekst onder de video
ow ik dacht dit is fok dusj.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Sisko het volgende:
[..]
Je hoeft er geen spoiler tag omheen te zetten hoor, dat was al duidelijk te zien aan de tekst onder de video
Waarom zou je engels gaan praten in Nederland?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef jpg97 het volgende:
Je docent heeft gelijk.
Je bent nu ook al aan het janken als een wijf. Dus hop, snel die genderchange laten aanmeten
Niet waar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Catch22- het volgende:
door een geslachtsverandering wordt je geen vrouw
en vrouwen kunnen geen 2 dingen tegelijk. Mannen ook niet.
Dat was mijn leraar zijn punt ook denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet waar.
Als je bedpartner (m/v) niet tegelijk kan pijpen en met je ballen spelen zou ik diegene inruilen voor een jonger exemplaar met meer opties.
Kom op zeg, hij heeft het al moeilijk genoegquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
Maar kun je het racisme hierin nog even toelichten?
Aha. Het mannelijk ras dus. Juist.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef AdmiraalNeger. het volgende:
Mannen worden gewoon gediscrimineerd.
Bedankt voor deze gouden tip!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef Fortitude het volgende:
Gewoon je piemel er af hakken, paspoort aanpassen en hoppa. Je kan multitasken.
Zo gedaan nu alleen nog even langs het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef Fortitude het volgende:
Gewoon je piemel er af hakken, paspoort aanpassen en hoppa. Je kan multitasken.
Zozo de leraar zou denken dat je een man bent maar eigenlijk kan je 2 dingen tegelijk doen. Bedankt Nemii je bent een baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |